Page 182 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 182

Piaggio Beverly 400 S                                              Honda Forza 300









































        LCD οθόνη 5,5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων που εί- φές με τη ροπή να είναι στα 3,8 kgm στις 5.500 στρο-
        ναι αρκετά ευδιάκριτη και εύκολα κατανοητή. Το τα- φές, αύξηση 15% και 30% αντίστοιχα σε σχέση με τον
        χύμετρο  με  το  στροφόμετρο  πιάνουν  τη  μεγαλύτε- αρχικό 350αρι κινητήρα. Οι αλλαγές που έγιναν πολ-
        ρη επιφάνεια της οθόνης με την ένδειξη καυσίμου και  λές και εκτενής, με το μοτέρ πλέον να έχει φαρδύτερο
        θερμοκρασίας  να  τοποθετούνται  αριστερά  και  δεξιά  πιστόνι και μακρύτερη μπιέλα με στόχο την μείωση των
        αντίστοιχα. Ο υπολογιστής ταξιδιού θα σας δείξει διά- κραδασμών και την πιο άνετη λειτουργία του στις υψη-

        φορες ενδείξεις όπως μέση ταχύτητα, στιγμιαία κατα- λότερες ταχύτητες. Την πρώτη του εμφάνιση στο μοντέ-
        νάλωση, στάθμη βενζίνης ακόμα και ένδειξη για πάγο,  λο της Piaggio έκανε και μια νέα τεχνολογική πατέντα
        με την περιήγηση σε αυτές τις πληροφορίες να μπο- της, το PCV (Positive Crankcase Vemtilation). Ουσια-
        ρεί να γίνει εύκολα μέσω του κουμπιού «mode» που  στικά πρόκειται για δυο ειδικά σχεδιασμένες «λεπίδες»
        υπάρχει στη δεξιά μεριά του τιμονιού.                στο εσωτερικό του στροφαλοθαλάμου που μειώνει τις
           Η φιλοσοφία της ιταλικής εταιρίας πάνω στους δια- απώλειες άντλησης και βοηθά στη κυκλοφορία του λι-
        κόπτες άλλαξε και τους ανασχεδίασε με πιο μοτοσυ- παντικού με συνέπεια αύξηση της ισχύς. Ανασχεδια-
        κλετιστικά κριτήρια σπάζοντας τη μονοτονία των κλασι- σμένοι είναι οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, με νέο

        κών διακοπτών. Η διευρυμένη τοποθέτηση τους κάνει  χρονισμό στις βαλβίδες ενώ το μπεκ του ψεκασμού
        πιο εύκολο το χειρισμό με γάντια με τη χωροταξική  υψηλής πίεσης μαζί με το μπουζί ιριδίου και τον επα-
        τους θέση να είναι εύκολη για να τους συνηθίσεις.    νασχεδιασμένο θάλαμο καύση συμβάλουν στην καλύ-
          Κινητήρας                                          τερη καύση. Ο κινητήρας ελέγχεται από τον τελευταίας
          H ιταλική εταιρία έχοντας στο μυαλό της τον μεγάλο  γενιάς εγκέφαλο MIUG4 της Magneti Marelli ενώ δια-
        ανταγωνισμό ισχύος και τις προδιαγραφές του euro 5  θέτει και σύστημα έλεγχου πρόσφυσης ASR, χρήσιμο
        πήρε τον αξιόπιστο 350αρι κινητήρα από το προηγού- για τους δρόμους-γυαλί της χώρας μας.
        μενο Beverly και τον εξέλιξε ολοκληρωτικά!             Για να περνάει όλη η δύναμη σωστά και ομαλά στο
          Με 399 κυβικά πλέον ο High Performance Engine  πίσω τροχό η Piaggio εξέλιξε τη CVT μετάδοση με νέα
        περνάει στο πίσω τροχό 35,4 ίππους στις 7.500 στρο- σχεδίαση και μεγαλύτερο ανεμιστήρα για τη ψύξη του

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187