Page 225 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 225

Yamaha X-MAX 300 Tech Max
        H
               Yamaha  κράτησε  την  βάση  του  περιζήτη-
               του μοντέλου της  ίδια, με τον κινητήρα να
               έρχεται από την προηγούμενη γενιά, άλλα-
        ξε  όμως  αρκετά  την  εμφάνιση,  όχι  μόνο  στιλιστι-
        κά αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, ενώ η έκδοση
        Tech Max προικίστηκε με μια νέα οθόνη TFT 4,2”, η

        οποία έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας, φέρνοντας
        το XMAX στη «νέα εποχή».
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
          Για την πέμπτη γενιά, το XMAX 300 δέχτηκε ένα
        εκτεταμένο λίφτινγκ, το οποίο το είδε να στενεύει    Η έκδοση Tech Max φέρει και δεύτερη οθόνη, μια
        στο μπροστινό μέρος, με ανασχεδιασμένα πλαστι-       TFT 4,2”, η οποία πέρα από την προβολή χαρτών
                                                             (μέσω της εφαρμογής StreetCross) μεταφέρει ένα
        κά, ενώ  τα φλας ανέβηκαν ψηλότερα, δίπλα στη ζε-    πλήθος πληροφοριών στον αναβάτη.
        λατίνα, μια κίνηση που έγινε και για λόγους ασφα-

        λείας, ώστε να είναι όσο πιο ορατά γίνονται στην
        περιβάλλουσα κίνηση.
          Ο  μπροστινός  προβολέας  επανασχεδιάστηκε,
        αποκτώντας πλέον το σχήμα Χ στα φωτιστικά σώμα-
        τα, κάτι που ακολουθήθηκε και από το πίσω φωτι-
        στικό σώμα, μια μικρή λεπτομέρεια που όμως κάνει
        μια μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση αλλά και στο
        στιλ του μοντέλου. Το γενικότερο σχήμα «μπούμε-
        ρανγκ» του σκούτερ διατηρήθηκε ακέραιο, ενώ η        Το αριστερό ντουλαπάκι κλειδώνει, ενώ εκεί
        έκδοση Tech Max αποκτά δύο χρωματισμούς, Dark        εδράζεται και μια θύρα USB.

        Petrol και Tech Black, αμφότεροι με χρυσές ζάντες      Η σέλα του XMAX 300 παραμένει άνετη ακόμα και
        – άλλο ένα στιλιστικό δάνειο από το TMAX.            στην πολύωρη οδήγηση, αλλά πλέον έχει γίνει ελα-
          Δεν είναι όμως μόνο το χρώμα που αλλάζει σε  φρώς πιο στενή στο μπροστινό μέρος, επιτρέποντας
        αυτήν την πιο «Premium» έκδοση. Η σέλα και τα  την πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη
        ντουλαπάκια  αποκτούν  επένδυση  δερματίνης  και  στο έδαφος. Το ύψος ήταν ανέκαθεν φιλικό και συ-
        χρυσές ραφές, τα γκριπ είναι διαφορετικά, τα «μαρ- νεχίζει να βρίσκεται στα 795mm απόστασης από το
        σπιέ» είναι αλουμινένια και τα ανάγλυφα λογότυπα  έδαφος, ενώ το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε δύο θέ-
        Tech Max υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για την σπέ- σεις, ένα χαρακτηριστικό που δεν βλέπουμε σε αυ-
        σιαλ έκδοση, η οποία στην προηγούμενη γενιά αντι- τή την κατηγορία. Ο χώρος από κάτω της όμως δεν

        στοιχούσε στο  μισό περίπου των συνολικών πωλή- ακολούθησε την «σμίκρυνση»,  καθώς μπορεί να
        σεων.                                                φιλοξενήσει 2 Full face κράνη και μικροαντικείμε-
          Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, η Yamaha  να, ενώ πέρα από αυτό τον αποθηκευτικό χώρο, το
        δείχνει για άλλη μια φορά την αξία της και την προ- XMAX 300 Tech Max έχει δύο ντουλαπάκια μπρο-
        σοχή της στη λεπτομέρεια, με υλικά και συναρμο- στά, με το αριστερό μάλιστα να κλειδώνει και να πε-
        γή να ακολουθούν υψηλά πρότυπα, ενώ η ποιότητα  ριέχει και μια θύρα USB, για την φόρτιση των συ-
        κύλισης είναι απλά εξαιρετική, χωρίς ίχνος τριγμών  σκευών του αναβάτη.
        ή κραδασμών.                                           Η  ζελατίνα  είναι  ρυθμιζόμενη  σε  δύο  θέσεις,
          Άνεση – Εργονομία                                  όμως για να γίνει αυτή η αλλαγή είναι απαραίτητη

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230