Page 222 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 222

Yamaha X-MAX 300 Tech Max                                                Honda Forza 300

















































        η χρήση ενός κλειδιού Allen (περιλαμβάνεται στα  μετρητής ή η ποσότητα βενζίνης, καθώς αυτά προ-
        εργαλεία του εξοπλισμού). Θα θέλαμε σε επόμενες  βάλλονται  στην LCD οθόνη από πάνω.

        εκδόσεις να την δούμε να γίνεται πιο εύκολα ρυθ-       Κινητήρας – Περιφερειακά
        μιζόμενη, είτε με το χέρι όπως στο Tracer, είτε ηλε-   Εδώ η Yamaha δεν προχώρησε σε αλλαγές, με
        κτρονικά, όπως σε κάποια σκούτερ του ανταγωνι- τον Blue Core κινητήρα των 292cc να περνάει αυ-
        σμού.                                                τούσιος από την προηγούμενη γενιά και να αποδί-
          Το νέο στοιχείο, όπως προαναφέραμε, είναι η TFT  δει 28  ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 29 Nm ροπής
        οθόνη των 4,2”, η οποία έρχεται μόνο στην έκδο- στις 5.750 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωση στις μετρήσεις
        ση Tech Max, και τοποθετείται κάτω από την ήδη  μας έφτασε τα 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ. Βασική είναι

        υπάρχουσα LCD οθόνη των 3,2”. Υπάρχει η δυνα- και η ύπαρξη του Traction Control, το οποίο επιτρέ-
        τότητα σύνδεσης με Bluetooth και μέσω της δωρε- πει στον αναβάτη να ανοίγει άφοβα το γκάζι, ακόμα
        άν εφαρμογής StreetCross της Garmin ο αναβά- και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
        της μπορεί να μπει σε λειτουργία πλοήγησης, με το      Εκτός  του  κινητήρα,  από  την  τέταρτη  στην  πέ-
        χάρτη να εμφανίζεται μπροστά του και με πληθώρα  μπτη γενιά πέρασαν και τα περιφερειακά στοιχεία
        πληροφοριών όπως η μέση κατανάλωση βενζίνης,  του μοντέλου, έχοντας αποδείξει την αξία τους κα-
        η κίνηση, ο εκτιμώμενος  χρόνος άφιξης, η απόστα- τά τα προηγούμενα χρόνια. Το πλαίσιο παραμένει
        ση που απομένει, καθώς και πληροφορίες για τα  ατσάλινο σωληνωτό, με την ήδη υπάρχουσα εργο-
        όρια ταχύτητας της περιοχής (το τελευταίο δεν εί- νομία του να βαδίζει στη λεπτή γραμμή ανάμεσα
        ναι διαθέσιμο παντού). Όλα αυτά χωρίς ο αναβάτης  στην ακαμψία και στις πιο «σπορ» επιδόσεις. Συμ-

        να χάνει πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, ο χιλιο- βάλλει επίσης στο να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, με
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227