Page 209 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 209

Piaggio Vespa GTS 300


        άνεσης του αναβάτη. Η νέα μονοκόμματη σέλα
        με τις εντυπωσιακές πορτοκαλί ραφές, είναι αρ-
        κετά φιλόξενη με μαλακή υφή, επαρκές αφρώ-
        δες και χώρο για 2 άτομα. Ο συνεπιβάτης θα δυ-
        σκολευτεί μόνο αν είναι μεγαλόσωμος, καθώς η
        θέση των πτυσσόμενων μαρσπιέ επιβαρύνει τα

        γόνατα του σε μεγάλες διαδρομές. Στον αντίπο-
        δα, το επίπεδο πάτωμα - βασικό πλεονέκτημα της
        Vespa- προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια του
        αναβάτη με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, αλλά
        και αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς χάρη στο         Για την πληρέστερη πληροφόρηση του αναβάτη,
                                                             η Vespa έχει προικίσει τη GTS με σύστημα
        γάντζο  και  το  ντουλαπάκι  με  την  ενσωματωμέ-    πολυμέσων Vespa MIA για συνδεσιμότητα με
        νη θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Παράλλη- smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια
        λα έχουμε νέο φαρδύτερο τιμόνι με τις μανέτες        νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το

        σε  νέα  θέση,  αλλά  και  νέα  εργονομική  διάτα-   ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή.
        ξη των διακοπτών. Ο αποθηκευτικός χώρος κά- καυσίμου, μπουζί ιριδίου και την πιο εξελιγμένη
        τω από τη σέλα θα φιλοξενήσει 2 κράνη jet αλ- κεντρική μονάδα ελέγχου της Magneti Marelli.
        λά δεν επαρκεί για την τοποθέτηση μεγαλύτερου  Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης-με αντικραδασμι-
        κράνους τύπου flip-up ή full-face. Ο χώρος δεν  κό  άξονα  για  λιγότερους  κραδασμούς-συνερ-
        διαθέτει φωτισμό-στην έκδοση SuperTech υπάρ- γάζεται  με  ένα  αυτόματο  κιβώτιο  CVT,  ενώ  το
        χει- αλλά ούτε και αμορτισέρ στήριξης της σέ- traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια πρό-
        λας όταν αυτή είναι ανοιχτή. Για την πληρέστε- σφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις
        ρη  πληροφόρηση  του  αναβάτη,  η  Vespa  έχει  να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλω-
        προικίσει τη GTS με σύστημα πολυμέσων Vespa  σης στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρε-

        MIA  για  συνδεσιμότητα  με  smartphone.  Οι  εν- ζερβουάρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονο-
        δείξεις απεικονίζονται σε μια νέας τεχνολογίας  μίες κοντά στα 230 χιλιόμετρα προτού χρειαστείς
        LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το ταχύμετρο έχει πα- ανεφοδιασμό.
        ραδοσιακή αναλογική μορφή. Το keyless σύστη-           Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        μα, μέρος του βασικού εξοπλισμού, ολοκληρώ-            Το μεταλλικό πλαίσιο της GTS είναι αυτοφερό-
        νει την premium ταυτότητα της νέας GTS.              μενο με συγκολλητές ενισχύσεις, ενώ σημαντι-
          Κινητήρας                                          κές αλλαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρ-
          Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συ- τηση.  Η  γεωμετρία  της  έχει  αλλάξει,  ενώ  έχει

        νομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., εί- προστεθεί ένας ακόμα βραχίονας για μεγαλύτε-
        ναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε  ρη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία σε βάθος
        μοντέλο  Vespa,  με  την  απόδοση  του  να  ανέρ- χρόνου. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο
        χεται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής  αμορτισέρ  με  ρυθμιζόμενη  προφόρτιση  ελατη-
        στις  8.250  και  5.250σαλ.  αντίστοιχα.  Έχει  υπο- ρίων  σε  4  προεπιλεγμένες  θέσεις.  Στα  φρένα,
        στεί αλλαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα  έχουμε νέες δαγκάνες και στους δύο τροχούς,
        ομαλότερη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση  ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι νέα, από
        και οικονομία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κί- την Brembo. Το σύστημα ABS φοράει νέο εγκέ-
        νησης  βαλβίδων  με  νέα  ελατήρια,  νέο  προφίλ  φαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch. Οι χυτοί
        εκκεντροφόρου, νέο αυλό εισαγωγής και μπεκ  αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών «σκεπάζονται

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214