Page 328 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 328

SEAT MO eScooter 125                                                Honda Forza 300


                                                               Οταν έρθει η ώρα του “ανεφοδιασμού” πρέπει να
                                                             στηρίξεις το scooter στο κεντρικό σταντ, να ανοί-
                                                             ξεις τη σέλα και να απασφαλίσεις τη μπαταρία από
                                                             το μοχλό που υπάρχει στο πάτωμα του χώρου απο-
                                                             σκευών. Μόλις τραβήξεις λίγο την μπαταρία προς
                                                             τα έξω, ξεδιπλώνουν τα δυο ροδάκια που έχει από
                                                             κάτω για να τη μεταφέρεις. Μόλις την αφαιρέσεις
                                                             τελείως πρέπει να καλύψεις τη φίσα του scooter

                                                             με το ειδικό πώμα για να την προστατέψεις από νε-
                                                             ρό και σκόνη. Η μπαταρία παράγει ελάχιστο θόρυ-
                                                             βο όταν φορτίζει, σε αντίθεση με άλλους φορτιστές
                                                             που  κάνουν  φασαρία.  Ο  φωτεινός  δακτύλιος  σε
                                                             ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για το επίπεδο φόρτι-
                                                             σης της μπαταρίας.


                                                                           Τεχνικά xαρακτηριστικά
        προσφέρουν και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας,         Κινητήρας
        όταν αφήνεις το γκάζι. Στο City από την άλλη, το     Τύπος          Ηλεκτροκινητήρας στον πίσω τροχό
        MO ρολάρει ελεύθερα και η ανάκτηση γίνεται μό-       Ισχύς                       7000W (9000W Peak)
        νο όταν πατήσεις φρένο. Η λειτουργία του συγκε-      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                            Δ.Α.
        κριμένου mode θυμίζει περισσότερο βενζινοκίνη-       Μπαταρία         Aποσπώμενη λιθίου 52v 5,6 kWh
        το scooter και αυτό χρησιμοποιούσαμε κυρίως.         Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    100
          Το χαμηλό κέντρο βάρους, το μεγάλο κόψιμο του       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        τιμονιού και η ακρίβεια στον χειρισμό με χαμηλές     Τύπος                                    Ατσάλινο
        ταχύτητες είναι στοιχεία που δίνουν μεγάλη ευελι-    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι

        ξία στο scooter της SEAT και κάνουν εύκολη κάθε      Διαδρομή (χλστ.)                              Δ.Α.
        αστική μετακίνηση. Οι μεγάλων διαστάσεων τροχοί      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις          Μονό αμορτισέρ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ.Α.
        παρέχουν την απαιτούμενη σταθερότητα στις υψη-       Φρένα Ε (χλστ.)                 Δίσκος 260 / CBS
        λές ταχύτητες, ενώ επιτρέπουν στο MO να περνά        Φρένα Π (χλστ.)                 Δίσκος 240 / CBS
        με ευκολία πάνω από μεγάλες λακούβες και κακο-         Τροχοί - Ελαστικά
        τεχνίες. Τη λειτουργία των αναρτήσεων θα την χα-     Ελαστικό Ε                            120/70-15’’
        ρακτηρίζαμε σκληρή και μας άρεσε η στιβαρότη-        Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        τα και η πληροφόρηση που δίνουν όταν ο ρυθμός

        ανέβει, άλλα σε κακοτράχαλους δρόμους οι από-          Η άποψή μας
        τομες και ξερές αντιδράσεις κουράζουν τον ανα-         Με εντυπωσιακή δύναμη και άνεση για δυο άτομα, το
        βάτη. Πέρα από αυτό η ποιότητα κύλισης είναι πο-       MO της SEAT θα σε κάνει να αναθεωρήσεις τις απόψεις
        λύ καλή και απολαμβάνεις την απουσία θορύβου           σου για την ηλεκτροκίνηση. Η τελική και η αυτονομία
                                                               του είναι απόλυτα ρεαλιστικές και επαρκούν για αστι-
        από τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος γίνεται αισθη-       κές και υπεραστικές μετακινήσεις, ενώ ο μεγάλος απο-
        τός μόνο σε περιβάλλον απόλυτης ησυχίας. Πολύ          θηκευτικός χώρος εκτοξεύει την πρακτικότητα. Η τιμή
        καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα με τη         του μπορεί να μην είναι αμελητέα, αλλά δεν πρέπει να
        δύναμη και την προοδευτικότητά τους, ενώ αξίζει        ξεχνάμε το μειωμένο κόστος χρήσης και συντήρησης,
                                                               το οποίο περιορίζεται κυρίως σε αναλώσιμα όπως
        να αναφέρουμε ότι και οι δύο μανέτες είναι ρυθ-        τακάκια και ελαστικά.
        μιζόμενες.

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333