Page 219 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 219

Honda Forza 300
                                               Yamaha Tricity 300


        κα. Παρά την ασφάλεια που προσφέρουν οι δύο τρο-                  Τεχνικά xαρακτηριστικά
        χοί μπροστά, η Yamaha δεν παρέλειψε να εφοδιάσει      Κινητήρας
        το νέο Tricity με σύστημα traction control (με δυνατό-  Τύπος                          4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
                                                                                                           292
        τητα απενεργοποίησης), συμβάλλοντας και στην πρό-    Κυβισμός (κ.εκ.)                        70 Χ 75,9
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        σφυση του πίσω τροχού όταν οι συνθήκες στο δρόμο     Συμπίεση (:1)                                10,9
        είναι ολισθηρές.                                     Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                27.6/7.250
                                                                                                   2,95/5.750
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  Ηλ.Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
          Το  ατσάλινο πλαίσιο του Tricity κατασκευάζεται    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                13
        από σωλήνες μικρής διαμέτρου για να επιτευχθεί ο     Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      3,8
        επιθυμητός συνδυασμός ακαμψίας-βάρους , ενώ η         Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                                      Ατσάλινο
        κατανομή του τελευταίου μοιράζεται 50-50 (με τον     Τύπος                          Διπλό τηλεσκοπικό
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        αναβάτη)  στο εμπρός και πίσω μέρος, ώστε να συν-    πιρούνι
        δυάζεται η σταθερότητα με την ευελιξία, παρά το βά-  Διαδρομή (χλστ.)                              100

        ρος των 239 κιλών (πλήρες). Μεγάλο ρόλο σε αυτό      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλό αμορτισέρ
                                                                                                            84
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        παίζει το μπροστινό σύστημα συνδυασμένης κλίσης      Φρένα Ε (χλστ.)                     2Δ/267, ABS
        τροχών (LMW) της Yamaha, το οποίο μας είχε εντυ-     Φρένα Π (χλστ.)                       Δ/267, ABS
        πωσιάσει με την απόδοσή του τόσο στα μικρότερα         Τροχοί - Ελαστικά                   120/70-14’’
                                                             Ελαστικό Ε
        Tricity όσο και στο NIKEN. Το Tricity 300 διαθέτει   Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        διπλά πιρούνια με διαδρομή 100χιλ τοποθετημένα
        στην εσωτερική πλευρά κάθε τροχού, με το μετα- δειγματικά σε σημείο που σε κάνει να ξεχνάς γρήγο-
        τρόχιο να βρίσκεται στα 470χιλ και την γωνία στρέ- ρα ότι οδηγείς τρίτροχο όχημα και το Tricity αντεπε-
        ψης του τιμονιού να αγγίζει τις 72 μοίρες. Η διάμε- ξέρχεται άμεσα στις εντολές σου, τόσο στις αλλαγές
        τρος όλων των τροχών είναι 14΄΄ και εφοδιάζονται  πορείας όσο και στις εισόδους των στροφών όπου

        με τα ελαστικά Batlax SC της Bridgestone, ενώ την  φαίνονται τα πλεονεκτήματα του τρίτου τροχού. Δεν
        πέδηση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα με σύστη- είναι  μόνο  η  αίσθηση  ασφάλειας  που  προσφέρει,
        μα συνδυασμένης πέδησης και ABS.                     αφού οδηγώντας στους γλιστερούς δρόμους των ελ-
          Οδηγώντας                                          ληνικών αστικών κέντρων, θα διαπιστώσεις ότι μπο-
          Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει μόλις συ- ρεί να κινηθείς πολύ πιο γρήγορα από μια μοτοσυκλέ-
        νηθίσεις την μεγαλοπρεπή εικόνα  του Tricity, είναι  τα, χωρίς άγχος ή τον φόβο της πτώσης. Στα συνήθη
        η αθόρυβη και ραφιναρισμένη λειτουργία του κινη- ξαφνικά εμπόδια που μπορείς να συναντήσεις όπως
        τήρα, που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του. Οι  λακκούβες, νερά, ή ακόμα και στις γραμμές του τραμ,

        σχεδόν 28 ίπποι που αποδίδει δεν δυσκολεύονται  το Tricity περνά ανεπηρέαστο ακόμα και υπό κλίση.
        με τα επιπλέον κιλά που έχουν να διαχειριστούν και
        η ελαστικότητά του φροντίζει ώστε να είναι θετικό σε
        κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ώστε να κινείσαι άνετα σε   Η άποψή μας
        οποιαδήποτε διαδρομή.                                   Ποιοτικό, ευέλικτο και ασφαλές, το νέο Tricity είναι η κα-
          Στο αστικό περιβάλλον όπου θα περάσει και το με-    λύτερη αφορμή για να εισέλθεις στο χώρο της μοτοσυκλέ-
                                                              τας, ακόμα και αν δεν έχεις καμία προηγούμενη εμπειρία.
        γαλύτερο μέρος της ζωής του,  απολαμβάνεις υψηλή      Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι οι φανατικοί των δύο τροχών
        ποιότητα κύλισης αφού η ελαφρώς πιο βαριά αίσθη-      δεν θα εκτιμήσουν την σιγουριά που χαρίζει το Tricity 300
        ση (σε σχέση με ένα scooter ίδιου κυβισμού), εξαφα-   σε όλες τις συνθήκες, αφού βαδίζει στα χνάρια των μικρό-
        νίζεται μετά από λίγα λεπτά στη σέλα του. Το σύστημα   τερων Tricity και του NIKEN, ώστε η επιτυχία της Yamaha
                                                              να είναι δεδομένη και στην κατηγορία των 300 κυβικών.
        συνδυασμένης κλίσης των τροχών λειτουργεί υπο-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224