Page 32 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 32

TEST        Kove

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  800 X Pro
        Έτσι, η Kove το χρησιμο-   Τεχνικά χαρακτηριστικά                                Βασική  γραμμή  προώ-
        ποιεί για το 800 X Pro σε   Κινητήρας                   Eπιδόσεις              θησης αυτής της μοτοσυ-

        πολλά σημεία (όπως η πο- Τύπος         4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,82  κλέτας από πλευράς Kove,
        διά  κινητήρα,  τα  προστα-  Κυβισμός (κ.εκ.)     799   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,2  ήταν το βάρος, η απουσία
                                   Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 Χ 65,7
        τευτικά  κάγκελα,  η  σχά-  Συμπίεση (:1)          13   0-160 χλμ./ώρα (δλ.)  10,52  του οποίου κάνει τη μοτο-
                                                                60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  4,42
        ρα και η μπάρα τιμονιού),   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    95/9000  60-160 χλμ./ώρα (δλ.)  8,42  συκλέτας παιχνίδι στα χέ-
                                   Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        με το συνολικό βάρος της   Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης  ρια  του  αναβάτη.  Ειδικά
                                                                100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  43,6
        μοτοσυκλέτας να ανέρχε-    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   19                σε συνδυασμό με το μικρό
                                   Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5.5
        ται στα 190 κιλά (γεμάτο).   Κατανάλωση (Ταξιδιού λτ./100χλμ.)  4,9            της πλάτος (880mm), χω-
        Όμως  χρησιμοποιεί  ατσά-                                                      ρίς  μέρη  να  προεξέχουν,
        λι ώστε να κατασκευάσει τόσο το σωληνωτό πλαίσιο,  το σχετικά ψηλό τιμόνι που περνάει πάνω από τους
        όσο και το υποπλαίσιο, προσδίδοντας έτσι την απα- καθρέπτες και το μεγάλο κόψιμο αυτού, κάνουν το
        ραίτητη στιβαρότητα στο μοντέλο.                      800 X Pro να μην σταματάει πουθενά στην πόλη. Αυ-
          Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα πλή- τό ήταν και το πρώτο που παρατηρήσαμε παραλαμ-

        ρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, με  βάνοντας  τη  μοτοσυκλέτας  από  το  κατάστημα  της
        διαδρομή 240mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζό- Γκοργκόλης Α.Ε. και κινούμενοι στις λεωφόρους της
        μενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας και της ίδιας δια- Αθήνας.
        δρομής στο πίσω μέρος.                                 Βγαίνοντας από την πόλη μπαίνουμε στα «χωρά-
          Το  σταμάτημα  της  Kove  800  XProαναλαμβάνουν  φια» του 800 X Pro, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Η
        δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες ακτινικές δα- μοτοσυκλέτα αυτή δεν φτιάχτηκε για να σε πηγαινο-
        γκάνες της Taiskoστο μπροστινό μέρος και ένα δι- φέρνει στη δουλειά (αν και το κάνει με περίσσια άνε-
        σκόφρενο με μονοπίστονη δαγκάνα         Εξοπλισμός - τιμή                ση), αλλά για να είναι σύντροφος
        πίσω. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η                                     και βηματοδότης στις εξερευνή-
        μοτοσυκλέτα χρειάζεται 43,6 μέτρα       ABS / Ρυθμ.               l/l    σεις  που  κάνεις  όταν  τελειώνει
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                          l/l
        για  να  ακινητοποιηθεί  από  τα  100   Στροφόμετρο                 l    επιτέλους το οκτάωρο.
        χλμ./ώρα.  Την  διαδικασία  «επιβλέ-    Μερικός χιλιομετρητής       l     Παιχνιδιάρα  και  σπιρτόζα  στις
        πει» το δικάναλο ABS, που έχει τη       Ένδειξη βενζίνης            l    στροφές (στην καλή της οδηγική
        δυνατότητα απενεργοποίησης, τόσο        Δείκτης θερμοκρασίας        l    συμπεριφορά  βοηθάει  σε  μεγά-
                                                                            l
        στον πίσω τροχό όσο και συνολικά.       Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l/8  λο βαθμό και η τοποθέτηση του
                                                Ζελατίνα / Ρυθμ.
          Τα  ελαστικά  πρώτης  τοποθέτησης     Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/l   ρεζερβουάρ με τον εργονομικό-
        είναι  τα  γνωστά  και  δοκιμασμένα     Πλάγιο σταντ                l    τερο δυνατό τρόπο όσον αφορά
        Pirelli Scorpion Rally STR, τα οποία    Κεντρικό σταντ              8    διαστάσεις  και  κέντρο  βάρους),

        αναδεικνύουν  τις  δυνατότητες  της     Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    η  800  X  Pro  είναι  Fun  to  Ride
        800  Χ  Pro,  διαστάσεων  90/90  και    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l  και «απαιτεί» να της δώσεις λίγο
                                                l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα,        -: δε διατίθεται               «νεύρο» παραπάνω, καθώς εκεί
        σε ακτινωτές ζάντες 21” και 18”.                                         λειτουργεί καλύτερα και κάποιες
            Έχοντας  υπόψη  όλα  τα  προηγούμενα,  αλλά  και  μικρές ασάφειες του μπροστινού τροχού όταν κινεί-
        σκεπτόμενοι  τον  μεγάλο  «ντόρο»  που  έχει  δημι- σαι με λίγα χιλιόμετρα εξαφανίζονται.
        ουργηθεί γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο, ανε-        Τα φρένα έχουν καλή και προοδευτική λειτουργία.
        βήκαμε στη σέλα του χωρίς προκαταλήψεις και με  Υστερούν στο αρχικό δάγκωμα, κάτι που δεν προ-
        μεγάλες προσδοκίες, οι οποίες εν πολλοίς εκπληρώ- βληματίζει στο χώμα, όμως απαιτείμεγαλύτερη πίεση
        θηκαν.                                                στη μανέτα για να τα δεις να αποδίδουν στο μέγιστο.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37