Page 312 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 312
ESF S-6 MAX LVNENG Honda Forza 300
φάνιση, ακολουθώντας την σχεδιαστική ταυτότητα διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της ESF, καθώς
του και έχουν κυκλική διάταξη. Οι ενδείξεις περι- χρησιμοποιεί δυο μεγάλης χωρητικότητας μπατα-
λαμβάνουν φυσικά ταχύμετρο και ένδειξη στάθ- ρίες ταυτόχρονα, σε παράλληλη σύνδεση. Οι μπα-
μης μπαταρίας σε 2 μορφές, ενώ περιλαμβάνουν ταρίες λειτουργούν στα 60 Volt και έχουν συνολική
και ρολόι αλλά και ένδειξη θερμοκρασίας περιβάλ- χωρητικότητα 64 Ah (32 Ah η μία). Η δυνατότη-
λοντος. τα αφαίρεσης τους παραμένει, ωστόσο χάρη στην
Κινητήρας-περιφερειακά συνδεσμολογία τους μπορούν να φορτιστούν και
Το S6 φορά τον ισχυρότερο κινητήρα τύπου Hub- στο scooter, μέσω της ανάλογης υποδοχής που
Center της γκάμας της ESF, με το μοτέρ της Bosch βρίσκεται κάτω από την σέλα. Την δουλειά αναλαμ-
να φτάνει τα 4 kW ή 5,44 ίππους για την περίστα- βάνει ένας ειδικός φορτιστής με απλό οικιακό φις,
ση. Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται τελική ταχύτη- ενώ μια φόρτιση (από περίπου 20% μέχρι 100%)
τα 75 χιλιομέτρων την ώρα και περισσότερη ισχύ θα σας πάρει περίπου 6-7 ώρες. Οι δύο μπαταρίες
διαθέσιμη σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, υπο- συνεπάγονται και αυξημένη αυτονομία η οποία θα
γραμμίζοντας την τοποθέτηση του S6 στην κορυφή ανέλθει στο επίπεδο των 100-120 χιλιομέτρων ανά
της γκάμας. Το σύστημα ελέγχου του προσφέρει φόρτιση, ανάλογα και με τον τρόπο που οδηγείτε,
3 χαρτογραφήσεις ισχύος (από 1 έως 3) οι οποί- όπως μετρήσαμε σε πολλαπλές φορτίσεις. Δυστυ-
ες επεμβαίνουν στην τελική ταχύτητα, όχι όμως και χώς στο μοντέλο δεν συναντάμε σύστημα ανάκτη-
στην αποδιδόμενη ροπή η οποία σε κάθε περίπτω- σης ενέργειας κατά την πέδηση, κάτι που θα χάρι-
ση παραμένει η μέγιστη. ζε σίγουρα κάτι παραπάνω στα χιλιόμετρα και τείνει
Το σύστημα τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα να γίνει κανόνας για την κατηγορία. Όμως, ένας…
Eπιστροφή στα περιεχόμενα