Page 143 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 143
Honda Forza 300
Kawasaki J300
σε γωνία 90 μοιρών και τα χέρια να έρχονται σε Τεχνικά xαρακτηριστικά
φυσιολογική θέση για να πιάσουν το τιμόνι. Τα πό- Κινητήρας
δια πατούν με ευκολία κάτω καθώς η σέλα απέχει Τύπος 4T, 1K, Y/Ψ, 4β
299
775 χιλιοστά από το έδαφος, ενώ υπάρχουν και Κυβισμός (κ.εκ.) 72,7 Χ 72
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
«κοψίματα» στο πάτωμα του scooter για να μην Συμπίεση (:1) 10,8
ανοίγουν πολύ τα πόδια. Η κυκλοφορία στους μό- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 28/8.000
2,9/6.500
νιμα μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης είναι Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
πάντα μια άσκηση υπομονής, αλλά το J300 δρα Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
ως αγχολυτικό και σε βοηθά να ελιχθείς με ευκο- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,1
λία και να αφήσεις πίσω σου την κίνηση. Όπλα του Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 143
στο αστικό ρινγκ είναι το «ατέλειωτο» κόψιμο του Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου διαμάντι
Τύπος
τιμονιού, η ακρίβεια της μετάδοσης και το σωστό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό τηλεσκοπικό
ζύγισμα. Ο όγκος του scooter δεν είναι αμελητέ- πιρούνι, 37 χλστ.
110
ος, αλλά το μαζεμένο πλάτος του βοηθάει στο να Διαδρομή (χλστ.) Δυο αμορτισέρ / ΠΕ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
περάσει από στενά σημεία. Η δύναμη του κινητή- Διαδρομή (χλστ.) 100
ρα είναι υπεραρκετή για τις αστικές μετακινήσεις Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
και οι αποστάσεις από φανάρι σε φανάρι καλύπτο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2E, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
νται γρήγορα. Το V-Box έδειξε ότι τα πρώτα 100 χι- Ελαστικό Ε 120/80-14’’
λιόμετρα από στάση έρχονται σε 10,7 δευτερόλε- Ελαστικό Π 150/70-13’’
πτα, ενώ η επιτάχυνση συνεχίζεται αβίαστα μέχρι νιού και παραμένει στην τροχιά που έχεις επιλέξει.
την τελική των 140 χιλιομέτρων. Οι αναρτήσεις που μέσα στην πόλη απορροφούν
Το J300 όμως δεν απευθύνεται μόνο σε όσους αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και
θέλουν να μετακινούνται αποκλειστικά εντός πό- προσφέρουν επίπεδα άνεσης που σπάνια συναντά-
λης. Η ζελατίνα, η ευρύχωρη σέλα και φυσικά οι με σε scooter, στο συνεχόμενο στροφιλίκι αποδει-
επιδόσεις σε προδιαθέτουν να βγεις εκτός πόλης κνύονται όσο σκληρές και στιβαρές πρέπει παρέ-
και τότε ανακαλύπτεις το άλλο του πρόσωπο, το χοντας ακριβή πληροφόρηση για το τι κάνουν οι
πιο σπορ. Η ρύθμιση της μετάδοσης κρατά τον κι- τροχοί, εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Τα φρένα μπορεί
νητήρα στο «καλό» εύρος στροφών και έχεις πά- να μην εντυπωσιάζουν με το αρχικό τους δάγκω-
ντα αποθέματα δύναμης, ώστε να επιταχύνεις ή να μα, αλλά έχουν προοδευτική λειτουργία και, όπως
προσπεράσεις. Για να φεύγουν πιο άνετα τα χιλιό- δείχνουν οι μετρήσεις, είναι αποτελεσματικά αφού
μετρα της εθνικής, θα ήταν ευπρόσδεκτες κεκλι- καταφέρνουν να ακινητοποιήσουν το J300 από τα
μένες πλατφόρμες που θα σου επέτρεπαν να το- 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 46,2 μέτρα.
ποθετήσεις τα πόδια πιο ψηλά στην ποδιά. Όμως,
η απουσία τους είναι ένα ακόμα στοιχείο που ενι- Η άποψή μας
σχύει στον σπορ προσανατολισμό, καθώς σε τοπο- Με το J300 η Kawasaki έχει κάνει μια εξαιρετική
θετεί σε πιο επιθετική στάση. Στις στροφές, απο- είσοδο στην κατηγορία των scooter και δείχνει ότι δεν
λαμβάνεις σταθερότητα και στιβαρότητα, μάλιστα επικεντρώνεται μόνο στην εξέλιξη μοτοσυκλετών. Η
οι μηχανικοί της Kawasaki έχουν τοποθετήσει το τιμή του μπορεί να είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας,
αλλά δικαιολογείται από την ποιότητα, τη δύναμη και
κεντρικό σταντ σε τέτοιο σημείο και με τέτοιο τρό- τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Απευθύνεται σε μια
πο ώστε είναι πολύ δύσκολο να βρει, επιτρέποντας ευρεία γκάμα αναβατών που θέλει όχι μόνο να μετακι-
στο J300 να παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλάζει άμε- νείται καθημερινά, αλλά και να δραπετεύει εκτός πόλης
με κάθε ευκαιρία απολαμβάνοντας την οδήγηση.
σα κατεύθυνση με ένα μικρό σπρώξιμο του τιμο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα