Page 223 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 223

Honda Forza 300
                                      Yamaha X-MAX 300 Tech Max


        το XMAX 300 Tech Max να σταματά τη ζυγαριά πλή-                   Τεχνικά xαρακτηριστικά
        ρες υγρών στα 183 κιλά.                               Κινητήρας
          Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα τη-       Τύπος                             4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
                                                                                                           292
        λεσκοπικό πιρούνι μπροστά που εδράζεται σε δύο       Κυβισμός (κ.εκ.)                        70 Χ 75,9
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        πλάκες – ένα στοιχείο που έρχεται απευθείας από      Συμπίεση (:1)                                10,9
        τον  κόσμο  των  μοτοσυκλετών  –  και  δύο  αμορτι-  Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  28/7.250
                                                                                                     29/5.750
        σέρ στο πίσω μέρος, στα οποία υπάρχει η δυνατό-      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  Ηλ.Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        τητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το σταμάτημα του      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)              13,2
        XMAX 300 Tech Max αναλαμβάνουν ένας δίσκος           Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)                3,7
        267mm  μπροστά  με  διπίστονη  δαγκάνα  και  ένας      Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        δίσκος 245mm πίσω, με την επίβλεψη δικάναλου         Τύπος                        Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διαστάσεις 15”     Διαδρομή (χλστ.)                              110
        μπροστά και 14” πίσω, ενώ τα ελαστικά που τις ντύ-   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                            79
        νουν είναι τα City Group 2 της Michelin, με διαστά-  Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/267, 2Ε, ABS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        σεις 120/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.   Φρένα Π (χλστ.)                   Δ/245, 1Ε, ABS
          Στο δρόμο                                            Τροχοί - Ελαστικά
          Το πιο βασικό χαρακτηριστικό – ή για να είμαστε    Ελαστικό Ε                            120/70-17’’
                                                             Ελαστικό Π
                                                                                                   180/55-17’’
        πιο σωστοί χάρισμα – σε ένα σκούτερ πόλης είναι
        η άνεση της κίνησης, οι μαζεμένες διαστάσεις που  τι του XMAX 300 Tech Max. Δεν πρόκειται για ένα
        του επιτρέπουν να μην κολλάει πουθενά και ο εξο- απλό σκούτερ πόλης, καθώς ταξιδεύει άνετα με τα-
        πλισμός που κάνει την καθημερινή μετακίνηση πιο  χύτητες της τάξεως των 120 χλμ. για αρκετή ώρα
        εύκολη. Για το Yamaha XMAX 300 Tech Max μπο- χωρίς τριγμούς, κάτι που το κάνει, πέρα από την
        ρείτε να σημειώσετε 3 στα 3, καθώς οι Ιάπωνες από  καθημερινή μετακίνηση, και ένα δίκυκλο «μικρών
        την Iwata έκαναν αυτό ακριβώς που έπρεπε για να  αποδράσεων» τα Σαββατοκύριακα σε κοντινές απο-
        βάλουν τικ στα βασικά κουτιά αυτών των κατηγορι- στάσεις.

        ών.                                                    Όσον αφορά την επιτάχυνση, το XMAX 300 θα
          Η νέα, πιο στενή μούρη δίνει πόντους στην καθη- χρειαστεί 9,7” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, σύμ-
        μερινότητα, καθώς το XMAX 300 ελίσσεται ανάμε- φωνα με τις μετρήσεις μας, στοιχείο που το κατα-
        σα στα αυτοκίνητα και επιτρέπει στον αναβάτη του  τάσσει  στην  πρώτη  θέση  μεταξύ  των  300αριών
        να μην κολλήσει στην κίνηση. Από την άλλη η βο- σκούτερ που έχουμε μετρήσει, ενώ στο φρενάρι-
        λική  θέση  οδήγησης  και  η  ποιότητα  κύλισης  του  σμα χρειάστηκαν 46,7 μέτρα για να ακινητοποιηθεί
        σκούτερ επιτρέπουν κάνουν την καθημερινή συνύ- από τα 100 χιλιόμετρα, με το αρχικό δάγκωμα να

        παρξη μαζί του μια ευχάριστη διαδικασία.             μην είναι ιδιαίτερα δυνατό.
          Οι αναρτήσεις αποσβένουν αρκετές από τις ανω-
        μαλίες του οδοστρώματος, σε μια κατηγορία που οι      Η άποψή μας
        περισσότερες  αναρτήσεις  δεν  μπορούν  να  χαρα-       Το XMAX 300 αποτελεί ένα σύμβολο για τα σκούτερ της
        κτηριστούν φιλικές, ενώ η άνετη σέλα θα επιτρέψει     Yamaha, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στα 125cc/155cc
                                                              και στα δυνατά TMAX. Δίνει λοιπόν την «χρυσή τομή» μετα-
        την πολύωρη οδήγηση χωρίς να επέλθει σωματική         ξύ ενός σκούτερ πόλης και ενός οχήματος που μπορεί άνε-
        κούραση.                                              τα να σε συνοδεύσει σε μια έξοδο του Σαββατοκύριακου. Η
          Η οθόνη είναι ευανάγνωστη και βελτιώνει κατά        προσθήκη της δεύτερης οθόνης με τη συνδεσιμότητα είναι
        πολύ τη μέση εμπειρία οδήγησης, ειδικά εκτός πό-      το μεγάλο συν του νέου XMAX, που μεγενθύνει τις τουρι-
                                                              στικές του δυνατότητες στο κομμάτι της βολικότητας.
        λης. Και αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό κομμά-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228