Page 218 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 218

Yamaha Tricity 300                                                Honda Forza 300













































        τιών και δεν ενοχλεί, εκτός αν το ανάστημά σου  έρχεται από το XMAX 300 και έχει αποδείξει την
        βρίσκεται αρκετά πιο χαμηλά από τον μέσο όρο.  αξία της, συνδυάζοντας επιδόσεις, αξιοπιστία αλλά
        Εκτός από το πεντάλ του φρένου, άλλο ένα στοι- και οικονομία. Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ

        χείο που θυμίζει αυτοκίνητο είναι το χειρόφρενο.  Blue Core, και σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 27,6
        Προσφέρει σημαντική βοήθεια όταν σταθμεύεις σε  ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2.95 χλγμ ροπής στις
        κεκλιμένες επιφάνειες και βρίσκεται στην αριστερή  5.750 σ.α.λ., φέρει όμως μικρές αλλαγές ώστε να ται-
        πλευρά της ποδιάς, εκεί όπου στα σκούτερ συνήθως  ριάζει με τον χαρακτήρα του νέου μοντέλου και να κι-
        συναντάμε ντουλαπάκι. Έτσι στο Tricity 300 απουσι- νεί το βαρύτερο Tricity με αξιοπρέπεια.
        άζουν  οι  αποθηκευτικοί  χώροι  στο  εμπρός  μέρος    Έτσι  συναντάμε  ανασχεδιασμένο  θάλαμο  καύσης
        (διαθέτει παροχή ρεύματος 12V στη δεξιά πλευρά),  και θυρίδα εισαγωγής, νέα χαρτογράφηση και διαφο-
        σε ανταμείβει όμως με τον χώρο κάτω από τη σέλα,  ρετική γωνία ψεκασμού για το μπεκ 12 οπών, με στόχο

        ο οποίος είναι φωτιζόμενος και μπορεί να φιλοξενή- την ισχυρή απόδοση στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στρο-
        σει ακόμα και 2 full face κράνη.                     φών. Οι απώλειες ισχύος είναι μειωμένες χάρη στο
          Ο τομέας της πρακτικότητας ενισχύεται από το σύ- σύστημα λίπανσης με ημίξηρο κάρτερ, ενώ ένας νέος
        στημα keyless όπως μας έχει συνηθίσει η Yamaha  θερμοστάτης συμβάλλει στην ταχύτερη προθέρμαν-
        τα τελευταία χρόνια, χωρίς να χρειάζεσαι σε καμία  ση του κινητήρα και στην αποδοτικότερη λειτουργία
        περίπτωση κλειδί. Με το γύρισμα του διακόπτη θέ- του. Παρά το αυξημένο βάρος σε σχέση με το XMAX,
        τεις σε λειτουργία τον κινητήρα και κλειδώνεις το τι- η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αφού
        μόνι, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού ανοίγει η σέ- η μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 3,8
        λα και το καπάκι για την τάπα του ρεζερβουάρ.        λίτρα/100χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 13
          Κινητήρας                                          λίτρων έχεις την αυτονομία που χρειάζεσαι για μεγά-

          Η καρδιά του Tricity 300 είναι γνωστή, αφού προ- λες διαδρομές, χωρίς συχνές στάσεις στα βενζινάδι-
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223