Page 30 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 30

TEST        Ducati Multistrada

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  V4 S Grand Tour
        ήταν  παραδοσιακά  φτιαγμένο  από  χωροδικτύωμα  γος, πάει να πει ότι ήρθε για να αναστατώσει τον
        αντικαταστάθηκε από ένα άκαμπτο μονοκόκ πλαί- εσωτερικό σου κόσμο. Η Multistrada V4 S GT  θα
        σιο αλουμινίου, φέροντας ξεχωριστό ατσάλινο υπο- σταθεί στο ύψος της, χωρίς να μας θέσει ποτέ όριο
        πλαίσιο  στρόγγυλης  διατομής.  Το  καλοζυγισμένο  χιλιομέτρων και τερέν, μιας και ο κινητήρας στέκε-
        σύνολο της σε κάνει να αισθάνεσαι ότι οδηγείς μο- ται  αντάξιος  των  προσδοκιών  μας,  οι  αναρτήσεις
        τοσικλέτα με 17άρι τροχό και όχι με 19άρι, πάρα  δεν μας βάζουν όριο που και πως θα κινηθούμε και

        τα κιλά που φτάνει πλήρες υγρών στα 218. Οι δια- η προστασία των αεροδυναμικών βοηθημάτων δεν
        θέσεις του πλήρες ρυθμιζόμενου μπροστινού ανε- θα μας αφήσουν ακάλυπτους από τις ριπές του αέ-
        στραμμένου πιρουνιού της Marzocchi των 50 χιλιο- ρα. Ο V4 - 90o Granturismo κινητήρας είναι σαν
        στών και διαδρομής 170 χιλιοστά, κάνει ηχηρή την  έχει «πιει» ισοτονικό ποτό, προκαλώντας γερές δό-
        παρουσία του έχοντας μια Skyhook που κάνει θαύ- σεις αδρεναλίνης με νούμερα επιδόσεων που συ-
        ματα. Οι 4-πίστονες δαγκάνες Stylema 4 Μ50 της  ναρπάζουν.  Για  αρχή  ανοίγουμε  αποφασιστικά  το
        Brembo, απελευθερώνουν άμεσα τα         Εξοπλισμός - τιμή                γκάζι από τα 0 χιλιόμετρα έως
        έμβολα αυτών, πιέζοντας τα τακάκια                                       τα 50, καταφέρνοντας να τα δια-
        να εφάψουν με δύναμη πάνω στις δι-      ABS / Ρυθμ.                l/l   νύσουμε σε 1,75 δευτερόλεπτα,
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                           l/l
        σκόπλακες των 330 χιλιοστών. Πίσω       Στροφόμετρο                  l   τα 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα
        συναντάμε  μια  πλήρως  ρυθμιζόμε-      Immobilizer                  l   και τα 0-160 σε 6,5 δευτερόλε-
        νη ανάρτηση Ducati Skyhook, με δι-      Yπολογιστής ταξιδιού         l   πτα. Δεν σταματάμε όμως εδώ,
                                                                             l
                                                Μερικός χιλιομετρητής
        αδρομή των 180 χιλιοστών, να εδρά-      Ένδειξη βενζίνης             l   καθώς υπάρχει και ένας τομέας
        ζεται  πάνω  στο  μαύρο  αλουμινένιο    Δείκτης θερμοκρασίας         l   που λέγεται ρεπρίζ, δηλαδή πό-
                                                Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                             l
        ψαλίδι.  Η  ισχυρή  διπίστονη  δαγκά-   Ζελατίνα / Ρυθμ.             l   ση ώρα θα κάνει για να προσπε-
        να, επίσης της Brembo, καλείται να      Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   ράσει  γρήγορα  ένα  άλλο  όχη-
        παίξει τον ρόλο του «γητευτή» πάνω      Πλάγιο σταντ                 l   μα, η επιλεγμένη ταχύτητα των
                                                                             l
                                                Κεντρικό σταντ
        στη δισκόπλακα των 265 χιλιοστών..      Χειρολαβές / Σχάρα         l/l   60χλμ/ώρα  και  ενώ  ανοίγου-
        Οι χυτές ζάντες αλουμινίου των 19       Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l  με έως τα 120χλμ/ώρα, ο χρό-
                                                l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        ιντσών  μπροστά  και  17  ιντσών  πί-     -: δε διατίθεται               νος  που  χρειάστηκε  είναι  των
        σω, όπου σε συνδυασμό με τα λάστι-                                       3,2  δευτερολέπτων.  Τελευταία
        χα πρώτης τοποθέτησης, τα Pirelli Scorpion Trail II,  και από τις πλέον σημαντικές μετρήσεις είναι αυ-
        διαστάσεων 120/70 εμπρός και 170/60 πίσω, προ- τή της απότομης επιβράδυνσης σε πλήρη ακινητο-
        σφέρουν τη δυνατότητα να κινηθείς όπου τραβάει η  ποίηση της μοτοσικλέτας, όπου από τα 100 χιλιόμε-
        ψυχή σου. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα δώσουν την  τρα την ώρα μειώνουμε στα 0, επιτυγχάνοντάς τη
        επιθυμητή απόσταση στα δάχτυλα μας, για να τις πι- σε 40 μέτρα. Το σώμα μας είναι τοποθετημένο μέ-

        έσουμε  όποτε  χρειαστεί,  ώστε  να  γίνει  η  αλλαγή  σα στη μοτοσικλέτα και  η ρυθμιζόμενη θερμαινό-
        των ταχυτήτων ή να επιβραδύνουμε όποτε καθιστή  μενη σέλα δημιουργεί μια διαφορά των 20 χιλιο-
        αναγκαίο με την αχρείαστη επέμβαση του συστήμα- στών, όπου από τα 840 πηγαίνει στα 860 χιλιοστά.
        τος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS. Στην πε- Το τρίγωνο που συνθέτουν τα χέρια μας προς το χα-
        ρίπτωση της απότομης επιβράδυνσης, το σύστημα  μηλό τιμόνι μεταβλητής διατομής, τα πόδια μας στα
        DBL (Ducati Brake Light) αναβοσβήνει έντονα για  οδοντωτά πατάκια που φέρουν αποσπώμενα λάστι-
        να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν να  χα και η απόσταση που δημιουργείται σχετικά με
        επιστήσουν την προσοχή τους.                          τον κορμό μας, θα προσφέρουν ξεκούραστες γωνί-
         Οδηγώντας                                            ες, κάνοντας το ταξίδι με άνεση και χωρίς να πιανό-
         Όταν μια μοτοσικλέτα σου προκαλεί εσωτερικό ρί- μαστε σε ωμοπλάτες, πλευρά, οπίσθια και μέση. Οι

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35