Page 181 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 181

Piaggio Beverly 400 S


          Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής
          Στο τομέα της εμφάνισης το Beverly 400 βγαίνει στην
        «απλή» έκδοση με χρωματισμούς σε μπλε, λευκό και
        γκρίζο και στην έκδοση «S», όπως της δοκιμής μας, με
        ματ αποχρώσεις του ασήμι, του μαύρου και του γυα-
        λιστερού πορτοκαλί. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο

        scooter του δίνουν μια δυναμική και μυώδη εικόνα με
        έντονες γραμμές, χωρίς όμως να μην μπορεί κάποιος
        να αντιληφθεί από την αρχή ότι πρόκειται για Piaggio
        Beverly. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε τον ολοκαί-
        νουργιο LED προβολέα που κάνει εκπληκτικά τη δου-
        λειά του, μιας και φωτίζει ιδιαίτερα δυνατά και σε κα-
        λή απόσταση χωρίς να σου αφήνει τυφλά σημεία. Στη    Το Beverly 400 s διαθέτει μπροστά τον μεγαλύτερο
                                                             δίσκο στη κατηγορία του 300 χιλιοστών και πίσω
        μπροστινή ποδιά συναντάμε το νέο κατακόρυφο στοι- 240 χιλιοστών που συνεργάζονται με το  νέο  ABS
        χείο με άνοιγμα σχήματος V, την κυψελοειδή γρίλια και   10.0 της Bosch.
        τα σχήματος μπούμερανγκ LED φλας που διαμορφώ-
        νουν την «φωτεινή υπογραφή» του Beverly. Στο πίσω
        μέρος νέο είναι το φωτιστικό σώμα τύπου LED με την
        πινακίδα να έχει κατέβει στο ύψος του τροχού και το
        σύστημα εξάτμισης να καταλήγει σε 2 τελικά που φέρ-
        νει μια εσάνς μοτοσυκλέτας. Οι τροχοί, η σέλα και το
        καπάκι της εξάτμισης έχουν ξανασχεδιαστεί για να ται-
        ριάζουν στο σπορτίφ σύνολο. Όπως και στον 300αρι

        αδερφό, έτσι και εδώ η Piaggio έχει καταφέρει να κρα-
        τήσει την ποιότητα του μοντέλου ψηλά, με τα υλικά και   Με προδιαγραφές euro 5 πλέον, ο τετρακοσίων
        τη συναρμολόγηση των κομματιών να είναι ιταλικής φι- κυβικών κινητήρας του Piaggio Beverly αποδίδει
        νέτσας και επιπέδου.                                 35,4 ίππους στις 7.500 στροφές και 3,8 kgm στις
          Άνεση- εργονομία                                   5.500 στροφές.
          Το επίπεδο άνεσης που προσφέρει η σέλα στο συ- μενος χώρος που υπάρχει κάτω από τη σέλα είναι ικα-
        γκεκριμένο scooter μας εκπλήσσει  πάντα και κάθε  νός να φιλοξενήσει 2 κράνη jet ή ένα κράνος full-face
        φορά οι Ιταλοί καταφέρνουν να την κάνουν καλύτερη.  και να μείνει αρκετό χώρος και για άλλα αντικείμενα.

        Το σχήμα της είναι ιδανικό για κίνηση μέσα στη πόλη,  Το  ντουλαπάκι της ποδιάς παραμένει στο ίδιο μοτίβο
        αφού επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και  με του προηγούμενου μοντέλου με ικανοποιητικό χώ-
        τη σωστή τοποθέτηση των ποδιών του επιβάτη στο πά- ρο να βάλεις έγγραφα ή να φορτίσεις το κινητό σου μέ-
        τωμα. Το γέμισμα της κρατάει ξεκούραστο τον αναβάτη  σω της παροχής ρεύματος USB ενώ το ξεκλείδωμα γί-
        ακόμα και σε μεγάλες πολύωρες διαδρομές ενώ την  νεται πατώντας το κεντρικό διακόπτη, αρκεί βέβαια να
        ίδια άνεση απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης έχοντας  είναι γυρισμένος στη θέση «ON». O ποιοτικός γάντζος
        αρκετό χώρο για να βολευτεί, μιας και το μήκος της σέ- δοκιμάστηκε σε σκληρές συνθήκες μεταφοράς σακού-
        λας είναι αρκετά μεγάλο. Οι χειρολαβές έχουν εύκο- λας και πέρασε με επιτυχία το τεστ, αφού «φιλοξένη-
        λη πρόσβαση από τον πίσω αναβάτη και τα καινούρ- σε» αρκετά βάρος και όγκο χωρίς να επηρεάζεται από
        για μαρσπιέ θα του επιτρέψουν να τους ανοίξει με τη  το πάτωμα που δεν είναι επίπεδο, λόγω ρεζερβουάρ.

        φτέρνα του ποδιού του χωρίς να λερωθεί. Ο φωτιζό-      Την πληροφόρηση του αναβάτη έχει αναλάβει μια
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186