Page 61 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 61

Malaguti Madison 125









































        ρέουσα γραμμή μέχρι την ουρά και το πίσω φωτι- φόρτισης USB) να προσθέτουν στις αποθηκευτικές
        στικό σώμα - επίσης LED.                             δυνατότητες του Madison 125. Για την πληροφόρη-
          Τα μικρά logo της ιταλικής σημαίας στο τούνελ  ση του αναβάτη υπεύθυνη είναι μια οθόνη LCD, η
        και στη σέλα και οι ζάντες στο χρώμα του μπρού- οποία παραμένει ευανάγνωστη (πέρα από το στρο-
        ντζου, συμπληρώνουν το σύνολο, με το scooter της  φόμετρο που είναι δυσδιάκριτο στον αντίθετο φω-
        Malaguti να ξεχωρίζει αισθητικά χάρη στην προσο- τισμό) σε όλες τις συνθήκες, ενώ ο χειρισμός της

        χή στη λεπτομέρεια.                                  γίνεται από δύο κουμπιά (Set και Mode) που υπάρ-
          Ποιοτικά, το επίπεδο διατηρείται σε υψηλό επίπε- χουν στο κάτω μέρος της. Η διάταξη των πληροφο-
        δο, τόσο όσον αφορά τα υλικά και την συναρμογή  ριών είναι εργονομικά μελετημένη, ώστε ο αναβά-
        αυτών αλλά και όσον αφορά την ποιότητα κύλισης  της να μπορεί με μια πολύ γρήγορη ματιά να βρει
        που, με εξαίρεση τους τριγμούς στο τιμόνι όσο το  τις πληροφορίες που χρειάζεται.
        scooter είναι στο ρελαντί, θυμίζει ακριβότερα σύ-      Τέλος,  το  Madison  125  εξοπλίζεται  με  Keyless
        νολα.                                                σύστημα εκκίνησης, ενώ στο χειριστήριο υπάρχει
          Άνεση - Εργονομία                                  ενσωματωμένο και συμβατικό κλειδί, σε περίπτω-

          Η σέλα του Madison 125 έχει αρκετή ποσότητα  ση που αυτό μείνει από μπαταρία.
        αφρώδους και είναι φαρδιά, δίνοντας στον αναβά-        Κινητήρας
        τη την άνεση που χρειάζεται για να διανύσει αρκετά     Στην καρδιά του Madison 125 βρίσκεται ένας μο-
        συνεχόμενα χιλιόμετρα, ενώ η θέση της σε σχέση  νοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητή-
        με το τιμόνι δημιουργεί φυσικές γωνίες και σε συν- ρας 124,8cc, o οποίος συνεργάζεται με CVT κιβώ-
        δυασμό με τον χώρο για τα πόδια που είναι άφθο- τιο ταχυτήτων, με την τελική μετάδοση να γίνεται
        νος επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να βρει την θέση  με αλυσίδα, ενώ αποδίδει 12,2 ίππους στις 8.250
        που τον βολεύει. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος  σ.α.λ. και 11 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Στις δοκι-
        για ένα Jet κράνος, με τα δύο ντουλαπάκια που βρί- μές μας, η μέση κατανάλωση κινήθηκε στα 2,9 λί-
        σκονται στην ποδιά (στο αριστερό υπάρχει και θύρα  τρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που σε συνδυασμό

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66