Page 82 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 82
Royal Alloy GP 125
εποχής και αυτό επαφίεται στην σχεδίαση του και To Royal Alloy GP125 φέρει ατσάλινο πλαίσιο,
τον στιλιστικό του προσανατολισμό: θυσιάζοντας κρυμμένο επιμελώς κάτω από το μεταλλικό κο-
εν μέρει την εργονομία για την εξωτερική εμφάνιση, στούμι του: Πρόκειται για μια σωληνωτή μονή ρα-
με τα μηχανικά μέρη να σκεπάζονται πλήρως (Swan χοκοκαλιά, που γίνεται διπλή στο πίσω μέρος υπο-
design). Κάτω από την σέλα, λοιπόν, συναντάμε μό- στηρίζοντας και τον κινητήρα. Στις αναρτήσεις,
νο την τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ ιδιαίτε- ενδιαφέρουσα τεχνική λύση αποτελεί το εμπρός
ρη εντύπωση μας προξένησε το γεγονός ότι η σέλα σύστημα του GP125, που χρησιμοποιεί δύο υστε-
παραμένει κλειστή χάρη σε 6… βεντούζες που «πιά- ρούντες βραχίονες και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμε-
νουν» στο μεταλλικό περίβλημα του scooter! Ο ανα- να στην προφόρτιση –κάτι μοναδικό για τα δεδομέ-
βάτης, για να την ανοίξει, απλά την τραβά προς τα να των ρετρό scooter. Έτσι, η Royal Alloy επιδιώκει
πάνω χωρίς να χρησιμοποιεί το κλειδί ή άλλο μηχα- να πετύχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και χαρα-
νισμό, με χαρακτηριστική ευκολία –αρκεί οι βεντού- κτηριστικά αποτροπής βύθισης της ανάρτησης κα-
ζες να διατηρήσουν και την λειτουργικότητα τους σε τά το φρενάρισμα, σε σύγκριση με το σύνηθες τη-
βάθος χρόνου, μετά από πολλά ανοίγματα. (οι βε- λεσκοπικό εμπρός πιρούνι. Πίσω, το GP125 φέρει
ντούζες είναι μόνο στην διθέσια έκδοση, καθώς η μο- ένα αμορτισέρ, το οποίο επίσης ρυθμίζεται στην
νοθέσια έχει μηχανισμό με άγκιστρο και μπουτόν απα- προφόρτιση. Στα φρένα, έχουμε ένα σύστημα συν-
σφάλισης). δυασμένης πέδησης CBS, με δίσκους τόσο εμπρός
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα όσο και πίσω. Μια δαγκάνα 3 εμβόλων εργάζεται
Eπιστροφή στα περιεχόμενα