Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 58

TEST        Triumph

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Scrambler 400 X
        ανύοντας  αρκετά  χιλιόμετρα        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           σθησης,  προσφέρουν  μαλακή  αί-
        εντός πόλης και εκτός. Η μεταλ-                                       σθηση, εξαλείφοντας πιθανές ανα-
        λική  μπάρα  που  εκτείνεται  στο      Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό - Ξεχωριστό    πηδήσεις  του  πίσω  τροχού  σε
        πίσω μέρος της σέλας θα βοη-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Αν. πιρούνι    απότομα  κατεβάσματα  των  ταχυ-
                                                                  υποπλαίσιο
        θήσει να δέσουμε κάποιον ιμά-                        Big Piston 43 χιλ  τήτων. Ο 400άρης περνάει όλη τη
                                                                       150
        ντα μεταξύ αυτού και των βάσε-      Διαδρομή (χλστ.)          Μονό    δύναμη κάτω στον δρόμο αποφεύ-
                                            Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        ων  που  βρίσκονται  τα  πατάκια    αμορτισέρ χωρίς μοχλικό RSU ΠΕ    γοντας οποιαδήποτε απώλεια ισχύ-
                                                                       150
        του  συνεπιβάτη,  καθώς  και  τη    Διαδρομή (χλστ.)    1Δ/320, Bybre 2Ε,    ος, προσφέροντας σημαντικό προ-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        στήριξη  του  προαναφερθείσα.                                  ABS    βάδισμα  στην  κατανάλωση  εκτός
        H απόσταση από το έδαφος μέ-        Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, Bybre 1Ε, ABS  πόλης, που κυμαίνεται στα 3,0 λί-
        χρι τη σέλα βρίσκεται στα 835 χιλιοστά, ένας δεί- τρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,3
        κτης που επιτρέπει και την καθιστά προσεγγίσιμη  λίτρα. Ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση, είναι
        από ένα σημαντικό μέρος αναβατών, ώστε να πα- ανατριχιαστικός στο άκουσμα του, με διάταξη εξα-
        τήσουν καλά τα πόδια στο οδόστρωμα. Στο τομέα  γωγής των σωλήνων 1-1-1 και τελική απόληξη δύο

        της ανεμοκάλυψης θα αντιμετωπίσουμε «κατάμου- σιγαστήρων. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδα-
        τρα» τα στοιχεία της φύσης, αφού δεν υπάρχει κά- με ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα φέρνει σε 2,4, τα 0-100
        ποια προσθήκη μικρής αεροδυναμικής επιφάνειας,  σε 7,1 δευτερόλεπτα και τα 50-100 σε 4,46 δευτε-
        χωρίς όμως να αποτελεί ενόχληση στον αναβάτη.         ρόλεπτα.
         Κινητήρας                                             Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
         Το Α και το Ω σε μία μοτοσικλέτα είναι το πόσο θα     Μιας και μιλάμε για “X” καταστάσεις, η ραχοκο-
        μας συνεπάρει περιστρέφοντας το δεξί γκρίπ του  καλιά της Scrambler αποτελείται από ένα άκαμπτο,
        γκαζιού. Στην περίπτωση της Scrambler 400 X, τα  ατσάλινο,  περιμετρικό  πλαίσιο  στρόγγυλης  διατο-
        εγκεφαλικά κύτταρα θα κλονιστούν με τέτοιον τρό- μής  με  ξεχωριστό  υποπλαίσιο  αλουμινίου.  Η  δια-
        πο που θα αναρωτιέσαι αν βρίσκεσαι στον δρόμο  χείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς

        για την εργασία σου ή σε προετοιμασία για κάποιον  τα 179 κιλά που έχει πλήρες υγρών, την καθιστούν
        αγώνα Six Day Trial. Οι πιστονιές που χτυπάνε μέσα  μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπι-
        στον υγρόψυκτο, 4-βάλβιδο, μονοκύλινδρο κινητή- ες μανούβρες, σε παιχνίδια με λασπωμένα τερέν,
        ρα Euro5 προδιαγραφών με ηλεκτρονικό ψεκασμό  και ελιγμούς ανάμεσα από άλλα οχήματα. Καθώς
        καυσίμου της Bosch, με δύο εκκεντροφόρους, απο-
        καλούμενος και ως TR (Triumph Trophy), από τις

        μονοκύλινδρες αγωνιστικές μοτοσικλέτες, οι οποί-
        ες παραγόντουσαν στις αρχές του 20ου αιώνα, θα
        προκαλέσει ένα «ήρεμο» ρίγος στα εσώψυχα μας.
        Η απόδοση των 398,15 κυβικών εκατοστών, ανέρ-
        χεται στους 40 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λε-
        πτό και με ροπή 37,5Nm στις 6.500 στροφές ανά
        λεπτό. Σημαντική προσέγγιση έχει γίνει στο σύστη-
        μα  βαλβίδων  μέσω  της  αντιτριβικής  επίστρωσης
        DLC που φέρει, επιτυγχάνοντας καλύτερη απόδο-
        ση και ευστροφία. Οι αλλαγές των  6 σχέσεων του       Τρελή ροπή με φοβερή ελαστικότητα προσφέρει
                                                              ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 398,15κ.εκ, σε
        κιβωτίου ταχυτήτων αλλάζονται χωρίς κόπο και σε       όλο το φάσμα των στροφών, με μικρή διαδρομή
        συνδυασμό με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολί-         γκαζιέρας.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63