Page 309 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 309

Honda Forza 300
                                               ESF S5 SAMSUNG


        ξηθεί κι άλλο.                                                     Τεχνικά xαρακτηριστικά
          Οδηγώντας                                           Κινητήρας
          Καλή η διεξοδική ανάλυση, αλλά την ολοκληρω-       Τύπος   Bosch hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
        μένη ματιά σε ένα μοντέλο θα στη δώσει και η οδη-    Κυβισμός (κ.εκ.)                              Δ/Α
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        γική εμπειρία: Ας δούμε πόσο καλά ανταποκρίνε-       Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
        ται το ESF S5 σε αυτά που περιμένουμε από αυτό.      Ισχύς (ίπποι)                                 4,08

        Ενεργοποιώντας  το  μοντέλο,  αρκεί  να  κρατήσεις   Ροπή (kg-m στον τροχό)                        Δ/Α
                                                             Μπαταρία
                                                                              Samsung Λιθίου, αφαιρούμενη, 60V
        πατημένο το πλήκτρο P, μέχρι να εμφανιστεί η έν-     Χωρητικότητα (Ah)                              26
        δειξη Ready στην οθόνη. Στο άνοιγμα του γκαζιού,     Αυτονομία μέση (χλμ)                           70
        η  απόκριση  είναι  άμεση  και  ο  ηλεκτροκινητήρας   Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    45
        επιταχύνει σβέλτα το μοντέλο τόσο από στάση, όσο       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
                                                             Τύπος
        και εν κινήσει. Όσο βρίσκεστε κάτω από τα 45 χλμ/    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ώρα, οι ρεπρίζ είναι μια εύκολη υπόθεση, ενώ στα     Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        ανωφέρειες  ο  ηλεκτροκινητήρας  της  Bosch  δεν     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        «μασάει» έλκοντας αποτελεσματικά το μοντέλο.         Φρένα Ε (χλστ.)                              Δ/2Ε
          Η  ποιότητα  της  κύλισης  του  S5  χαρακτηρίζεται   Φρένα Π (χλστ.)                            Δ/2Ε
        απόλυτα ικανοποιητική στο αστικό περιβάλλον και        Τροχοί - Ελαστικά                     90/90-12”
                                                             Ελαστικό Ε
        το μοντέλο «αγαπά» την καλή άσφαλτο, λόγω της        Ελαστικό Π                              90/90-12”
        σχετικά σκληρής λειτουργίας των αμορτισέρ. Πράγ-
        ματι,  στις έντονες κακοτεχνίες που δεν είναι σπά- ντας ρεύμα στην μπαταρία. Ο αναβάτης λοιπόν, βά-
        νιες  στους  ελληνικούς  δρόμους,  ο  αναβάτης  θα  ζοντας το «τσίμπημα» των μανετών στο πρόγραμμα
        αισθανθεί κάτι περισσότερο από το ιδανικό, όμως  κάθε που κλείνει το γκάζι, μπορεί να εκμεταλλευ-
        σε γενικότερες γραμμές η ρύθμιση πιρουνιού και  τεί πλήρως την ανάκτηση ενέργειας και με συνή-
        αμορτισέρ δεν προβληματίζει, τονίζοντας την ευε- θεια, μπορεί να σταματά χωρίς να βάλει καθόλου
        λιξία και τα περιθώρια πρόσφυσης του S5. Στις αλ- δύναμη στα δισκόφρενα! Θα ήταν ελαφρώς καλύ-

        λαγές κατεύθυνσης, το μοντέλο υπακούει σβέλτα  τερα, αν το σύστημα ενεργοποιούταν αυτόματα με
        και τα επίπεδα ευελιξίας του είναι υψηλότατα, επι- το κλείσιμο του γκαζιού απλά, όμως η ύπαρξη του
        τρέποντας  την  γρήγορη  διείσδυση  σε  κάθε  αστι- και μόνο είναι σημαντικό highlight. Κάπου εδώ αξί-
        κό κέντρο και μποτιλιαρισμένο δρόμο. Μάλιστα, σε  ζει να πούμε, ότι οι δύο δίσκοι φρένων του μοντέ-
        πιο «ενθουσιώδη» οδήγηση, το μοντέλο παρουσία- λου, απέδωσαν εξαιρετικά: Η αίσθηση στις μανέτες
        σε ουδέτερη συμπεριφορά σε γρηγορότερες στρο- είναι πολύ καλή, ενώ η ισχύς και η προοδευτικότη-
        φές, με προβλέψιμη αντίδραση στους χειρισμούς – τα των φρένων τα έβγαλαν ασπροπρόσωπα, ακόμα
        φυσικά μιλώντας πάντα, στα λογικά πλαίσια για ένα  και σε δοκιμές πέδησης πανικού.

        scooter πόλης.                                         Η άποψή μας
          Ένα  νέο  οδηγικό  στοιχείο  που  το  S5  εισάγει  –
        και χρειάζεται μια ανάλογη συνήθεια-, είναι το σύ-     Το ESF S5 δείχνει τις σοβαρές προθέσεις της εταιρείας
                                                               στα ηλεκτρικά scooters, καθώς η γκάμα της επεκτείνε-
        στημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυν-          ται και απευθύνεται σε όλο και περισσότερους. Το S5
        ση, το οποίο ενεργοποιείται με μια ελαφρά πίεση        παρουσιάζει μια πολύ καλή ποιοτική εικόνα, προσφέ-
        οποιασδήποτε μανέτας, μέχρι την στιγμή που ο δι-       ροντας παράλληλα πολύ υψηλά επίπεδα αυτονομίας με
                                                               την δυνατότητα διπλής μπαταρίας. Είναι ευκολοδήγητο,
        ακόπτης στοπ κάνει το γνώριμο «κλικ». Τότε, ο κι-      ροπάτο και γενικά εύχρηστο, ενώ στην τιμή του παρα-
        νητήρας παύει να δίνει ισχύ (ακόμη και αν έχετε το     μένει στα επίπεδα της κατηγορίας σε κάθε περίπτωση.

        γκάζι ανοιχτό!) και ξεκινά να «φρενάρει» παρέχο-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314