Page 69 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 69

Peugeot Speedfight 125i


               υτή  την  στιγμή  το  Speedfightέχει  πουλήσει
               πάνω από 500.000 κομμάτια και η 4η γενιά
        Αφαίνεται να εκφράζει την «ωριμότερη» πλευ-
        ρά του... σαν ένας οργισμένος νέος που μεγάλωσε
        και ηρέμησε, χωρίς όμως να χάσει τον χαρακτήρα για
        τον οποίο έγινε αγαπητός.

          Εμφάνιση-ποιότητα
          Είναι γεγονός ότι το scooterεμπνέει νεανικό αέρα
        και σπορ χαρακτήρα από κάθε του χιλιοστό. Τα εμπρός
        LEDφανάρια είναι μορφής κυκλικού projector και το
        πίσω φανάρι είναι επίσης LED και φωτίζει στις χαρα-
        κτηριστικές 3 κατακόρυφες γραμμές της Peugeot. Τα
        εξωτερικά πλαστικά έχουν καλή αίσθηση στην αφή, η
        βαφή στα σημεία που υπάρχει είναι «μια χαρά» σε βά-

        θος και κάλυψη ενώ οι συναρμογές ολοκληρώνουν
        την εικόνα όντας άριστες στα περισσότερα σημεία.
        Τα πλαστικά στους χώρους της ποδιάς είναι σκληρά,
        παίρνουν  όμως  «συγχωροχάρτι»  καθώς  δίνουν  αί-
        σθηση εξαιρετικά ανθεκτικής κατασκευής. Ένα μελα-
        νό σημείο που θα θέλαμε να επισημάνουμε είναι ο
        μεντεσές της σέλας, που έχει κάποιους τζόγους, αλ-
        λά και η ίδια η σέλα, στο πίσω μέρος της που δεν φαί-
        νεται να έχει γεμιστεί επαρκώς.
          Άνεση-εργονομία

          Ανεβαίνοντας στο scooter, το τιμόνι έρχεται σχετι-
        κά χαμηλά, σε σωστή απόσταση από τον αναβάτη και
        άνοιγμα για τα χέρια. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ο
        χώρος που έχει προβλεφθεί για τα πόδια του αναβά-
        τη στην ποδιά, το οποίο σημαίνει ότι ακόμα και πανύ-
        ψηλοι χρήστες θα βολευτούν στο Speedfight. Η σέλα      Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        του scooterωστόσο δεν συμβάλλει στην εργονομία         Στην περίπτωση του μικρού γαλλικού μοντέλου, η
        όσο θα έπρεπε. Είναι στενή, μικρού μεγέθους, ενώ  κατασκευή  του  ατσάλινου  πλαισίου  παρουσιάζεται

        το γέμισμά της είναι αρκετά μαλακό και δίνει αίσθη- ιδιαίτερα στιβαρή. Αυτό οδηγεί σε καλύτερη οδηγική
        ση ότι δεν είναι πολύ πυκνό, κάτι που θα βελτίωνε την  συμπεριφορά με αμεσότερη απόκριση και βελτιωμέ-
        κατάσταση. Αντισταθμίζοντας αυτό το σημείο, ο χώ- νη λειτουργία των αναρτήσεων, μιας και το πλαίσιο
        ρος από κάτω της εκπλήσσει ευχάριστα, καθώς χωρά  δεν αναλαμβάνει να αποσβαίνει, όταν οι αναρτήσεις
        εύκολα ένα full face κράνος και κάποια ακόμη αντι- εγκαταλείπουν. Μιλώντας για αυτές, εμπρός συνα-
        κείμενα. Ο γάντζος στην ποδιά είναι σωστά τοποθε- ντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, αλλά πίσω βρίσκου-
        τημένος και εύχρηστος, ενώ το κεντρικό «ντουλαπά- με ένα αμορτισέρ, με εξωτερικό δοχείο αερίου, ρυθ-
        κι» διαθέτει θύρα USB. Ακριβώς από πάνω βρίσκεται  μιζόμενο στην προφόρτιση! Οι τροχοί είναι 13 ιντσών
        ο εξαιρετικά λιτός πίνακας οργάνων, που θυμίζει αντί- και στα φρένα βρίσκουμε ένα σύστημα συνδυασμέ-
        στοιχους... enduro μοτοσυκλετών!                     νης πέδησης, που η Peugeotονομάζει SBC. Οι δίσκοι

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74