Page 321 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 321
Honda Forza 300
Piaggio 1 Active 2kW
Όταν άλλοι κατασκευαστές επιλέγουν να κρύβουν Τεχνικά xαρακτηριστικά
το ψαλίδι, πίσω από πλαστικά, η Piaggio το έχει σε Κινητήρας
κοινή θέα και πολύ καλά κάνει, αφού είναι αλου- Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 2000W
Δ.Α.
μινένιο, τύπου “μπανάνα”. Στον τομέα των φρέ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2.3 kWh λιθίου (αποσπώμενη)
Μπαταρία
νων έχουμε δίσκους εμπρός και πίσω με σύστη- Αυτονομία (χλμ.) 55
μα συνδυασμένης πέδησης CBS. Σημείο που κάνει Χρόνος φόρτισης 6 ώρες
το Piaggio 1 να ξεχωρίζει είναι η εμπρός ανάρτηση Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 60
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
με τον μονό υστερούντα βραχίονα στην αριστερή Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
πλευρά, μια λύση που βλέπουμε στα μοντέλα της Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Vespa. Πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ, ενώ οι ζά- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
ντες είναι 10 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσε- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
Δ.Α.
Διαδρομή (χλστ.)
ων 100/80-10 εμπρός και πίσω της CST. Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος CBS
Στο δρόμο Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος CBS
Το Piaggio 1 σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητά Τροχοί - Ελαστικά 100/80-10’’
Ελαστικό Ε
του από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα Ελαστικό Π 100/80-10’’
του. Αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας που δεν περι-
μένεις αναλογιζόμενος την τιμή του και τις περισσό- βάλλοντας έτσι στην άνεση και προσφέροντας
τερες προτάσεις του ανταγωνισμού. Ενεργοποιείς πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η καλή εικόνα συ-
το scooter από το ασύρματο κλειδί, γυρίζεις τον κε- νεχίζεται και στον τομέα της πέδησης με τα δισκό-
ντρικό διακόπτη, επιλέγεις mode και ξεκινάς. Ο ηλε- φρενα να χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα.
κτροκινητήρας δεν ακούγεται καθόλου και επιταχύ- Έχουν ωραία αίσθηση, ενώ με τη δύναμή τους θα
νει γλυκά, χωρίς κανένα δισταγμό τα 94 κιλά του 1 μπορούσαν να διαχειριστούν μεγαλύτερο βάρος
μέχρι την τελική του. Οι μικρές διαστάσεις σε συν- και ταχύτητες. Το CBS κάνει πιο αποδοτικό το φρε-
δυασμό με τους τροχούς των 10 ιντσών, χαρίζουν νάρισμα, καθώς πατώντας τη μανέτα του πίσω φρέ-
ευελιξία ποδηλάτου και περνάς με άνεση ακόμα νου ενεργοποιείται και ένα από τα τρία (!) έμβολα
και από τα πιο στενά σημεία, οπότε το “μποτιλιάρι- της εμπρός δαγκάνας. Όταν έρθει η ώρα της φόρτι-
σμα” είναι άγνωστη λέξη. Η όπισθεν θα σε βοηθή- σης, η πρακτική χειρολαβή της μπαταρίας σου επι-
σει να ξεπαρκάρεις από κάποιο δύσκολο ανηφορι- τρέπει να σηκώσεις με ευκολία τα 15 κιλά της και
κό σημείο και δεν θα χρειαστεί ποτέ να σπρώξεις το να τη μεταφέρεις σε οποιαδήποτε συμβατική πρί-
scooter. Μάλιστα όταν ενεργοποιηθεί παράγει έναν ζα. Κάτι που πρώτη φορά συναντάμε σε ηλεκτρι-
ήχο ειδοποιώντας τους γύρω, όπως συμβαίνει με κό scooter, είναι η δυνατότητα ασφάλισης της μπα-
τα φορτηγά. ταρίας με λουκέτο, όταν αυτή βρίσκεται μέσα στο
Η ευανάγνωστη οθόνη είναι χάρμα οφθαλμών και Piaggio 1, ώστε να υπάρχει μια δεύτερη γραμμή
συχνά πυκνά κοιτούσαμε τις μπάρες που σου δεί- άμυνας απέναντι σε επιτήδειους.
χνουν πόσο ρεύμα καταναλώνεις και πόση ενέρ-
γεια επιστρέφει μέσω του KERS. Έτσι, μαθαίνεις να Η άποψή μας
κινείσαι πιο “οικονομικά” και να πετυχαίνεις την με- Η Piaggio μπορεί να άργησε να μπει στον χορό της
γαλύτερη δυνατή αυτονομία. Πολύ καλές εντυπώ- ηλεκτροκίνησης, αλλά το έκανε με στιλάτο και εντυπω-
σιακό τρόπο. Το 1 στοχεύει την κορυφή και έχει όλα τα
σεις μας άφησε η λειτουργία των αναρτήσεων, κα- προσόντα για να την κατακτήσει. Απαράμιλλη ποιότητα
θώς είναι μεν σκληρές, όπως περιμένεις από ένα κατασκευής και κύλισης, ικανοποιητική τελική ταχύ-
scooter, αλλά καταφέρνουν να απορροφούν τις πε- τητα και υψηλή τεχνολογία σε ένα πακέτο με ιδιαίτερα
ανταγωνιστική τιμή.
ρισσότερες ανωμαλίες, χωρίς να τερματίζουν συμ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα