Page 12 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 12

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda

        Η
               Honda  ανακοίνωσε  ότι  θα  σταματήσει  την  ευρεσιτεχνίας» το 2014, κατοχυρώνοντας το μοναδικό
               παραγωγή  μοτοσικλετών  με  κινητήρες  έως  του σχέδιο. Παρά τις τεχνολογικές αλλαγές, η βασική
               50cc, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματι- φιλοσοφία του Super Cub παρέμεινε η ίδια, καθιστώ-
        κού Super Cub, που είναι η πιο επιτυχημένη μοτοσι- ντας το ένα σύμβολο αξιοπιστίας και απλότητας.
        κλέτα στον κόσμο με πάνω από 100 εκατομμύρια μο-        Η Honda ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την πα-
        νάδες. Η ιδέα για το Super Cub γεννήθηκε το 1956  ραγωγή μοτοσικλετών με κινητήρες έως 50cc, πε-
        όταν οι ιδρυτές της Honda, Soichiro Honda και Takeo  ριλαμβανομένου του Super Cub, λόγω των νέων
        Fujisawa, παρατήρησαν τη δημοτικότητα των μικρών  κανονισμών εκπομπών που θα τεθούν σε ισχύ το

        μοτοσικλετών στη Γερμανία. Η φιλοσοφία τους ήταν  επόμενο έτος. Οι κανονισμοί αυτοί φαίνεται να δυ-
        να δημιουργήσουν ένα «δίκυκλο για όλους», με απλό  σκολεύουν τα μικρότερα μοντέλα των 50 κυβικών.
        σχεδιασμό και εύκολη συντήρηση, που θα μπορούσε  Η Εθνική Υπηρεσία Αστυνομίας σχεδιάζει να επιτρέ-
        να χρησιμοποιηθεί ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες  ψει τη χρήση μοτοσικλετών έως 125cc με άδεια μο-
        περιοχές του κόσμου.                                  τοποδηλάτου, και έτσι η Honda θα συνεχίσει να πα-
         Το πρώτο Super Cub ήταν εξοπλισμένο με τετράχρο- ράγει τα μοντέλα Super Cub των 110cc και 125cc,
        νο κινητήρα 49cc που απέδιδε 4,5 ίππους και μπορού- διατηρώντας την κληρονομιά του εμβληματικού αυ-
        σε να φτάσει τα 70 χλμ/ώρα. Το σχέδιο ήταν πρωτοπο- τού οχήματος ζωντανή. Με αυτή την απόφαση της

        ριακό για την εποχή του, χρησιμοποιώντας πλαστικά  Honda, κλείνει ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστο-
        υλικά για τον λασπωτήρα και την ποδιά, μειώνοντας το  ρία της και στην παγκόσμια μοτοσικλετική βιομηχα-
        κόστος παραγωγής και συντήρησης. Η παραγωγή του  νία, αφήνοντας πίσω  μια πλούσια κληρονομιά και
        Super Cub γινόταν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο εργο- αναμνήσεις για εκατομμύρια αναβάτες.
        στάσιο στη Suzuka, ικα-
        νό  να  παράγει  30.000
        μονάδες τον μήνα, επι-
        τρέποντας στη Honda να
        διατηρήσει  χαμηλές  τι-
        μές και υψηλή διαθεσι-

        μότητα.
          Από το 1958 που έκα-
        νε το ντεμπούτο του, το
        Super Cub γνώρισε συ-
        νεχή επιτυχία, με την πα-
        ραγωγή του να επεκτεί-
        νεται σε 15 χώρες και να
        ξεπερνά τις 100 εκατομ-

        μύρια μονάδες το 2017.
        Το  Ιαπωνικό  γραφείο
        ευρεσιτεχνιών  εξασφά-
        λισε στο Super Cub ένα
        «τρισδιάστατο  δίπλωμα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17