Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 58
TEST Triumph
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Scrambler 400 X
ανύοντας αρκετά χιλιόμετρα Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι σθησης, προσφέρουν μαλακή αί-
εντός πόλης και εκτός. Η μεταλ- σθηση, εξαλείφοντας πιθανές ανα-
λική μπάρα που εκτείνεται στο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό - Ξεχωριστό πηδήσεις του πίσω τροχού σε
πίσω μέρος της σέλας θα βοη- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Αν. πιρούνι απότομα κατεβάσματα των ταχυ-
υποπλαίσιο
θήσει να δέσουμε κάποιον ιμά- Big Piston 43 χιλ τήτων. Ο 400άρης περνάει όλη τη
150
ντα μεταξύ αυτού και των βάσε- Διαδρομή (χλστ.) Μονό δύναμη κάτω στον δρόμο αποφεύ-
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
ων που βρίσκονται τα πατάκια αμορτισέρ χωρίς μοχλικό RSU ΠΕ γοντας οποιαδήποτε απώλεια ισχύ-
150
του συνεπιβάτη, καθώς και τη Διαδρομή (χλστ.) 1Δ/320, Bybre 2Ε, ος, προσφέροντας σημαντικό προ-
Φρένα Ε (χλστ.)
στήριξη του προαναφερθείσα. ABS βάδισμα στην κατανάλωση εκτός
H απόσταση από το έδαφος μέ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, Bybre 1Ε, ABS πόλης, που κυμαίνεται στα 3,0 λί-
χρι τη σέλα βρίσκεται στα 835 χιλιοστά, ένας δεί- τρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,3
κτης που επιτρέπει και την καθιστά προσεγγίσιμη λίτρα. Ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση, είναι
από ένα σημαντικό μέρος αναβατών, ώστε να πα- ανατριχιαστικός στο άκουσμα του, με διάταξη εξα-
τήσουν καλά τα πόδια στο οδόστρωμα. Στο τομέα γωγής των σωλήνων 1-1-1 και τελική απόληξη δύο
της ανεμοκάλυψης θα αντιμετωπίσουμε «κατάμου- σιγαστήρων. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδα-
τρα» τα στοιχεία της φύσης, αφού δεν υπάρχει κά- με ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα φέρνει σε 2,4, τα 0-100
ποια προσθήκη μικρής αεροδυναμικής επιφάνειας, σε 7,1 δευτερόλεπτα και τα 50-100 σε 4,46 δευτε-
χωρίς όμως να αποτελεί ενόχληση στον αναβάτη. ρόλεπτα.
Κινητήρας Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
Το Α και το Ω σε μία μοτοσικλέτα είναι το πόσο θα Μιας και μιλάμε για “X” καταστάσεις, η ραχοκο-
μας συνεπάρει περιστρέφοντας το δεξί γκρίπ του καλιά της Scrambler αποτελείται από ένα άκαμπτο,
γκαζιού. Στην περίπτωση της Scrambler 400 X, τα ατσάλινο, περιμετρικό πλαίσιο στρόγγυλης διατο-
εγκεφαλικά κύτταρα θα κλονιστούν με τέτοιον τρό- μής με ξεχωριστό υποπλαίσιο αλουμινίου. Η δια-
πο που θα αναρωτιέσαι αν βρίσκεσαι στον δρόμο χείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς
για την εργασία σου ή σε προετοιμασία για κάποιον τα 179 κιλά που έχει πλήρες υγρών, την καθιστούν
αγώνα Six Day Trial. Οι πιστονιές που χτυπάνε μέσα μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπι-
στον υγρόψυκτο, 4-βάλβιδο, μονοκύλινδρο κινητή- ες μανούβρες, σε παιχνίδια με λασπωμένα τερέν,
ρα Euro5 προδιαγραφών με ηλεκτρονικό ψεκασμό και ελιγμούς ανάμεσα από άλλα οχήματα. Καθώς
καυσίμου της Bosch, με δύο εκκεντροφόρους, απο-
καλούμενος και ως TR (Triumph Trophy), από τις
μονοκύλινδρες αγωνιστικές μοτοσικλέτες, οι οποί-
ες παραγόντουσαν στις αρχές του 20ου αιώνα, θα
προκαλέσει ένα «ήρεμο» ρίγος στα εσώψυχα μας.
Η απόδοση των 398,15 κυβικών εκατοστών, ανέρ-
χεται στους 40 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λε-
πτό και με ροπή 37,5Nm στις 6.500 στροφές ανά
λεπτό. Σημαντική προσέγγιση έχει γίνει στο σύστη-
μα βαλβίδων μέσω της αντιτριβικής επίστρωσης
DLC που φέρει, επιτυγχάνοντας καλύτερη απόδο-
ση και ευστροφία. Οι αλλαγές των 6 σχέσεων του Τρελή ροπή με φοβερή ελαστικότητα προσφέρει
ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 398,15κ.εκ, σε
κιβωτίου ταχυτήτων αλλάζονται χωρίς κόπο και σε όλο το φάσμα των στροφών, με μικρή διαδρομή
συνδυασμό με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολί- γκαζιέρας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58