Page 230 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 230

Zontes E350                                                  Honda Forza 300















































          Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια  νούμερο άκρως ικανοποιητικό αν όχι μικρό για τα
        έγχρωμη TFT οθόνη με 4 interfaces, ρυθμιζόμενη  δεδομένα της κατηγορίας και της απόδοσης του κι-
        φωτεινότητα και λειτουργία ημέρας / νύκτας. Εμ- νητήρα. Εντυπωσιακή για scooter είναι και η χωρη-

        φανίζει πλήθος ενδείξεων μεταξύ των οποίων συ- τικότητα του ρεζερβουάρ που αγγίζει τα 16,5 λίτρα,
        ναντάμε πίεση και θερμοκρασία ελαστικών, υπολο- χαρίζοντας  αυτονομία  κοντά  στα  400  χιλιόμετρα.
        γιστή ταξιδιού, βολτόμετρο και άλλα. Σκανάροντας  Στάνταρ είναι  το σύστημα ελέγχου της πρόσφυ-
        ένα QR code μπορείς να κατεβάσεις στο κινητό σου  σης, που προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλει-
        εφαρμογή και να το συνδέσεις μέσω Bluetooth για  ας σε ολισθηρό οδόστρωμα και μπορεί εύκολα να
        να έχεις GPS στην οθόνη του scooter και να διαχει- απενεργοποιηθεί από το μενού της οθόνης.
        ρίζεσαι κλήσεις και πολυμέσα.                          Το πλαίσιο είναι παραδοσιακά ατσάλινο σωληνω-
          Κινητήρας                                          τό και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χι-

          Με 37 ίππους στις 7.500 σ.α.λ το Zontes E350 εί- λιοστών με δυο τιμονόπλακες (μια διάταξη που συ-
        ναι αυτή τη στιγμή το ισχυρότερο scooter στα 350  ναντάμε στις μοτοσυκλέτες) και διπλά αμορτισέρ με
        κυβικά, ενώ «βάζει τα γυαλιά» σε πολλά 400άρια.  ρυθμιζόμενη  προφόρτιση  ελατηρίων.  Στον  τομέα
        Η τροφοδοσία του γίνεται με σύστημα ηλεκτρονι- των φρένων έχουμε έναν δίσκο 268 χιλ. εμπρός
        κού ψεκασμού της Bosch και υπάρχουν δυο χαρ- με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της J.Juan και
        τογραφήσεις, Eco και Sport, που διαφοροποιούνται  έναν 265 χιλ. πίσω με δαγκάνα δύο εμβόλων. Πα-
        ελαφρώς ως προς την απόκριση. Κατά τη διάρκεια  ραδοσιακά τουριστικές θα λέγαμε είναι οι διαστά-
        της δοκιμής οδηγήσαμε όχι μόνο στο κέντρο της  σεις των τροχών στις 15 και 14 ίντσες με τα ελαστι-
        πόλης, αλλά σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο με την  κά να είναι 120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και
        κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4 λίτρα / 100 χλμ.,  πίσω αντίστοιχα. Το βάρος των 198 «γεμάτων» κι-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235