Page 321 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 321

Honda Forza 300
                                             Piaggio 1 Active 2kW


          Όταν άλλοι κατασκευαστές επιλέγουν να κρύβουν                    Τεχνικά xαρακτηριστικά
        το ψαλίδι, πίσω από πλαστικά, η Piaggio το έχει σε    Κινητήρας
        κοινή θέα και πολύ καλά κάνει, αφού είναι αλου-      Τύπος                   Ηλεκτροκινητήρας 2000W
                                                                                                           Δ.Α.
        μινένιο,  τύπου  “μπανάνα”.  Στον  τομέα  των  φρέ-  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)   2.3 kWh λιθίου (αποσπώμενη)
                                                             Μπαταρία
        νων  έχουμε  δίσκους  εμπρός  και  πίσω  με  σύστη-  Αυτονομία (χλμ.)                               55
        μα συνδυασμένης πέδησης CBS. Σημείο που κάνει        Χρόνος φόρτισης                            6 ώρες

        το Piaggio 1 να ξεχωρίζει είναι η εμπρός ανάρτηση    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                     60
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        με τον μονό υστερούντα βραχίονα στην αριστερή        Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        πλευρά, μια λύση που βλέπουμε στα μοντέλα της        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        Vespa. Πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ, ενώ οι ζά-       Διαδρομή (χλστ.)                              Δ.Α.
        ντες είναι 10 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσε-   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                           Δ.Α.
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        ων 100/80-10 εμπρός και πίσω της CST.                Φρένα Ε (χλστ.)                       Δίσκος CBS
          Στο δρόμο                                          Φρένα Π (χλστ.)                       Δίσκος CBS

          Το Piaggio 1 σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητά       Τροχοί - Ελαστικά                   100/80-10’’
                                                             Ελαστικό Ε
        του από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα     Ελαστικό Π                            100/80-10’’
        του. Αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας που δεν περι-
        μένεις αναλογιζόμενος την τιμή του και τις περισσό-  βάλλοντας  έτσι  στην  άνεση  και  προσφέροντας
        τερες προτάσεις του ανταγωνισμού. Ενεργοποιείς       πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η καλή εικόνα συ-
        το scooter από το ασύρματο κλειδί, γυρίζεις τον κε-  νεχίζεται και στον τομέα της πέδησης με τα δισκό-
        ντρικό διακόπτη, επιλέγεις mode και ξεκινάς. Ο ηλε-  φρενα να χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα.
        κτροκινητήρας δεν ακούγεται καθόλου και επιταχύ-     Έχουν ωραία αίσθηση, ενώ με τη δύναμή τους θα
        νει γλυκά, χωρίς κανένα δισταγμό τα 94 κιλά του 1    μπορούσαν  να  διαχειριστούν  μεγαλύτερο  βάρος
        μέχρι την τελική του. Οι μικρές διαστάσεις σε συν-   και ταχύτητες. Το CBS κάνει πιο αποδοτικό το φρε-

        δυασμό με τους τροχούς των 10 ιντσών, χαρίζουν       νάρισμα, καθώς πατώντας τη μανέτα του πίσω φρέ-
        ευελιξία  ποδηλάτου  και  περνάς  με  άνεση  ακόμα   νου ενεργοποιείται και ένα από τα τρία (!) έμβολα
        και από τα πιο στενά σημεία, οπότε το “μποτιλιάρι-   της εμπρός δαγκάνας. Όταν έρθει η ώρα της φόρτι-
        σμα” είναι άγνωστη λέξη. Η όπισθεν θα σε βοηθή-      σης, η πρακτική χειρολαβή της μπαταρίας σου επι-
        σει να ξεπαρκάρεις από κάποιο δύσκολο ανηφορι-       τρέπει να σηκώσεις με ευκολία τα 15 κιλά της και
        κό σημείο και δεν θα χρειαστεί ποτέ να σπρώξεις το   να τη μεταφέρεις σε οποιαδήποτε συμβατική πρί-
        scooter. Μάλιστα όταν ενεργοποιηθεί παράγει έναν     ζα. Κάτι που πρώτη φορά συναντάμε σε ηλεκτρι-
        ήχο ειδοποιώντας τους γύρω, όπως συμβαίνει με        κό scooter, είναι η δυνατότητα ασφάλισης της μπα-

        τα φορτηγά.                                          ταρίας με λουκέτο, όταν αυτή βρίσκεται μέσα στο
          Η ευανάγνωστη οθόνη είναι χάρμα οφθαλμών και       Piaggio 1, ώστε να υπάρχει μια δεύτερη γραμμή
        συχνά πυκνά κοιτούσαμε τις μπάρες που σου δεί-       άμυνας απέναντι σε επιτήδειους.
        χνουν πόσο ρεύμα καταναλώνεις και πόση ενέρ-
        γεια επιστρέφει μέσω του KERS. Έτσι, μαθαίνεις να      Η άποψή μας
        κινείσαι πιο “οικονομικά” και να πετυχαίνεις την με-   Η Piaggio μπορεί να άργησε να μπει στον χορό της
        γαλύτερη δυνατή αυτονομία. Πολύ καλές εντυπώ-          ηλεκτροκίνησης, αλλά το έκανε με στιλάτο και εντυπω-
                                                               σιακό τρόπο. Το 1 στοχεύει την κορυφή και έχει όλα τα
        σεις μας άφησε η λειτουργία των αναρτήσεων, κα-        προσόντα για να την κατακτήσει. Απαράμιλλη ποιότητα
        θώς είναι μεν σκληρές, όπως περιμένεις από ένα         κατασκευής και κύλισης, ικανοποιητική τελική ταχύ-
        scooter, αλλά καταφέρνουν να απορροφούν τις πε-        τητα και υψηλή τεχνολογία σε ένα πακέτο με ιδιαίτερα
                                                               ανταγωνιστική τιμή.
        ρισσότερες ανωμαλίες, χωρίς να τερματίζουν συμ-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326