Page 65 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 65

Peugeot Belville 125i


        βρίσκονται εκατέρωθεν μιας μεταλλικής επιφάνει-
        ας που θυμίζει φυσικά, λεπτομέρειες από τα αυ-
        τοκίνητα Peugeot. Πίσω, το φωτιστικό σώμα με τις
        τρεις κατακόρυφες γραμμές LED είναι ένα ακόμη
        στοιχείο ταυτότητας. Στο θέμα της ποιότητας κατα-
        σκευής, η εικόνα ικανοποιεί συμβαδίζοντας από-
        λυτα με τα στάνταρ της κατηγορίας και την τιμή του

        Belville, ενώ παρά την ύπαρξη κάποιων μικροτριγ-
        μών η συναρμολόγηση κρίνεται αρτιότατη. Εξαιρε-
        τική είναι η βαφή, αλλά και οι διχρωμίες στο κά-     Επαρκέστατος για ένα κλειστό κράνος ο χώρος
                                                             κάτω από την σέλα, με το Top Box να τον
        λυμμα της σέλας και του υποστηρίγματος πλάτης  συντροφεύει ιδανικά.
        του Top Box. Αυτό μάλιστα είναι ιδιαίτερα ενδια-
        φέρον και εμφανισιακά, καθώς στο λευκό χρώμα
        του μοντέλου η σέλα και το μαξιλαράκι πλάτης εί-
        ναι μπορντώ, ενώ στο μαύρο χρώμα, είναι αντίστοι-

        χα μπεζ.
          Άνεση-εργονομία
          Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός, ότι το Belville δι-
        ατίθεται με αφαιρούμενο Top Box 37 λίτρων στον
        βασικό του εξοπλισμό, απογειώνοντας την πρακτι-
        κότητά του. Εκτός από αυτό, -που θα χωρέσει του-

        λάχιστον ένα κράνος με πολλά ακόμη αντικείμενα-,  Τίμιος εργάτης ο 200άρης αερόψυκτος,
        το Belville φέρει έναν χώρο κάτω από την σέλα που    ανταποκρίνεται στην αποστολή του κατά γράμμα
        επίσης χωρά ένα κλειστό κράνος. Τέλος, υπάρχει       χωρίς υπερβολές ή υστερήσεις.
        ντουλαπάκι και στην ποδιά, το οποίο κλειδώνει και  του μοντέλου αποτελείται από μια κυκλική ψηφια-

        φέρει θύρα USB στο εσωτερικό του, για παροχή  κή οθόνη με βελόνα, την οποία ο αναβάτης μπορεί
        ρεύματος στις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Θα θέ- να  εναλλάξει  μεταξύ  στροφομέτρου  και  ταχυμέ-
        λαμε ωστόσο το σχήμα του χώρου να ήταν διαφο- τρου! Να και κατι ξεχωριστό και έξυπνο, τόσο λει-
        ρετικό, καθώς η κολώνα του τιμονιού περιορίζει τις  τουργικά όσο και ως gadget.
        δυνατότητες του να χωρέσει πιο μεγάλα αντικείμε-       Κινητήρας
        να.                                                    Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο και αερόψυκτο
          Εργονομικά μιλώντας, δεν θα συναντήσετε καμία  κινητήρα, κυβισμού 169 κ.εκ., που αποδίδει 12 ίπ-

        έκπληξη. Η θέση οδήγησης είναι όρθιας φιλοσο- πους και 1,2 kgm ροπής. Το μοτέρ φέρει την τεχνο-
        φίας, το σχετικά ψηλό τιμόνι τοποθετεί τον αναβά- λογία LFE, όπως την ονομάζει η Peugeot, για μι-
        τη «μέσα» στο μοντέλο παρά πάνω του και ο χώρος  κρότερες τριβές στα κινούμενα μέρη του, άρα και
        για τα πόδια είναι άπλετος. Η σέλα του Belville εί- μικρότερη κατανάλωση με πιο άμεση απόκριση στο
        ναι κάπως σκληρή και στενή λόγω των κοψιμάτων  γκάζι. Πράγματι, ο κινητήρας εκπληρώνει τις προσ-
        για τα πόδια, όμως δεν θα κουράσει τον αναβάτη  δοκίες,  καθώς  μετρήσαμε  μια  κατανάλωση  3  λί-
        στις αστικές μετακινήσεις παρά μόνο αν κρατήσουν  τρων στα 100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο. Παράλλη-
        πολύ. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει πολύ χώρο για  λα, ο κινητήρας ακούει αμέσως στο δεξί γκριπ, ενώ
        τα πόδια του, με το μαξιλαράκι του top box να αυ- λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και θόρυβο σε όλη
        ξάνει ιδιαίτερα την παρεχόμενη άνεση. Το όργανο  την έκταση των στροφών του.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70