Page 317 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 317

Honda Forza 300
                                                    Efun Pusa


        αποτελεί πια πρόβλημα, αφού πατώντας το κουμπί                     Τεχνικά xαρακτηριστικά
        που θα ήταν η μίζα σε ένα βενζινοκίνητο και ανοί-     Κινητήρας
        γοντας το γκάζι, ενεργοποιείται η όπισθεν. Έτσι πο-  Τύπος                   Ηλεκτροκινητήρας 7000W
                                                                                                           Δ.Α.
        τέ ξανά δεν θα χρειαστεί να ξεπαρκάρεις σπρώχνο-     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)     50Ah λιθίου (αποσπώμενη)
                                                             Μπαταρία
        ντας το scooter με τα χέρια.                         Αυτονομία (χλμ.)                              110
          Η χορταστική δύναμη του κινητήρα γίνεται άμε-      Χρόνος φόρτισης                            6 ώρες

        σα αισθητή με κάθε άνοιγμα του γκαζιού και χάρη      Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    100
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        στην απουσία θορύβου και κραδασμών δεν συνει-        Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        δητοποιείς πόσο γρήγορα μαζεύει χιλιόμετρα παρά      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        μόνο όταν κοιτάξεις το κοντέρ. Οι εκκινήσεις από     Διαδρομή (χλστ.)                              Δ.Α.
        στάση σε ανηφορικό δρόμο με έως και 25% κλίση        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλά αμορτισέρ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ.Α.
        γίνονται χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα, ενώ η τα-     Φρένα Ε (χλστ.)                       Δίσκος CBS
        χύτητά του δεν πέφτει δραματικά στις ανωφέρειες,     Φρένα Π (χλστ.)                       Δίσκος CBS

        όπως συμβαίνει συχνά με άλλα ηλεκτρικά scooter.        Τροχοί - Ελαστικά                     90/90-12’’
                                                             Ελαστικό Ε
        Εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ, αφού ακόμα κι      Ελαστικό Π                            120/70-12’’
        όταν το κοντέρ δείχνει 70 χλμ. / ώρα, ο κινητήρας
        έχει αποθέματα δύναμης και ροπής για να φτάσει                                               Ρετρό
                                                                                                     σχεδίαση
        άμεσα την τελική του.                                                                        με
          Τα 110 χιλιόμετρα αυτονομίας που είδαμε κατά τη                                            σύγχρονα
        διάρκεια της δοκιμής έγιναν χωρίς ιδιαίτερα οικο-                                            στοιχεία.
        νομική οδήγηση και με ανηφορικούς δρόμους στο
        καθημερινό μενού, οπότε αν οι συνθήκες το επι-
        τρέπουν μπορεί κάποιος να βγάλει περισσότερα χι-

        λιόμετρα με μια φόρτιση και το καθημερινό βάλε-
        βγάλε στην πρίζα αποτελεί παρελθόν. Θετικές ήταν
        οι εντυπώσεις από τις αναρτήσεις, οι οποίες απορ-
        ροφούν αποτελεσματικά το μεγαλύτερο μέρος των
        ανωμαλιών του οδοστρώματος και βελτιώνουν την
        άνεση και την ποιότητα κύλισης. Τα φρένα έχουν
        προοδευτική λειτουργία και η δύναμή τους μπορεί
        εύκολα να διαχειριστεί τις ταχύτητες που αναπτύσ-    Το επίπεδο πάτωμα προσφέρει αρκετό χώρο για

        σει το Pusa.                                         τα πόδια και επιτρέπει το φόρτωμα.
                                                              Η άποψή μας

                                                              Με ισχυρό κινητήρα που δεν ζορίζεται στα δύσκολα,
                                                              υψηλή τελική και μεγάλη αυτονομία, το Efun Pusa έχει
                                                              διευρυμένο πεδίο χρήσης. Δεν περιορίζεται στο κέντρο
                                                              της πόλης, αλλά μπορεί να κάνει με ευκολία περιαστι-
                                                              κές διαδρομές. Οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου,
                                                              ενώ έχει ελάχιστο κόστος λειτουργίας και συντήρησης.
                                                              Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και την ιδιαίτερα συμφέ-
                                                              ρουσα τιμή, καθώς κοστίζει 3.350 ευρώ με την επιδότη-
                                                              ση, έχουμε μια πολύ δυνατή πρόταση για τις καθημερι-
                                                              νές μετακινήσεις.
        Ευανάγνωστες οι ενδείξεις της οθόνης.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322