Page 83 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 83

Royal Alloy GP 125


                                                                          Τεχνικά xαρακτηριστικά
                                                              Κινητήρας
                                                             Τύπος                              4T 1K, A/Ψ 2B
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)                              125
                                                             Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)                  Δ/Α
                                                             Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
                                                             Ισχύς (ίπποι/σαλ)                             Δ/Α
                                                             Ροπή (kgm/σαλ)                                Δ/Α
                                                             Τροφοδοσία                             Ψεκασμός
                                                             Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                        3,1
                                                             Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)                      11
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        Μια μικρή βρετανική σημαία κάτω από την              Τύπος πλαισίου     Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς
        χρωμιωμένη πίσω σχάρα. Γιατί η λεπτομέρεια κάνει     Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις  Υστερούντες βραχ., δύο
        την διαφορά!                                                                            αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
        εμπρός και μία 2 πιστονιών πίσω, ενώ το σύστη-       Διαδρομή (χλστ.)                   Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις
        μα φέρει και ατσάλινες σωληνώσεις υψηλής πίε-        Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        σης για καλύτερη αίσθηση στις μανέτες. Στις με-      Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ, 3Ε, CBS
        τρήσεις μας, η ακινητοποίηση πανικού από 60 χλμ/     Φρένα Π (χλστ.)                        Δ, 2E, CBS
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        ώρα χρειάστηκε 19,5 μέτρα απόστασης.                 Ελαστικό Ε                            110/70-12’’
          Στο δρόμο                                          Ελαστικό Π                            120/70-12’’
          Στην Βρετανία των Mods, το scooter σήμαινε την  μα του γκαζιού είναι επιθυμητό στις εκκινήσεις,
        ξέγνοιαστη και εύκολη μετακίνηση, αλλά και την  ενώ ένας βαθμός ζωηράδας εμφανίζεται αν δου-
        ισχυρή δήλωση της προσωπικότητας του αναβάτη  λέψετε τον κινητήρα με το γκάζι κοντά στο τέρ-
        του. Το Royal Alloy έρχεται να καλύψει και τις δύο  μα.  Στις  ενδιάμεσες  και  μακράν  συνηθέστερες
        ανάγκες αυτές, στην σημερινή εποχή και, από τα  συνθήκες, ο κινητήρας παρέχει ήπια την ισχύ του
        πρώτα λεπτά στην σέλα του, κάνει σαφή τον ευκο- έχοντας και περιθώριο για κάτι όπως μια προσπέ-

        λοδήγητο του χαρακτήρα. Ο κινητήρας λειτουργεί  ραση η μια ανάγκη στιγμιαίας επιτάχυνσης. Χάρη
        χωρίς κραδασμούς και θόρυβο και με το άνοιγμα  στην ρύθμιση της μετάδοσης του, λειτουργεί σε
        του γκαζιού, το GP125 κυλά στο δρόμο με πολυ- αρκετά υψηλές στροφές θυμίζοντας ηχητικά τα δί-
        τελή, premium τρόπο. Το ζύγισμα του μοντέλου  χρονα retro scooters και δίνοντας έτσι ένα ακόμα
        είναι προσεγμένο και η σταθερότητα του στην ευ- αισθητικό στοιχείο στο GP 125.
        θεία εμπνέει εμπιστοσύνη. Η ευελιξία του και η
        απόκριση στις εντολές του τιμονιού είναι «κοφτε-      Η άποψή μας
        ρές» σαν ξυράφι, σε βαθμό που απαιτεί μια μικρή       Η Royal Alloy «διάβασε» εξαιρετικά επιτυχώς την

        συνήθεια! Πράγματι, οι τροχοί των 12 ιντσών και       αγορά, δημιουργώντας το GP125 το οποίο είναι, με λίγα
        το ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο και εμπρός σύστημα,      λόγια, μια «αποκάλυψη» για τα retro scooter αυτή την
        οδηγούν σε μια έντονη ανταπόκριση στους χειρι-        στιγμή. Φέρει στοιχεία μοναδικότητας, όπως η μεταλλι-
        σμούς, όταν όμως την συνηθίσετε, θα… εξαφανί-         κή κατασκευή και η εμπρός ανάρτηση, αλλά και το ιδι-
                                                              αίτερο φινίρισμα του. Επιπλέον, εμφανίζεται ικανότατο
        ζεστε στο πυκνό μποτιλιάρισμα, σαν να ήσασταν         και πολύ εύχρηστο στο δρόμο, ενώ η τιμολόγησή του
        νερό σε αυλάκι.                                       είναι «δίκαια» για τα δεδομένα των scooters 125 κυβι-
          Ο κινητήρας των 125 κυβικών, όπως είπαμε και        κών, αλλά σαφώς ανταγωνιστική, σε σχέση με ανάλογα
                                                              «ρετρό» μοντέλα. Αποτελεί δηλαδή, απλούστατα μια
        παραπάνω, δεν ξεχωρίζει στο επίπεδο των επιδό-        από τις κορυφαίες επιλογές κλασικού scooter αυτή τη
        σεων παρέχοντας αρκετή ισχύ για τις καθημερι-         στιγμή και επιβάλλεται να του ρίξετε μια ΠΟΛΥ σοβαρή
        νές ανάγκες μετακίνησης. Λίγο παραπάνω άνοιγ-         ματιά, αν αναζητάτε κάτι τέτοιο.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88