Page 36 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 36

TEST         Yamaha Tenere 700

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Extreme
               Yamaha, πιστή στην ποιότητα που τη διακρί-     Τεχνικά χαρακτηριστικά
               νει όλα αυτά τα χρόνια και έχοντας αποφα-                                   Eπιδόσεις
                                                               Κινητήρας
        Η σίσει  να  κρατήσει  τα  σκήπτρα  του  πιο  μο-     Τύπος             4Τ, 2Κ, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8
        σχοπουλημένου  μεσαίου  On-Off,  παρουσιάζει  6       Κυβισμός (κ.εκ.)       689   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,2
                                                              Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  80,0 Χ
        εκδόσεις της Tenere 700. Ξεκινώντας από την απλή      68,6                         0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   11,2
                                                                                     11,5
        T7, ακολουθώντας οι Explore, Rally Edition, World     Συμπίεση (:1)    73,4/9.000  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  4,7
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
                                                                                           Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                               68,0/6.500
        Raid, World Rally και των πιο «άγριων διαθέσεων»      Ροπή (Nm/σ.α.λ.)    Ηλ.Ψεκασμός  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  44,7
                                                              Τροφοδοσία
        η Extreme, όπου είναι και το μοντέλο της δοκιμής.     Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   16
                                                              Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
        Ολοένα και το κοινό των μεσαίων “σπαρτιάτικων»        Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.) 4,9
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                                                                     211
        On-Off, αυξάνεται προς όφελος περισσότερων πτυ-
        χών οδήγησης εκτός δρόμου, προσεγγίζοντας νέ- απόσταση από το έδαφος, παίξανε καίριο ρόλο στο
        ους και παλιούς αναβάτες σε αυτή την κατηγορία.  τελικό αποτέλεσμα της δοκιμής. Τελικά, μήπως μια
        Τι είναι αυτό που μας τραβάει τελικά; Αν αναλογι- T7, μπορεί να καλύψει τα συναισθηματικά μας σκιρ-
        στούμε ότι πλέον οι ρυθμοί των πόλεων και η κα- τήματα που αναζητάμε για να νοιώθουμε ελεύθε-
        θημερινότητα της νέας εποχής που διανύουμε, μας  ροι οδηγώντας στους δύο τροχούς, αποτελώντας το
        οδηγούν να χρειαζόμαστε μια μοτοσικλέτα που να  αντιαγχωλυτικό μέσο μετακίνησης μέσα στη βουή
        είναι φιλική, διαχειρίσιμη από θέμα βάρους, αποδο- της πόλης και εκτός...!!!
        τική ως προς τα νούμερα επιδόσεων, άνετη σε θέ-        Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
        ση οδήγησης, με αναρτήσεις που να προσπερνάνε          Η περιπετειώδης εμφάνιση της ψηλότερης Tenere
        κάθε εμπόδιο και με τροχούς ικανούς να κινούνται  700 Extreme έρχεται να βάλει νέα δεδομένα στα

        σε μεικτά τερέν, όλα αυτά κατατάσσουν αυτό το εί- μεσαία On-Off «κατσίκια», μέσα σε μια εποχή που
        δος της από το πιο ιδανικά για την χώρα μας. Επί- το  κοινό  αναζητά  να  συνδυάσει  την  οδήγηση  σε
        σης, οι αναβαθμίσεις που δέχθηκε για να αυξηθεί η  δρόμο και εκτός δρόμου προσφέροντας χαρακτή-









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41