Page 301 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 301
Honda Forza 300
ESF S3
Έτσι, αυτονομία της τάξης των 60-70 χλμ ανά φόρτι- Τεχνικά xαρακτηριστικά
ση, με μία μπαταρία, είναι εφικτή, ενώ διπλασιάζεται Κινητήρας
πανεύκολα με δεύτερη μπαταρία. Αν χρησιμοποιείτε Τύπος Bosch hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
2,7
Ισχύς (ίπποι)
τις λιγότερο ενεργειακά απαιτητικές ρυθμίσεις 1 και Ροπή (kg-m στον τροχό) Δ/Α
2, τότε η αυτονομία θα ανέβει ακόμα περισσότερο. Μπαταρία Λιθίου, αφαιρούμενη, 60 V
Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται είτε με αφαίρεση Χωρητικότητα (Ah) 24,3
70
Αυτονομία μέση (χλμ)
τους, είτε πάνω στο scooter, αν συνδέσετε απευθείας Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 45
τον φορτιστή στην υποδοχή, που βρίσκεται κάτω από Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο σωληνωτό
Τύπος
την σέλα, στην ποδιά. Μια επαναφόρτιση από άδεια Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
μπαταρία, χρειάζεται περίπου 5 ώρες. Μάλιστα, υπο- Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
λογίζοντας το κόστος φόρτισης με βάση τις ισχύουσες Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
τιμές ρεύματος, τα 60 χιλιόμετρα θα σας «κοστίσουν» Φρένα Ε (χλστ.) Δ/1Ε
μόλις 0,30 ευρώ. Η διαφορά τιμής χρήσης σε σχέση Φρένα Π (χλστ.) Δ/2Ε
Τροχοί - Ελαστικά
με την βενζίνη, ακόμα και με την μικρότερη κατανά- Ελαστικό Ε 3.00-10’’
λωση που έχουμε μετρήσει ποτέ (1,8 λτ/100 χλμ) εί- Ελαστικό Π 3.00-10’’
ναι μεγάλη: Το δίκυκλο βενζίνης χρειάζεται 2,40 ευ- νων ενεργοποιείται η ανάκτηση ενέργειας, επιβρα-
ρώ σε καύσιμο, για την ίδια απόσταση, με τις τωρινές δύνοντας το scooter και επιστρέφοντας ρεύμα στην
τιμές. Δηλαδή, 8 φορές παραπάνω… μπαταρία. Όταν έρθει η ανάγκη για πιο έντονο φρε-
Το S3 χρησιμοποιεί τροχούς των 10 ιντσών, ενώ νάρισμα, οι δύο δίσκοι προσφέρουν ασφαλή επιβρά-
φέρει αναρτήσεις τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός δυνση, με υψηλή ισχύ και ικανοποιητική αίσθηση
και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται και στην μανέτα. Η λειτουργία των αναρτήσεων του S3
στην προφόρτιση ελατηρίου. είναι κάπως νευρική, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να
Στο δρόμο αισθάνεται τις κακοτεχνίες του δρόμου περισσότερο
Με ένα ηλεκτρικό scooter σαν το S3, η καθημερινή από το ιδανικό –εμείς, βρήκαμε ότι η συμπεριφορά
μετακίνηση μπορεί να γίνει απροσδόκητα ευχάριστη, βελτιώθηκε ρυθμίζοντας την προφόρτιση των πίσω
όταν μπείτε στο «πνεύμα» της. Στο άνοιγμα του γκα- ελατηρίων, στο πιο «μαλακό» επίπεδο. Με εξαίρεση
ζιού ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί ζωηρά, ενώ αν ζητή- το συγκεκριμένο παράπονο, η ποιότητα κύλισης γε-
σετε την πλήρη ισχύ του, θα ανταποκριθεί ανάλογα, νικότερα κρίνεται ως καλή, ενώ η αίσθηση πρόσφυ-
ανεξάρτητα με το power mode που θα έχετε επιλέξει. σης και η ακρίβεια των χειρισμών εξασφαλίζονται
Αν και η απόκριση του γκαζιού έχει περιθώρια βελτί- στο ακέραιο, υπογραμμίζοντας την αποτελεσματι-
ωσης στα σημεία, όπως π.χ. σε μικρά διαδοχικά κλει- κότητα του S3 ως scooter πόλης.
σίματα και ανοίγματα, η λειτουργία του μοτέρ είναι
γενικά απροβλημάτιστη. Η μετακίνηση σε «αστικές» Η άποψή μας
ταχύτητες είναι απρόσκοπτη, ενώ με το μικρό του μέ- Η σωστή επιλογή ενός scooter καθημερινής μετακίνη-
γεθος και την υψηλή ευελιξία του, το S3 ξεφεύγει σης, μπορεί να κάνει την διαφορά, και στην τσέπη και
από την κυκλοφοριακή… παράνοια, εν ριπή οφθαλ- στην διάθεση. Το ESFS3 έχει όλα τα χαρακτηριστικά
μού. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ισχύς των 2,7 ίπ- ενός scooter σχεδιασμένου να «φιλτράρει» την αστική
πων δεν αποτελεί τροχοπέδη όταν το S3 θα κληθεί κόλαση με αποτελεσματικότητα και χωρίς να «καίει»
πολύτιμα ευρώ, ενώ η αρχική τιμή του στο επίπεδο των
να ανέβει πιο έντονες ανηφόρες, τις οποίες απλά θα 2.700 ευρώ είναι σε κάθε περίπτωση προσιτή. Όσο η
αντιμετωπίσει μειώνοντας ταχύτητα, ενώ το scooter βενζίνη «πετάει» στις τιμές, η ηλεκτροκίνηση μπορεί να
απέδειξε στην πράξη ότι δεν δυσκολεύεται ούτε σε κερδίσει έδαφος και το S3 θέτει σοβαρή υποψηφιότη-
τα, για το πρώτο σας ηλεκτρικό scooter.
δικάβαλο. Με ένα «τσίμπημα» στις μανέτες των φρέ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα