Page 145 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 145
KYMCO Agility 16+ 300
To Agility 300 έχει καταβολές… GT Scooter
όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση στον ανα-
βάτη του και αυτό ξεκινάει από την ευμεγέθη σέ-
λα του. Το σχήμα της «αγκαλιάζει» τη μέση και
τους γοφούς του αναβάτη, ενώ το μαξιλαράκι μέ-
σης είναι πάντα ευπρόσδεκτο ανεβάζοντας κι άλ-
λο το επίπεδο άνεσης στη λεπτομέρεια. Η σέλα
είναι ποιοτική με το αφρώδες υλικό να είναι μέ-
τριας σκληρότητας χωρίς να αποτελεί πρόβλημα
στην καθημερινότητα. Το τιμόνι του Agility 300 εί-
ναι αρκετά ψηλά, φέρνοντας τα χέρια στο ύψος
του θώρακα, όμως το μελετημένο πλάτος του και
η γωνία των χειριστηρίων συμβάλλουν τελικά σε
μια ξεκούραστη στάση σώματος. Τα μαρσπιέ εί-
ναι αρκετά ευρύχωρα για τα πόδια του αναβάτη,
ενώ η ύπαρξη του κεντρικού τούνελ δεν ενοχλεί
επ ουδενί. Αξίζει να σχολιάσουμε ότι η ζελατίνα
και οι χούφτες είναι στον βασικό εξοπλισμό του
Agility 300 και με την συνδρομή τους, το scooter H σέλα θυμίζει σε μέγεθος αυτές των GT Scoot-
πετυχαίνει πολύ καλή ανεμοκάλυψη που συμβάλ- ers, όμως είναι πιο σκληρή και σε στηρίζει, αντί να
λει έντονα στην καθημερινή άνεση του χρήστη σε… βυθίζει μέσα της. Στην «σπηλιά» από κάτω
της ο χώρος είναι γενναιόδωρος.
του.
Ο χώρος κάτω από την σέλα του Agility 300 εί- χωρίς δηλαδή το σύστημα πολυμέσων Noodoe και
ναι ένα από δυνατά του σημεία. Επιστρατεύσαμε έτσι, ο πίνακας οργάνων είχε διπλή οθόνη LCD .
για άλλη μια φορά την μέθοδο του «Ταμερλάνου» Όλες οι βασικές ενδείξεις απεικονίζονται ευανά-
και μετρήσαμε τον όγκο του στα 42,5 λίτρα, αλλά γνωστα, ενώ στο κάτω τμήμα της οθόνης ο αναβά-
το ατού του είναι το σχήμα του, που επιτρέπει την της μπορεί να επιλέξει μεταξύ ρολογιού και βολ-
φιλοξενία 2 full face κρανών, κάτι που το θέτει ένα τόμετρου.
βήμα μπροστά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Κινητήρας
Εναλλακτικά, στον –φωτιζόμενο- χώρο μπορεί- Η πηγή ισχύος του Agility 300 μας είναι γνωστή,
τε να τοποθετήσετε ένα κράνος και… την προίκα καθώς προέρχεται από το X-Town 300 φέροντας
σας, ενώ μια υποδοχή ρεύματος USB θα φορτίσει αλλαγές για να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές
τις συσκευές σας. Ωστόσο, αυτή είναι και η μονα- Euro5, για τις οποίες είναι έτοιμος. Σημαντική αλ-
δική θύρα USB του Agility και η τοποθέτηση της λαγή στον κινητήρα είναι η νέα ρύθμιση της με-
π.χ. στο εμπρός ντουλαπάκι, θα ήταν μια πιο πρα- τάδοσης, που μεγιστοποιεί ανάλογα την απόδοση
κτική επιλογή. Μιλώντας για το εμπρός ντουλα- στις μεσαίες και τις χαμηλές στροφές. Οι «αριθμοί»
πάκι, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της ποδιάς λένε ότι ο κινητήρας αποδίδει 23,2 ίππους και 2,3
και ο χώρος του είναι της τάξης ενός κουτιού ανα- kgm ροπής, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβά-
ψυκτικού. Δεν προσφέρει δυνατότητα κλειδώμα- νει σύστημα ψεκασμού και ρεζερβουάρ 13 λίτρων.
τος και άρα, ενδείκνυται για κάποιο αντικείμενο Με τα 3,7 λίτρα μέσης κατανάλωσης που μετρήσα-
που θέλετε να έχετε σε άμεση πρόσβαση. Η έκδο- με, λοιπόν, η αυτονομία του Agility 300 αγγίζει τα
ση του Agility που δοκιμάσαμε ήταν η «βασική», 350 χιλιόμετρα, ένα διόλου ευκαταφρόνητο νού-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα