Page 309 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 309
Honda Forza 300
ESF S5 SAMSUNG
ξηθεί κι άλλο. Τεχνικά xαρακτηριστικά
Οδηγώντας Κινητήρας
Καλή η διεξοδική ανάλυση, αλλά την ολοκληρω- Τύπος Bosch hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
μένη ματιά σε ένα μοντέλο θα στη δώσει και η οδη- Κυβισμός (κ.εκ.) Δ/Α
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
γική εμπειρία: Ας δούμε πόσο καλά ανταποκρίνε- Συμπίεση (:1) Δ/Α
ται το ESF S5 σε αυτά που περιμένουμε από αυτό. Ισχύς (ίπποι) 4,08
Ενεργοποιώντας το μοντέλο, αρκεί να κρατήσεις Ροπή (kg-m στον τροχό) Δ/Α
Μπαταρία
Samsung Λιθίου, αφαιρούμενη, 60V
πατημένο το πλήκτρο P, μέχρι να εμφανιστεί η έν- Χωρητικότητα (Ah) 26
δειξη Ready στην οθόνη. Στο άνοιγμα του γκαζιού, Αυτονομία μέση (χλμ) 70
η απόκριση είναι άμεση και ο ηλεκτροκινητήρας Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 45
επιταχύνει σβέλτα το μοντέλο τόσο από στάση, όσο Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο σωληνωτό
Τύπος
και εν κινήσει. Όσο βρίσκεστε κάτω από τα 45 χλμ/ Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
ώρα, οι ρεπρίζ είναι μια εύκολη υπόθεση, ενώ στα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
ανωφέρειες ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch δεν Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
«μασάει» έλκοντας αποτελεσματικά το μοντέλο. Φρένα Ε (χλστ.) Δ/2Ε
Η ποιότητα της κύλισης του S5 χαρακτηρίζεται Φρένα Π (χλστ.) Δ/2Ε
απόλυτα ικανοποιητική στο αστικό περιβάλλον και Τροχοί - Ελαστικά 90/90-12”
Ελαστικό Ε
το μοντέλο «αγαπά» την καλή άσφαλτο, λόγω της Ελαστικό Π 90/90-12”
σχετικά σκληρής λειτουργίας των αμορτισέρ. Πράγ-
ματι, στις έντονες κακοτεχνίες που δεν είναι σπά- ντας ρεύμα στην μπαταρία. Ο αναβάτης λοιπόν, βά-
νιες στους ελληνικούς δρόμους, ο αναβάτης θα ζοντας το «τσίμπημα» των μανετών στο πρόγραμμα
αισθανθεί κάτι περισσότερο από το ιδανικό, όμως κάθε που κλείνει το γκάζι, μπορεί να εκμεταλλευ-
σε γενικότερες γραμμές η ρύθμιση πιρουνιού και τεί πλήρως την ανάκτηση ενέργειας και με συνή-
αμορτισέρ δεν προβληματίζει, τονίζοντας την ευε- θεια, μπορεί να σταματά χωρίς να βάλει καθόλου
λιξία και τα περιθώρια πρόσφυσης του S5. Στις αλ- δύναμη στα δισκόφρενα! Θα ήταν ελαφρώς καλύ-
λαγές κατεύθυνσης, το μοντέλο υπακούει σβέλτα τερα, αν το σύστημα ενεργοποιούταν αυτόματα με
και τα επίπεδα ευελιξίας του είναι υψηλότατα, επι- το κλείσιμο του γκαζιού απλά, όμως η ύπαρξη του
τρέποντας την γρήγορη διείσδυση σε κάθε αστι- και μόνο είναι σημαντικό highlight. Κάπου εδώ αξί-
κό κέντρο και μποτιλιαρισμένο δρόμο. Μάλιστα, σε ζει να πούμε, ότι οι δύο δίσκοι φρένων του μοντέ-
πιο «ενθουσιώδη» οδήγηση, το μοντέλο παρουσία- λου, απέδωσαν εξαιρετικά: Η αίσθηση στις μανέτες
σε ουδέτερη συμπεριφορά σε γρηγορότερες στρο- είναι πολύ καλή, ενώ η ισχύς και η προοδευτικότη-
φές, με προβλέψιμη αντίδραση στους χειρισμούς – τα των φρένων τα έβγαλαν ασπροπρόσωπα, ακόμα
φυσικά μιλώντας πάντα, στα λογικά πλαίσια για ένα και σε δοκιμές πέδησης πανικού.
scooter πόλης. Η άποψή μας
Ένα νέο οδηγικό στοιχείο που το S5 εισάγει –
και χρειάζεται μια ανάλογη συνήθεια-, είναι το σύ- Το ESF S5 δείχνει τις σοβαρές προθέσεις της εταιρείας
στα ηλεκτρικά scooters, καθώς η γκάμα της επεκτείνε-
στημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυν- ται και απευθύνεται σε όλο και περισσότερους. Το S5
ση, το οποίο ενεργοποιείται με μια ελαφρά πίεση παρουσιάζει μια πολύ καλή ποιοτική εικόνα, προσφέ-
οποιασδήποτε μανέτας, μέχρι την στιγμή που ο δι- ροντας παράλληλα πολύ υψηλά επίπεδα αυτονομίας με
την δυνατότητα διπλής μπαταρίας. Είναι ευκολοδήγητο,
ακόπτης στοπ κάνει το γνώριμο «κλικ». Τότε, ο κι- ροπάτο και γενικά εύχρηστο, ενώ στην τιμή του παρα-
νητήρας παύει να δίνει ισχύ (ακόμη και αν έχετε το μένει στα επίπεδα της κατηγορίας σε κάθε περίπτωση.
γκάζι ανοιχτό!) και ξεκινά να «φρενάρει» παρέχο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα