Page 32 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 32
TEST Kove
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 800 X Pro
Έτσι, η Kove το χρησιμο- Τεχνικά χαρακτηριστικά Βασική γραμμή προώ-
ποιεί για το 800 X Pro σε Κινητήρας Eπιδόσεις θησης αυτής της μοτοσυ-
πολλά σημεία (όπως η πο- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,82 κλέτας από πλευράς Kove,
διά κινητήρα, τα προστα- Κυβισμός (κ.εκ.) 799 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,2 ήταν το βάρος, η απουσία
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 Χ 65,7
τευτικά κάγκελα, η σχά- Συμπίεση (:1) 13 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 10,52 του οποίου κάνει τη μοτο-
60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,42
ρα και η μπάρα τιμονιού), Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 95/9000 60-160 χλμ./ώρα (δλ.) 8,42 συκλέτας παιχνίδι στα χέ-
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
με το συνολικό βάρος της Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Απόσταση ακινητοποίησης ρια του αναβάτη. Ειδικά
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,6
μοτοσυκλέτας να ανέρχε- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19 σε συνδυασμό με το μικρό
Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 5.5
ται στα 190 κιλά (γεμάτο). Κατανάλωση (Ταξιδιού λτ./100χλμ.) 4,9 της πλάτος (880mm), χω-
Όμως χρησιμοποιεί ατσά- ρίς μέρη να προεξέχουν,
λι ώστε να κατασκευάσει τόσο το σωληνωτό πλαίσιο, το σχετικά ψηλό τιμόνι που περνάει πάνω από τους
όσο και το υποπλαίσιο, προσδίδοντας έτσι την απα- καθρέπτες και το μεγάλο κόψιμο αυτού, κάνουν το
ραίτητη στιβαρότητα στο μοντέλο. 800 X Pro να μην σταματάει πουθενά στην πόλη. Αυ-
Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα πλή- τό ήταν και το πρώτο που παρατηρήσαμε παραλαμ-
ρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, με βάνοντας τη μοτοσυκλέτας από το κατάστημα της
διαδρομή 240mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζό- Γκοργκόλης Α.Ε. και κινούμενοι στις λεωφόρους της
μενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας και της ίδιας δια- Αθήνας.
δρομής στο πίσω μέρος. Βγαίνοντας από την πόλη μπαίνουμε στα «χωρά-
Το σταμάτημα της Kove 800 XProαναλαμβάνουν φια» του 800 X Pro, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Η
δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες ακτινικές δα- μοτοσυκλέτα αυτή δεν φτιάχτηκε για να σε πηγαινο-
γκάνες της Taiskoστο μπροστινό μέρος και ένα δι- φέρνει στη δουλειά (αν και το κάνει με περίσσια άνε-
σκόφρενο με μονοπίστονη δαγκάνα Εξοπλισμός - τιμή ση), αλλά για να είναι σύντροφος
πίσω. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η και βηματοδότης στις εξερευνή-
μοτοσυκλέτα χρειάζεται 43,6 μέτρα ABS / Ρυθμ. l/l σεις που κάνεις όταν τελειώνει
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
για να ακινητοποιηθεί από τα 100 Στροφόμετρο l επιτέλους το οκτάωρο.
χλμ./ώρα. Την διαδικασία «επιβλέ- Μερικός χιλιομετρητής l Παιχνιδιάρα και σπιρτόζα στις
πει» το δικάναλο ABS, που έχει τη Ένδειξη βενζίνης l στροφές (στην καλή της οδηγική
δυνατότητα απενεργοποίησης, τόσο Δείκτης θερμοκρασίας l συμπεριφορά βοηθάει σε μεγά-
l
στον πίσω τροχό όσο και συνολικά. Θερμοκρασία περιβάλλοντος l/8 λο βαθμό και η τοποθέτηση του
Ζελατίνα / Ρυθμ.
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/l ρεζερβουάρ με τον εργονομικό-
είναι τα γνωστά και δοκιμασμένα Πλάγιο σταντ l τερο δυνατό τρόπο όσον αφορά
Pirelli Scorpion Rally STR, τα οποία Κεντρικό σταντ 8 διαστάσεις και κέντρο βάρους),
αναδεικνύουν τις δυνατότητες της Χειρολαβές / Σχάρα l/l η 800 X Pro είναι Fun to Ride
800 Χ Pro, διαστάσεων 90/90 και Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l και «απαιτεί» να της δώσεις λίγο
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, -: δε διατίθεται «νεύρο» παραπάνω, καθώς εκεί
σε ακτινωτές ζάντες 21” και 18”. λειτουργεί καλύτερα και κάποιες
Έχοντας υπόψη όλα τα προηγούμενα, αλλά και μικρές ασάφειες του μπροστινού τροχού όταν κινεί-
σκεπτόμενοι τον μεγάλο «ντόρο» που έχει δημι- σαι με λίγα χιλιόμετρα εξαφανίζονται.
ουργηθεί γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο, ανε- Τα φρένα έχουν καλή και προοδευτική λειτουργία.
βήκαμε στη σέλα του χωρίς προκαταλήψεις και με Υστερούν στο αρχικό δάγκωμα, κάτι που δεν προ-
μεγάλες προσδοκίες, οι οποίες εν πολλοίς εκπληρώ- βληματίζει στο χώμα, όμως απαιτείμεγαλύτερη πίεση
θηκαν. στη μανέτα για να τα δεις να αποδίδουν στο μέγιστο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 32