Page 30 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 30

TEST        Kove

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  800 X Pro
        ματικότητα  όμως  σε  διαψεύδει      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           Nmροπής στις 7.500 σ.α.λ. Το χα-
        ευχάριστα, καθώς η σέλα έχει ικα-                                      μηλό συνολικό βάρος της μοτοσυ-
        νοποιητική  ποσότητα  αφρώδους         Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   κλέτας, σε συνδυασμό με την από-
        υλικού και – το πιο βασικό – οι ερ-    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις        δοση του κινητήρα της χαρίζει μια
        γονομικές  γωνίες  που  δημιουρ-       Ανεστραμμένο Πιρούνι KYB πλήρως    από τις καλύτερες αναλογίες κιλών

                                                                  ρυθμιζόμενο
        γεί σε συνδυασμό με τα μαρσπιέ       Διαδρομή (χλστ.)           240    ανά ίππο, καθώς με βάρος (πλήρης
        και το τιμόνι (η θέση της μπάρας     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Πλήρως   υγρών) 190 κιλά, αντιστοιχούν μό-
                                             ρυθμιζόμενο αμορτισέρ KYB
        μπορεί  να  ρυθμιστεί)  σε  ετοιμά-  Διαδρομή (χλστ.)           240    λις 2 κιλά σε κάθε ίππο!
        ζουν  για  άφθονες  απροβλημάτι-     Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/310, 4Ε, ABS   Φεύγοντας  από  το  θεωρητικό
                                                                   Δ, 1Ε, ABS
                                             Φρένα Π (χλστ.)
        στες ώρες οδήγησης.                                                    κομμάτι και πηγαίνοντας στο δρό-
          Η ζελατίνα δεν είναι η μεγαλύτερη της κατηγορί- μο, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η Kove 800 X Pro
        ας  και θα καλύψει κυρίως τον κορμό του αναβάτη,  χρειάζεται μόλις 4,2” για να φτάσει τα 100 χλμ,/ώρα
        ενώ πίσω της βρίσκεται η «όρθια» έγχρωμη TFTο- από στάση, ενώ με 4η σχέση επιλεγμένη στο κιβώτιο
        θόνη,  σχεδιασμένη  στα  εμφανισιακά  πρότυπα  των  απαιτούνται 4,42” για να επιταχύνει από τα 60 χλμ./

        Roadbookστα Rally και με δυνατότητα συνδεσιμότη- ώρα στα  120,  νούμερα  που  την κατατάσσουν  στις
        τας μέσω Bluetooth. Οι πληροφορίες που μας δίνει  πρώτες θέσεις της κατηγορίας.
        είναι πλήρεις, διατεταγμένες με απλό και κατανοη-      Παρά την απουσία ηλεκτρόγκαζου (Ride - by - Wire),
        τό τρόπο, με τον χειρισμό να γίνεται από δύο διακό- υπάρχει Traction Control, το οποίο όμως λειτουργεί
        πτες που βρίσκονται στα αριστερά. Να αναφέρουμε  όπως οι πρώτες γενιές αυτών των συστημάτων, δη-
        σε αυτό το σημείο ότι η πλοήγηση στο μενού ήταν  λαδή όταν ο αισθητήρας «διαβάσει» ότι ο πίσω τρο-
        από τις ευκολότερες – αν όχι η ευκολότερη – που  χός κινείται ταχύτερα του μπροστινού, κόβει την ροή
        έχουμε συναντήσει τελευταία.                          μίγματος στον κινητήρα. Αυτά τα TractionControlή-
          Η σωστή εργονομία της μοτοσυκλέτας γίνεται ιδιαί- ταν αρκετά «τραχιά» στη λειτουργία τους και το ίδιο
        τερα εμφανής κατά την οδήγηση στο χώμα (άλλωστε  συμβαίνει και στην Kove 800XPro. Μπορείς όμως να

        εκεί είναι που ξεδιπλώνει τα ταλέντα της η μοτοσυ- το απενεργοποιήσεις και εκεί βλέπεις και τις δυνατό-
        κλέτα), με την όρθια θέση οδήγησης να μην κουρά- τητες της μοτοσυκλέτας να ξεδιπλώνονται.
        ζει και το ντεπόζιτο να δημιουργεί εργονομικές γω-     Υπάρχουν  επίσης  δύο  Riding  Modes  (Eco  και
        νίες για να «κλειδώσουν» τα γόνατα.                   Sport), με την μονάδα ελέγχου ECU της Bosch να
          Κινητήρας                                           επεμβαίνει  στο  σύστημα  ηλεκτρονικού  ψεκασμού
          Υπεύθυνος για την κίνηση του 800 X Pro είναι ένας  και να αλλάζει το μείγμα ώστε να πετύχει μια διαφο-
        υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 799cc  ρά στην απόδοση της δύναμης.
                                     με 4 βαλβίδες ανά κύ-     Όσον  αφορά  την  κατανάλωση,  οι  μετρήσεις  μας

                                          λινδρο  και  δύο  έδειξαν μια καλή μέση κατανάλωση στα 5,5 λίτρα
                                             επικεφαλής  ανά 100 χλμ., την οποία μπορείς να δεις να πέφτει
                                               εκκεντρο- στα 4,9 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού, κάνοντας την
                                                φόρους.  Η  Kove 800 X Pro μια αρκετά οικονομική μοτοσυκλέ-
                                                απόδοσή  τα και ως προς το κόστος χρήσης.
                                                του  φτά-      Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
                                                νει    τους    Αλουμίνιο,  αλουμίνιο,  αλουμίνιο.  Ένα  υλικό  που
                                               95  ίππους  μπορεί να κρατήσει χαμηλά το βάρος, ενώ οι νέες
             PHOTO GALLERY                    στις   9.000  τεχνικές χύτευσης των τελευταίων ετών έχουν κατα-
                                            σ.α.λ. και τα 79  φέρει να κατεβάσουν και το κόστος της παραγωγής.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35