Page 222 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 222
Yamaha X-MAX 300 Tech Max Honda Forza 300
η χρήση ενός κλειδιού Allen (περιλαμβάνεται στα μετρητής ή η ποσότητα βενζίνης, καθώς αυτά προ-
εργαλεία του εξοπλισμού). Θα θέλαμε σε επόμενες βάλλονται στην LCD οθόνη από πάνω.
εκδόσεις να την δούμε να γίνεται πιο εύκολα ρυθ- Κινητήρας – Περιφερειακά
μιζόμενη, είτε με το χέρι όπως στο Tracer, είτε ηλε- Εδώ η Yamaha δεν προχώρησε σε αλλαγές, με
κτρονικά, όπως σε κάποια σκούτερ του ανταγωνι- τον Blue Core κινητήρα των 292cc να περνάει αυ-
σμού. τούσιος από την προηγούμενη γενιά και να αποδί-
Το νέο στοιχείο, όπως προαναφέραμε, είναι η TFT δει 28 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 29 Nm ροπής
οθόνη των 4,2”, η οποία έρχεται μόνο στην έκδο- στις 5.750 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωση στις μετρήσεις
ση Tech Max, και τοποθετείται κάτω από την ήδη μας έφτασε τα 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ. Βασική είναι
υπάρχουσα LCD οθόνη των 3,2”. Υπάρχει η δυνα- και η ύπαρξη του Traction Control, το οποίο επιτρέ-
τότητα σύνδεσης με Bluetooth και μέσω της δωρε- πει στον αναβάτη να ανοίγει άφοβα το γκάζι, ακόμα
άν εφαρμογής StreetCross της Garmin ο αναβά- και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
της μπορεί να μπει σε λειτουργία πλοήγησης, με το Εκτός του κινητήρα, από την τέταρτη στην πέ-
χάρτη να εμφανίζεται μπροστά του και με πληθώρα μπτη γενιά πέρασαν και τα περιφερειακά στοιχεία
πληροφοριών όπως η μέση κατανάλωση βενζίνης, του μοντέλου, έχοντας αποδείξει την αξία τους κα-
η κίνηση, ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης, η απόστα- τά τα προηγούμενα χρόνια. Το πλαίσιο παραμένει
ση που απομένει, καθώς και πληροφορίες για τα ατσάλινο σωληνωτό, με την ήδη υπάρχουσα εργο-
όρια ταχύτητας της περιοχής (το τελευταίο δεν εί- νομία του να βαδίζει στη λεπτή γραμμή ανάμεσα
ναι διαθέσιμο παντού). Όλα αυτά χωρίς ο αναβάτης στην ακαμψία και στις πιο «σπορ» επιδόσεις. Συμ-
να χάνει πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, ο χιλιο- βάλλει επίσης στο να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα