Page 325 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 325

RAY 7.7


        υπογραφή της Ισπανικής J.Juan, που είναι θυγατρι-                  Τεχνικά xαρακτηριστικά
        κή της Brembo. Πιο συγκεκριμένα έχουμε ένα δί-        Κινητήρας
        σκο 260 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και δί-     Τύπος               Ηλεκτροκινητήρας στο κέντρο
        σκο  220  χιλ.  με  δαγκάνα  ενός  εμβόλου  πίσω,  τα   Ισχύς                10.700W (17.500W Peak)
                                                                                              290 (στον τροχό)
        οποία λειτουργούν μαζί χάρη στο σύστημα συνδυ-       Ροπή (Nm)                    Λιθίου 89v  8,78kWh
                                                             Μπαταρία
        ασμένης  πέδησης.  Τα  σωληνάκια  των  φρένων  εί-   Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    125
        ναι μεταλλικά, υψηλής πίεσης, ενώ σημαντική βοή-       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        θεια κατά το φρενάρισμα προσφέρει και το σύστημα     Τύπος                                    Ατσάλινο
        ανάκτησης ενέργειας, όταν χρησιμοποιείς το “City”    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ή το “Sport” mode. Πατά σε αλουμινένιους τροχούς     Διαδρομή (χλστ.)                              110
        15 και 14 ιντσών που φορούν τα ποιοτικά ελαστικά     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλά αμορτισέρ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                            95
        Angel Scooter της Pirelli σε διάσταση 120/70-15 και   Φρένα Ε (χλστ.)                Δίσκος 260 / CBS
        140/60-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.                Φρένα Π (χλστ.)                 Δίσκος 220 / CBS
          Στο δρόμο                                            Τροχοί - Ελαστικά

          Χάρη στη ρυθμιζόμενη σέλα βρίσκεις εύκολα την      Ελαστικό Ε                            120/70-15’’
        ιδανική θέση οδήγησης για τα γούστα σου, ενώ το      Ελαστικό Π                            140/60-14’’
        τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται, ώστε να φέρνει    αν κάνεις άγαρμπες κινήσεις με το τιμόνι, ενώ έχεις
        τα χέρια σε ξεκούραστη θέση και να περνάει ανάμε-    ακόμα  αποθέματα  δύναμης  για  να  προσπεράσεις
        σα από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Ο χώρος       όπου χρειαστεί. Εντυπωσιακές μάλιστα είναι οι ρε-
        για τα πόδια στο πάτωμα είναι κάπως περιορισμέ-      πρίζ από τα 80 - 90 χλμ./ ώρα με το κοντέρ να ανε-
        νος, αλλά μόνο αν φοράς πάνω από 44 – 45 νού-        βαίνει αστραπιαία μέχρι τα 120 ακόμα και δικάβαλο.
        μερο παπούτσι θα χρειαστεί να έχεις τις μύτες των    Η τοποθέτηση των μπαταριών χαμηλά και το στιβα-
        παπουτσιών εκτός πατώματος. Για να κατέβει το 7.7    ρό πλαίσιο, προσφέρουν μεγάλη σταθερότητα, ακόμα

        από το κεντρικό σταντ δεν χρειάζεται να σπρώχνεις,   και όταν το ταχύμετρο δείχνει τριψήφιο νούμερο, με το
        απλά ξεκινάς αργά, αφού ο πίσω τροχός ακουμπά        scooter να εμπνέει εμπιστοσύνη και τον αναβάτη να
        στο έδαφος όταν το scooter είναι στο stand. Η δύ-    απολαμβάνει την ποιότητα κύλισης. Το χαμηλό κέ-
        ναμη του μοτέρ γίνεται αντιληπτή από την πρώτη       ντρο βάρους έχει θετικό αντίκτυπο, αφού τα 165 κι-
        στιγμή, με την επιτάχυνση να είναι εντυπωσιακή,      λά του εξαφανίζονται, οι αλλαγές πορείας γίνονται
        ενώ ακούς μόνο τον αέρα και έναν χαρακτηριστικό      άμεσα, ενώ είναι πολύ εύκολο το να ισορροπήσεις
        ήχο από τον ηλεκτροκινητήρα. Αρχικά, τα modes        με ταχύτητες βαδίσματος όταν χρειαστεί να περά-
        “City” και “Sport” μας ξένισαν με το έντονο φρενά-   σεις ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα.

        ρισμα στο κλείσιμο του γκαζιού, όμως γρήγορα το
        συνηθίζεις και μαθαίνεις να οδηγείς χρησιμοποιώ-       Η άποψή μας
        ντας ελάχιστα τις μανέτες των φρένων και επιλέγο-      Μπορεί να είναι ένα από τα ακριβότερα scooter της
        ντας το “Flow” μόνο σε ανοικτό δρόμο ή αυτοκινη-       αγοράς (ηλεκτρικά και βενζίνης), αλλά είναι ισπανικής
                                                               κατασκευής, με ότι συνεπάγεται από από πλευράς αξιο-
        τόδρομο.                                               πιστίας και σε απαλλάσσει από το κόστος συντήρησης
          Αν χρειαστεί να βγεις στην εθνική για κάποια πε-     ενός βενζινοκινητήρα, τα τέλη κυκλοφορίας και τη
        ριαστική διαδρομή, η τελική του scooter σου επι-       βενζίνη που συνεχώς ανεβαίνει. Είναι άνετο για δυο
                                                               άτομα, γρήγορο, ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο,
        τρέπει να κινείσαι αξιοπρεπώς χωρίς να αποτελείς       υιοθετώντας πρωτοποριακές λύσεις. Απευθύνεται σε
        κινητό εμπόδιο. Μπορείς να διατηρείς με άνεση τα-      όσους θέλουν να μειώσουν στο ελάχιστο το κόστος
        χύτητες της τάξεως των 90 με 100 χιλιομέτρων την       μετακίνησης και συντήρησης, χωρίς όμως να κάνουν
                                                               παραχωρήσεις στις επιδόσεις.
        ώρα με το 7.7 να παραμένει ακλόνητο ακόμα και
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330