Page 85 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 85
Royal Alloy 200 S
ματος. Το φωτιστικό σώμα στο GP 200S είναι κυ-
κλικό αντί για παραλληλόγραμμο και αυτό αποτελεί
ίσως την πιο χαρακτηριστική διαφορά του «γρήγο-
ρου» μοντέλου της γκάμας από τα άλλα. Στο κά-
τω μέρος του scooter, η ενσωμάτωση του ψυγείου
και των αγωγών του νερού έφερε την μόνη μικρή
σχεδιαστική παραφωνία, η οποία όμως και πάλι εί-
ναι αρκετά προσεγμένη ώστε να μην αμαυρώνει το
στυλ του μοντέλου. Ποιοτικά, είχαμε πει τα καλύτε-
ρα για το GP125 και θα τα επαναλάβουμε και για το
GP200S. Το μέταλλο στην κατασκευή παίζει και πά-
λι κύριο ρόλο –σχεδόν… μονόλογο- και οδηγεί σε
μία εξαιρετική εικόνα για το μοντέλο. Σε αυτή συμ-
βάλλει και η αρτιότατη συναρμολόγηση των διάφο-
ρων τμημάτων που δεν επιτρέπει σε τριγμούς να
εμφανιστούν κατά την οδήγηση, αλλά ούτε και σε
οποιαδήποτε αστοχία συναρμογής να γίνει αντιλη-
πτή. Η βαφή και πάλι εμφανίζεται πολύ προσεγμέ-
νη στην εφαρμογή της, ενώ οι χρωμιώσεις και η Ευρύχωρο το ντουλαπάκι της ποδιάς που θα
κατασκευή-ραφή της δερμάτινης σέλας ικανοποι- φιλοξενήσει πολλά και διάφορα. Κλειδώνει,
ούν απόλυτα. προσφέροντας και έναν επιπλέον παράγοντα
ασφάλειας.
Άνεση-εργονομία
H αποστολή του Royal Alloy είναι η καθημερι- καμία περίπτωση. H ποδιά φυσικά χρησιμεύει και
νή χρήση και έτσι, σε συνδυασμό με την ταυτότη- για την μεταφορά αντικειμένων, σε συνδυασμό με
τα του, τα εργονομικά χαρακτηριστικά του είναι τα τον γάντζο της ποδιάς και συνδυάζεται με το αρκε-
ανάλογα. Το μικρό πλάτος του GP200 και το ανάλο- τά ευρύχωρο ντουλαπάκι. Το τελευταίο, κλειδώνει
γα στενό τιμόνι του, συνδυάζονται με την τοποθέ- με το κλειδί (δεν μπορείς να το ανοίξεις εν κινήσει)
τηση της σέλας και της ποδιάς δημιουργώντας μια και στο εσωτερικό του φέρει θύρα USB για τις ηλε-
θέση οδήγησης «πάνω στο scooter». Ο αναβάτης κτρονικές συσκευές σας. Όπως και στην περίπτω-
κάθεται με το τιμόνι στο ύψος της μέσης του, ενώ ση του GP125, κάτω από την σέλα του GP200 δεν
τα πόδια του έχουν επαρκή χώρο στην ποδιά για τις θα βρείτε αποθηκευτικό χώρο, αλλά το ρεζερβου-
ανάγκες της καθημερινής οδήγησης. Η σέλα έχει άρ καυσίμου. Πρόκειται για μια «θυσία» στο βωμό
γέμισμα που κυμαίνεται προς το σκληρό, όμως το του αυθεντικού στυλ και όσοι αναζητούν το ρετρό,
ορθά μελετημένο σχήμα της και το μεγάλο μέγεθος θα τη συγχωρήσουν. Μπροστά του, ο αναβάτης
της προσφέρουν επαρκέστατη άνεση για τις εντός βλέπει τις απαραίτητες ενδείξεις, σε μια LCD οθό-
πόλης μετακινήσεις. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί νη που φωτίζεται σε πορτοκαλί και ενσωματώνεται
ανάλογα επίπεδα άνεσης, ενώ τα μαρσπιέ του εί- άψογα στο στυλ του μοντέλου, μέσα σε ένα λευ-
ναι σωστά τοποθετημένα για μια ξεκούραστη βόλτα κό πλαίσιο. Το κουμπί για την εναλλαγή του ολι-
πάνω στο Royal Alloy. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κού με τον μερικό χιλιομετρητή είναι και πάλι μέσα
αναβάτες άνω του 1.80 στο ύψος θα δουν ότι το τι- στο ντουλαπάκι. Τέλος, οι ποιοτικοί διακόπτες του
μόνι βρίσκει στα γόνατα τους στο «τέρμα κόψιμο», GP200 ακολουθούν την πεπατημένη όσον αφορά
όμως οι περισσότεροι δεν θα έχουν πρόβλημα σε την τοποθέτηση τους.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα