Page 28 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 28

TEST        VOGE

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  DS900X
























        Ρυθμιζόμενη ζελατίνα με το ένα χέρι και LED φωτιστικά σώματα.

        νες  μουσικές  ροκιές  στις  φλέβες    Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           λα αυτά θελήσουμε να κάτσου-

        μας. Το έντονο χαμόγελο που σχη-                                         με  ήσυχοι  απολαμβάνοντας  τις
        ματίζεται συχνά πυκνά μέσα από το        Τύπος    Αλουμινένιο Monocoque  έντονες  επεμβάσεις  του  DWC
        κράνος, το προκαλεί η ισχυρή λει-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμέ-  (Ducati  Wheelie  Control)  και
                                               νο πιρούνι Marzocchi Skyhook  50 χιλ
        τουργία του V4, που αποδίδει 170       Διαδρομή (χλστ.)           170    DTC  (Ducati  Traction  Control),
        ίππους στις 10.500σ.α.λ και με ρο-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   τα  θέτουμε  σε  λειτουργία  σε
                                               αμορτισέρ χωρίς μοχλικό Marzocchi
        πή που ανέρχεται στα 125Nm στις          Διαδρομή (χλστ.)      Skyhook   μία από τις οχτώ θέσεις που δι-
                                                                          180
        8.750  στροφές  ανά  λεπτό.  Ακου-     Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, Cornering    αθέτουν,  επιφέροντας  μας  σε

                                                                          ABS
        μπώντας  το  δεξί  γκρίπ  και  περι-   Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, Cornering    τάξη. Το πιο σημαντικό που θα
        στρέφοντας το, καταλαβαίνεις ότι η                                ABS    παίξει ρόλο σε καθημερινό επί-
        διαδρομή της γκαζιέρας του είναι κανονικής κλιμά- πεδο,  είτε  για  βόλτες  του  Σαββατοκύριακου,  εί-

        κωσης, συντελώντας να την κλείνεις μόνο για κα- ναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί σε εκτός
        τεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το πάτημα της μανέ- πόλης στα 6,4λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα
        τας του συμπλέκτη, μιας και είναι εξοπλισμένη με  6,9λτ/100χλμ. Ο V4 GT είναι μικρότερος σε διαστά-
        Quickshifter Up&down. Οι αλλαγές του 6-τάχυτου  σεις αλλά και ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά  ζυγίζο-
        κιβωτίου γίνονται με ευκολία, καθώς διαθέτει μονό- ντας 66,7 κιλά από αυτόν του απερχόμενου μοντέ-
        δρομο  συμπλέκτη  περιορισμένης  ολίσθησης.  Ένα  λου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί
        πλήθος προγραμμάτων θα συντελέσουν στην οδη- μακρύτερο ψαλίδι κρατώντας το ίδιο μεταξόνιο. Η
        γική ευχαρίστηση, μιας και η διάθεση των τεσσά- μετάβαση από το δεσμοδρομικό σύστημα στις συμ-

        ρων Riding modes των Enduro, Urban, Touring και  βατικές βαλβίδες με ελατήριο, φέρνει και την επί-
        Sport, θα μας φέρουν πιο κοντά στα οδηγικά μας  τευξη του στόχου να αυξηθούν τα διαστήματα με-
        θέλω. Ο πίσω τροχός της Multistrada, δεν κάθεται  ταξύ  των  εργασιών  συντήρησης,  αφού  η  αλλαγή
        σε ησυχία όταν το Traction Control είναι απενεργο- λαδιού γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ενώ απαι-
        ποιημένο,  αφήνοντας  ίχνη  ελαστικού  στους  γυα- τείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων
        λιστερούς  δρόμους  και  δημιουργώντας  σύννεφα  κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Το σύστημα διάταξης των
        σκόνης  σε  εκτός  δρόμου  διαδρομές.  Ταυτόχρονα  σωλήνων  της  εξάτμισης  είναι  2-1-1,  παράγοντας
        όταν επέρχεται η απενεργοποίηση της αντισούζας,  εθιστικούς μελωδικούς ήχους.
        ο μπροστινός τροχός βρίσκεται συνέχεια στον αέρα,      Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
        παράγοντας γερές δόσεις αδρεναλίνης! Αν παρό-          Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της Multistrada που

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33