Page 206 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 206

Thrust Motor Explorer 300



     300 – 400 cc



















































        ραμική επίστρωση για μειωμένες τριβές και αυξη- τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χιλιοστών και διπλά αμορ-
        μένη αξιοπιστία, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται με  τισέρ πίσω, με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, που ρυθ-
        ηλεκτρονικό ψεκασμό της Delphi. Στο ρελαντί πα- μίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Η
        ρατηρήσαμε κάποιος κραδασμούς, αλλά αυτοί είχαν  μεγάλη έκπληξη έρχεται από τον τομέα των φρέ-
        μειωθεί αισθητά μέχρι να το επιστρέψουμε, οπότε  νων  καθώς  στο  εμπρός  μέρος  έχουμε  όχι  έναν,
        μάλλον οφείλονται στο γεγονός ότι το συγκεκριμένο  όπως  συνηθίζεται,  αλλά  δυο  δίσκους  260  χιλιο-
        scooter είχε διψήφιο αριθμό χιλιομέτρων στο οδό- στών  με  τετραπίστονες  δαγκάνες  και  έναν  δίσκο

        μετρο, άρα ο κινητήρας δεν είχε στρωθεί ακόμα.       230  χιλιοστών  πίσω  με  δαγκάνα  2  εμβόλων.  Το
          Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανά- ABS δεν θα μπορούσε να λείπει από τον εξοπλι-
        λωση 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που τοποθετεί- σμό του. Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το
        ται στο άνω άκρο της κατηγορίας, αλλά το νούμερο  Explorer 300 από άλλα scooter της κατηγορίας εί-
        αυτό μπορεί να οφείλεται στο άστρωτο μοτέρ και θα  ναι και η διάσταση των τροχών καθώς έχουμε 15
        πέσει με πιο οικονομική οδήγηση. Σε συνδυασμό με  και 14 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ελα-
        το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων δίνει αυτονομία που  στικά 120/70-15 και 140/70-14. Το βάρος του είναι
        ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.                           σχετικά μικρό με τη ζυγαριά να σταματά στα 176 κι-
          Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα                       λά γεμάτο, ενώ η προσεγμένη κατανομή του, σου
          Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με  δίνει ακόμα πιο ελαφριά αίσθηση και βοηθάει όταν

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211