Page 183 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 183

Honda Forza 300
                                             Piaggio Beverly 400 S


        ιμάντα. Η συνολική βελτίωση του κινητήρα είχε θετικό               Τεχνικά xαρακτηριστικά
        αντίκτυπο και στην κατανάλωση του αφού σε μια μει-    Κινητήρας
        κτή διαδρομή κάψαμε 4,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.    Τύπος                                  1Κ, 4T, Υ/Ψ
                                                                                                           399
          Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα                         Κυβισμός (κ.εκ.)                            84x72
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
          Η Piaggio προχώρησε σε εξέλιξη του ήδη υπάρχο-     Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                 35,4/7,500
        ντος διπλού περιμετρικού πλαισίου από ατσάλι, με κα-  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     3,8/5.500
        τασκευή που συνδυάζει σωλήνες και πρεσαριστά κομ-    Τροφοδοσία                              Ψεκασμός
                                                                                                            12
                                                             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        μάτια και έχτισε εκεί το νέο Beverly. Στις αναρτήσεις     Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        έχουμε ένα καινούργιο σετ της Showa με πιρούνι δι-   Τύπος               Ατσάλινο, σωληνωτό συγκολλητό
        αμέτρου 35 χιλιοστών μπροστά και δυο αμορτισέρ με    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    Υδραυλικό τηλεσκοπικό
                                                             πιρούνι 35 χιλιοστών
        ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων πίσω. Ξέροντας       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις      Δύο αμορτισέρ διπλής
        τα συστατικά για ένα πετυχημένο σύστημα πέδησης,     ενέργειας/ ΠΕ

        οι Ιταλοί τοποθέτησαν στο μπροστινό τροχό ένα δίσκο   Φρένα Ε (χλστ.)            Δ,300χλστ., δαγκάνες 4Ε
        300 χιλιοστών, ο μεγαλύτερος στη κατηγορία και στο   Φρένα Π (χλστ.)             Δ, 240 χλστ., δαγκάνα 1Ε
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        πίσω ένα 240 χιλιοστών που συνεργάζονται με τον τε-  Ελαστικό Ε                             120/70-17’’
        λευταίας γενιάς ABS 10.0 της Bosch.  Οι ζάντες μπο-  Ελαστικό Π                            150/70-14’’
        ρεί μεν να είναι ανασχεδιασμένες αλλά οι διαστάσεις    Το μεταξόνιο των 1540 χιλιοστών, οι μεγάλοι τρο-
        έχουν παραμείνει ίδιες, στις 16 ίντσες μπροστά και στις  χοί  και  το  στιβαρό  πλαίσιο  είναι  συνδυασμός  που
        14 ίντσες πίσω, με τη διαφορά στο 400αρι από τον μι- κερδίζει και θα προσφέρει στον αναβάτη την αίσθη-
        κρό του αδερφό να είναι το μεγαλύτερο πέλμα και το  ση της σιγουριάς και της σταθερότητας ακόμα και σε
        προφίλ του ελαστικού κατά 10 χιλιοστά.               τριψήφια νούμερα, χωρίς να μειώνει όμως την ευε-
          Στο δρόμο                                          λιξία του. Το «συμπυκνωμένο» Sport-GT θα βολευτεί
          Με το πρώτο πάτημα του γκαζιού αντιληφθήκαμε τη  και θα δείξει τις αρετές του καλύτερα σε ανοιχτούς

        δύναμη και το ροπάτο χαρακτήρα του Beverly 400S.  δρόμους με την κατανάλωση να είναι χαμηλότερη σε
        Τα σχεδόν 35 άλογα του είναι πάντα έτοιμα να κινή- σχέση με την κίνηση μέσα στη πόλη όπου θα αντα-
        σουν γρήγορα το scooter και θα κάνουν την προσπέ- πεξέλθει σε ικανοποιητικό βαθμό χάρη στην άμεση
        ραση παιχνιδάκι, χωρίς να το ενδιαφέρει αν έχετε πί- απόκριση του και στο πλεόνασμα ροπής που έχει. Η
        σω συνεπιβάτη. Ο κινητήρας λατρεύει να δουλεύει στις  ποιότητα κύλισης είναι υψηλή ανεξαρτήτου της δια-
        μεσαίες και ψηλές στροφές όπου η απόδοση του κο- δρομής που θα ακολουθήσει ο αναβάτης κάτι που
        ρυφώνεται και μπορεί να απλώσει γραμμικά κι αδιά- χαρακτηρίζει τον ιταλικό οίκο.

        κοπα την ισχύ του.
           Σε εκκινήσεις, ειδικά σε περίπτωση που έχει απε-   Η άποψή μας
        νεργοποιημένο το ASR, η γρήγορη εμπλοκή της με-       Το νέο Beverly 400 HPE είναι πραγματικά ένα touring
        τάδοσης θα δώσει στον αναβάτη ένα δυνατό ξεκί-        scooter σε συσκευασία πόλης. Οι αλλαγές που έκανε
                                                              η Piaggio ανέβασαν κι άλλο την ήδη υψηλή ποιότητα
        νημα θυμίζοντας μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα χωρίς        του στο τομέα της άνεσης και της κύλισης καταφέρ-
        όμως τους άχαρους κραδασμούς. Η αυξημένη ιππο-        νοντας ταυτόχρονα να του δώσουν επιπλέον δύναμη
        δύναμη και ροπή του Beverly φαίνεται καθαρά και       με λιγότερη κατανάλωση. Ο βασικός εξοπλισμός του
                                                              μπορεί να χαρακτηριστεί κάτι παραπάνω από πλούσιος,
        στις μετρήσεις του με τα πρώτα 50 χιλιόμετρα στο      με το app της ιταλικής εταιρίας να κλέβει την παράστα-
        κοντέρ να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 100 χι-    ση. Το γενικό σύνολο, όπως και με το μικρό του 300αρι
        λιόμετρα σε 9,8 δευτερόλεπτα και να χρειάζεται μό-    αδερφό, κρίνεται άψογο και το μόνο που μένει είναι να

        λις 6,9 δευτερόλεπτα σε ρεπρίζ για να φτάσει από      δούμε πως θα το υποδεχτεί η ελληνική αγορά και αν
                                                              θα συνεχίσει να πουλάει σαν ζεστό ψωμί.
        50 στα 100 χλμ/ώρα.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188