Page 221 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 221
Yamaha X-MAX 300 Tech Max
H
Yamaha κράτησε την βάση του περιζήτη-
του μοντέλου της ίδια, με τον κινητήρα να
έρχεται από την προηγούμενη γενιά, άλλα-
ξε όμως αρκετά την εμφάνιση, όχι μόνο στιλιστι-
κά αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, ενώ η έκδοση
Tech Max προικίστηκε με μια νέα οθόνη TFT 4,2”, η
οποία έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας, φέρνοντας
το XMAX στη «νέα εποχή».
Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Για την πέμπτη γενιά, το XMAX 300 δέχτηκε ένα
εκτεταμένο λίφτινγκ, το οποίο το είδε να στενεύει Η έκδοση Tech Max φέρει και δεύτερη οθόνη, μια
στο μπροστινό μέρος, με ανασχεδιασμένα πλαστι- TFT 4,2”, η οποία πέρα από την προβολή χαρτών
(μέσω της εφαρμογής StreetCross) μεταφέρει ένα
κά, ενώ τα φλας ανέβηκαν ψηλότερα, δίπλα στη ζε- πλήθος πληροφοριών στον αναβάτη.
λατίνα, μια κίνηση που έγινε και για λόγους ασφα-
λείας, ώστε να είναι όσο πιο ορατά γίνονται στην
περιβάλλουσα κίνηση.
Ο μπροστινός προβολέας επανασχεδιάστηκε,
αποκτώντας πλέον το σχήμα Χ στα φωτιστικά σώμα-
τα, κάτι που ακολουθήθηκε και από το πίσω φωτι-
στικό σώμα, μια μικρή λεπτομέρεια που όμως κάνει
μια μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση αλλά και στο
στιλ του μοντέλου. Το γενικότερο σχήμα «μπούμε-
ρανγκ» του σκούτερ διατηρήθηκε ακέραιο, ενώ η Το αριστερό ντουλαπάκι κλειδώνει, ενώ εκεί
έκδοση Tech Max αποκτά δύο χρωματισμούς, Dark εδράζεται και μια θύρα USB.
Petrol και Tech Black, αμφότεροι με χρυσές ζάντες Η σέλα του XMAX 300 παραμένει άνετη ακόμα και
– άλλο ένα στιλιστικό δάνειο από το TMAX. στην πολύωρη οδήγηση, αλλά πλέον έχει γίνει ελα-
Δεν είναι όμως μόνο το χρώμα που αλλάζει σε φρώς πιο στενή στο μπροστινό μέρος, επιτρέποντας
αυτήν την πιο «Premium» έκδοση. Η σέλα και τα την πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη
ντουλαπάκια αποκτούν επένδυση δερματίνης και στο έδαφος. Το ύψος ήταν ανέκαθεν φιλικό και συ-
χρυσές ραφές, τα γκριπ είναι διαφορετικά, τα «μαρ- νεχίζει να βρίσκεται στα 795mm απόστασης από το
σπιέ» είναι αλουμινένια και τα ανάγλυφα λογότυπα έδαφος, ενώ το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε δύο θέ-
Tech Max υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για την σπέ- σεις, ένα χαρακτηριστικό που δεν βλέπουμε σε αυ-
σιαλ έκδοση, η οποία στην προηγούμενη γενιά αντι- τή την κατηγορία. Ο χώρος από κάτω της όμως δεν
στοιχούσε στο μισό περίπου των συνολικών πωλή- ακολούθησε την «σμίκρυνση», καθώς μπορεί να
σεων. φιλοξενήσει 2 Full face κράνη και μικροαντικείμε-
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, η Yamaha να, ενώ πέρα από αυτό τον αποθηκευτικό χώρο, το
δείχνει για άλλη μια φορά την αξία της και την προ- XMAX 300 Tech Max έχει δύο ντουλαπάκια μπρο-
σοχή της στη λεπτομέρεια, με υλικά και συναρμο- στά, με το αριστερό μάλιστα να κλειδώνει και να πε-
γή να ακολουθούν υψηλά πρότυπα, ενώ η ποιότητα ριέχει και μια θύρα USB, για την φόρτιση των συ-
κύλισης είναι απλά εξαιρετική, χωρίς ίχνος τριγμών σκευών του αναβάτη.
ή κραδασμών. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις,
Άνεση – Εργονομία όμως για να γίνει αυτή η αλλαγή είναι απαραίτητη
Eπιστροφή στα περιεχόμενα