Page 223 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 223
Honda Forza 300
Yamaha X-MAX 300 Tech Max
το XMAX 300 Tech Max να σταματά τη ζυγαριά πλή- Τεχνικά xαρακτηριστικά
ρες υγρών στα 183 κιλά. Κινητήρας
Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα τη- Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
292
λεσκοπικό πιρούνι μπροστά που εδράζεται σε δύο Κυβισμός (κ.εκ.) 70 Χ 75,9
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
πλάκες – ένα στοιχείο που έρχεται απευθείας από Συμπίεση (:1) 10,9
τον κόσμο των μοτοσυκλετών – και δύο αμορτι- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 28/7.250
29/5.750
σέρ στο πίσω μέρος, στα οποία υπάρχει η δυνατό- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
τητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το σταμάτημα του Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,2
XMAX 300 Tech Max αναλαμβάνουν ένας δίσκος Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 3,7
267mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και ένας Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο σωληνωτό
δίσκος 245mm πίσω, με την επίβλεψη δικάναλου Τύπος Τηλεσκοπικό πιρούνι
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διαστάσεις 15” Διαδρομή (χλστ.) 110
μπροστά και 14” πίσω, ενώ τα ελαστικά που τις ντύ- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
79
νουν είναι τα City Group 2 της Michelin, με διαστά- Διαδρομή (χλστ.) Δ/267, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
σεις 120/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, ABS
Στο δρόμο Τροχοί - Ελαστικά
Το πιο βασικό χαρακτηριστικό – ή για να είμαστε Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Ελαστικό Π
180/55-17’’
πιο σωστοί χάρισμα – σε ένα σκούτερ πόλης είναι
η άνεση της κίνησης, οι μαζεμένες διαστάσεις που τι του XMAX 300 Tech Max. Δεν πρόκειται για ένα
του επιτρέπουν να μην κολλάει πουθενά και ο εξο- απλό σκούτερ πόλης, καθώς ταξιδεύει άνετα με τα-
πλισμός που κάνει την καθημερινή μετακίνηση πιο χύτητες της τάξεως των 120 χλμ. για αρκετή ώρα
εύκολη. Για το Yamaha XMAX 300 Tech Max μπο- χωρίς τριγμούς, κάτι που το κάνει, πέρα από την
ρείτε να σημειώσετε 3 στα 3, καθώς οι Ιάπωνες από καθημερινή μετακίνηση, και ένα δίκυκλο «μικρών
την Iwata έκαναν αυτό ακριβώς που έπρεπε για να αποδράσεων» τα Σαββατοκύριακα σε κοντινές απο-
βάλουν τικ στα βασικά κουτιά αυτών των κατηγορι- στάσεις.
ών. Όσον αφορά την επιτάχυνση, το XMAX 300 θα
Η νέα, πιο στενή μούρη δίνει πόντους στην καθη- χρειαστεί 9,7” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, σύμ-
μερινότητα, καθώς το XMAX 300 ελίσσεται ανάμε- φωνα με τις μετρήσεις μας, στοιχείο που το κατα-
σα στα αυτοκίνητα και επιτρέπει στον αναβάτη του τάσσει στην πρώτη θέση μεταξύ των 300αριών
να μην κολλήσει στην κίνηση. Από την άλλη η βο- σκούτερ που έχουμε μετρήσει, ενώ στο φρενάρι-
λική θέση οδήγησης και η ποιότητα κύλισης του σμα χρειάστηκαν 46,7 μέτρα για να ακινητοποιηθεί
σκούτερ επιτρέπουν κάνουν την καθημερινή συνύ- από τα 100 χιλιόμετρα, με το αρχικό δάγκωμα να
παρξη μαζί του μια ευχάριστη διαδικασία. μην είναι ιδιαίτερα δυνατό.
Οι αναρτήσεις αποσβένουν αρκετές από τις ανω-
μαλίες του οδοστρώματος, σε μια κατηγορία που οι Η άποψή μας
περισσότερες αναρτήσεις δεν μπορούν να χαρα- Το XMAX 300 αποτελεί ένα σύμβολο για τα σκούτερ της
κτηριστούν φιλικές, ενώ η άνετη σέλα θα επιτρέψει Yamaha, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στα 125cc/155cc
και στα δυνατά TMAX. Δίνει λοιπόν την «χρυσή τομή» μετα-
την πολύωρη οδήγηση χωρίς να επέλθει σωματική ξύ ενός σκούτερ πόλης και ενός οχήματος που μπορεί άνε-
κούραση. τα να σε συνοδεύσει σε μια έξοδο του Σαββατοκύριακου. Η
Η οθόνη είναι ευανάγνωστη και βελτιώνει κατά προσθήκη της δεύτερης οθόνης με τη συνδεσιμότητα είναι
πολύ τη μέση εμπειρία οδήγησης, ειδικά εκτός πό- το μεγάλο συν του νέου XMAX, που μεγενθύνει τις τουρι-
στικές του δυνατότητες στο κομμάτι της βολικότητας.
λης. Και αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό κομμά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα