Page 231 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 231

Honda Forza 300
                                                   Zontes E350


        λών ως απόλυτο νούμερο είναι ελαφρώς αυξημέ-                       Τεχνικά xαρακτηριστικά
        νο σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές του          Κινητήρας
        Zontes E350, αλλά δικαιολογείται από το μεγαλύ-      Τύπος                              4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
        τερο ρεζερβουάρ.                                     Κυβισμός (κ.εκ.)                              349
                                                                                                           Δ.Α
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
          Οδηγώντας                                          Συμπίεση (:1)                                 Δ.Α
          Από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  37 / 7.500
                                                                                                   3,87 / 6.000
        του αντιλαμβάνεσαι ότι το Ε350 έχει φτιαχτεί για     Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)                Ηλ.Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        να καλύπτει αποστάσεις, χωρίς καμία παραχώρηση       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               16,5
        στον τομέα της πρακτικότητας, που είναι άλλωστε      Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                         4
        το δυνατότερο σημείο ενός scooter. Μόλις οι τρο-     Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    Δ.Α
        χοί άρχισαν να κυλούν μας εντυπωσίασε η αθόρυ-         Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
                                                             Τύπος
        βη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του κινητή-       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ρα, ο οποίος συνεργάζεται αρμονικά με τη σωστά                                                   41χιλ.
                                                                                                           190
        ρυθμισμένη μετάδοση. Δεν χρειάζεται να ανεβά-        Διαδρομή (χλστ.)                   Δύο αμορτισέρ
                                                             Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        σει πολλές στροφές για να ξεκινήσεις να κινείσαι,    Διαδρομή (χλστ.)                              Δ.Α
        ενώ τα νούμερα στο ψηφιακό κοντέρ ανεβαίνουν         Φρένα Ε (χλστ.)                    Δ/268, 4Ε, ABS
        σβέλτα και γραμμικά με τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα       Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/265, 2Ε, ABS
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        από στάση να έρχονται σε 9,8 δευτερόλεπτα. Ταυ-      Ελαστικό Ε                            120/70-15’’
        τόχρονα μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια την ταχύ-    Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        τητά σου ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς οι εντο-
        λές  που  δίνεις  από  το  δεξί  γκρίπ  μεταφράζονται  καθώς σε κάθε άλλη περίπτωση αποσβαίνουν ικα-
        με σαφήνεια. Λόγου του όγκου είναι πιο εύκολο  νοποιητικά προσφέροντας πολύ καλή πληροφόρη-
        να εγκλωβιστείς ανάμεσα στην πυκνή κίνηση, αλ- ση και ομοιογένεια ακόμα κι όταν στρίβεις με υψη-
        λά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει με όλα τα μεγάλα  λές ταχύτητες. Εξαιρετικές εντυπώσεις μας άφησαν

        GT scooter. Αφήνοντας πίσω σου το μποτιλιάρισμα  τα φρένα καθώς έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα, πο-
        και  βγαίνοντας  σε  ανοιχτό  δρόμο,  κινείσαι  εύκο- λύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα που σου επι-
        λα με 120 - 130 χλμ./ώρα απολαμβάνοντας υψη- τρέπει να φρενάρεις με ακρίβεια σε κάθε οδόστρω-
        λή ποιότητα κύλισης και κορυφαία κάλυψη από τον  μα, ενώ η δύναμή τους επιβεβαιώθηκε και από τις
        αέρα, ενώ μπορείς να απλώσεις τα πόδια στις κε- μετρήσεις μας καθώς χρειάζονται 45,5 μέτρα για
        κλιμένες πλατφόρμες για μεγαλύτερη άνεση. Μάλι- την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.
        στα, σηκώνοντας την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελα-
        τίνα στην ψηλή θέση (+10 cm), ο αέρας περνά πάνω      Η άποψή μας

        από το κράνος και ο θόρυβος μειώνεται σε πολύ με-
                                                                Το  Zontes  E350  με  πλούσιο  στάνταρ  εξοπλισμό,  υψη-
        γάλο βαθμό, για πιο ξεκούραστο ταξίδι. Στον επαρ-     λή ποιότητα κύλισης και κορυφαία προστασία από τον αέ-
        χιακό μπορείς να έχεις επιλεγμένο το Eco για μεγα-    ρα, θέτει νέα στάνταρ στα μεσαία GT scooter και μπορεί να
        λύτερη οικονομία καυσίμου και ήπια απόκριση, ενώ      αποτελέσει το παράδειγμα που θα «τραβήξει» όλη την κα-
        όταν χρειαστεί να προσπεράσεις, η χαρτογράφηση        τηγορία προς τα πάνω. Με τιμή κάτω από 5.600 ευρώ εί-
                                                              ναι το ισχυρότερο και ταυτόχρονα το πιο προσιτό scooter
        περνάει αυτόματα στο Sport mode, μόλις οι στροφές     350 κυβικών που θα ταξιδέψει άνετα με 2 άτομα και αρκετά
        του κινητήρα ανέβουν πάνω από τις 7.000.              πράγματα στους αποθηκευτικούς του χώρους, ενώ η από-
          Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι ελαφρώς προς         λυτη λογική κατανάλωση καυσίμου και το μοτοσυκλετιστι-
                                                              κών διαστάσεων ρεζερβουάρ ενισχύουν τις τουριστικές δυ-
        το σκληρό, αλλά αυτό θα προβληματίσει μόνο σε         νατότητες του μοντέλου.
        έντονες  εγκάρσιες  ανωμαλίες  του  οδοστρώματος,

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236