Page 8 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 8

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Υamaha ΝMAX Turbo προ των πυλών




               ανταγωνισμός  μεταξύ  των  premium  μακρινές αποστάσεις. Στα νέα χαρακτηριστικά του
               σκούτερ συνεχίζει ακάθεκτος στην κατη- NMax  υπάρχει  ένας  προηγμένος  πίνακας  οργά-
        Ο γορία 150-160 cc με την YAMAHA να πα- νων με δύο οθόνες (στα πρότυπα του XMax) και
        ρουσιάζει την τελευταία γενιά NMax στην Ινδο- σύστημα  πλοήγησης  που  υποστηρίζεται  από  την
        νησία  με  εκτεταμένες  αναβαθμίσεις  σε  όλα  τα  εφαρμογή Garmin Street Cross.
        χαρακτηριστικά.  Το νέο NMax κυκλοφορεί σε 5           Υπάρχουν δύο τύποι κινητήρων ανάλογα με τις
        εκδόσεις: «Turbo» Tech MAX Ultimate, «Turbo»  προσφερόμενες εκδόσεις. Η πρώτη επιλογή είναι

        Tech  MAX,  «Turbo»,  Neo  S  Version  και  Neo  ο κινητήρας 155cc Blue Core, VVA, 4 Valve SOHC
        Version. Διατηρεί τον τυπικό σχεδιασμό Yamaha  + YECVT και ο επόμενος τύπος κινητήρα είναι ο
        MAXi,  που  μοιάζει  με  το  XMax,  με  διαστάσεις  155cc Blue Core, VVA, 4 Valve SOHC για την έκ-
        MAXi που φαίνονται πιο επιβλητικές, κομψές και  δοση Neo (standard engine). Και οι δύο τύποι κι-
        μοντέρνες.  Οι  αλλαγές  περιλαμβάνουν  αναβαθ- νητήρων  προσφέρουν  ίδια  απόδοση  ισχύος  και
        μίσεις στα φώτα με νέο βελτιωμένο και πολυτε- ροπής, με τον κινητήρα Turbo να ενσωματώνει την
        λή  σχεδιασμό  Dual  LED  Projectors,  ανασχεδια- τεχνολογία YECVT για βελτιωμένη αίσθηση επιτά-
        σμένο cockpit με νέο Full LCD Speedometer και  χυνσης. Το νέο σκούτερ της YAMAHA χρησιμοποι-
        Y-connect  για  ειδοποιήσεις  κινητού,  άνετη  σέλα  εί  εμπρός  ελαστικά  διαστάσεων  110/70  –  13’’
        με χρυσές ραφές και χώρο για τα πόδια καθιστώ- και πίσω ελαστικά 130/70 – 13’’ προσφέροντας

        ντας τη θέση οδήγησης πιο χαλαρή για κοντινές ή  άνετη εμπειρία οδήγησης κατά τους ελιγμούς.












































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13