Page 28 - net.mototriti.gr 01 Mαϊου 2024
P. 28
TEST VOGE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ DS900X
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα με το ένα χέρι και LED φωτιστικά σώματα.
νες μουσικές ροκιές στις φλέβες Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι λα αυτά θελήσουμε να κάτσου-
μας. Το έντονο χαμόγελο που σχη- με ήσυχοι απολαμβάνοντας τις
ματίζεται συχνά πυκνά μέσα από το Τύπος Αλουμινένιο Monocoque έντονες επεμβάσεις του DWC
κράνος, το προκαλεί η ισχυρή λει- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμέ- (Ducati Wheelie Control) και
νο πιρούνι Marzocchi Skyhook 50 χιλ
τουργία του V4, που αποδίδει 170 Διαδρομή (χλστ.) 170 DTC (Ducati Traction Control),
ίππους στις 10.500σ.α.λ και με ρο- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό τα θέτουμε σε λειτουργία σε
αμορτισέρ χωρίς μοχλικό Marzocchi
πή που ανέρχεται στα 125Nm στις Διαδρομή (χλστ.) Skyhook μία από τις οχτώ θέσεις που δι-
180
8.750 στροφές ανά λεπτό. Ακου- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, Cornering αθέτουν, επιφέροντας μας σε
ABS
μπώντας το δεξί γκρίπ και περι- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, Cornering τάξη. Το πιο σημαντικό που θα
στρέφοντας το, καταλαβαίνεις ότι η ABS παίξει ρόλο σε καθημερινό επί-
διαδρομή της γκαζιέρας του είναι κανονικής κλιμά- πεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, εί-
κωσης, συντελώντας να την κλείνεις μόνο για κα- ναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί σε εκτός
τεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το πάτημα της μανέ- πόλης στα 6,4λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα
τας του συμπλέκτη, μιας και είναι εξοπλισμένη με 6,9λτ/100χλμ. Ο V4 GT είναι μικρότερος σε διαστά-
Quickshifter Up&down. Οι αλλαγές του 6-τάχυτου σεις αλλά και ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά ζυγίζο-
κιβωτίου γίνονται με ευκολία, καθώς διαθέτει μονό- ντας 66,7 κιλά από αυτόν του απερχόμενου μοντέ-
δρομο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Ένα λου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί
πλήθος προγραμμάτων θα συντελέσουν στην οδη- μακρύτερο ψαλίδι κρατώντας το ίδιο μεταξόνιο. Η
γική ευχαρίστηση, μιας και η διάθεση των τεσσά- μετάβαση από το δεσμοδρομικό σύστημα στις συμ-
ρων Riding modes των Enduro, Urban, Touring και βατικές βαλβίδες με ελατήριο, φέρνει και την επί-
Sport, θα μας φέρουν πιο κοντά στα οδηγικά μας τευξη του στόχου να αυξηθούν τα διαστήματα με-
θέλω. Ο πίσω τροχός της Multistrada, δεν κάθεται ταξύ των εργασιών συντήρησης, αφού η αλλαγή
σε ησυχία όταν το Traction Control είναι απενεργο- λαδιού γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ενώ απαι-
ποιημένο, αφήνοντας ίχνη ελαστικού στους γυα- τείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων
λιστερούς δρόμους και δημιουργώντας σύννεφα κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Το σύστημα διάταξης των
σκόνης σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ταυτόχρονα σωλήνων της εξάτμισης είναι 2-1-1, παράγοντας
όταν επέρχεται η απενεργοποίηση της αντισούζας, εθιστικούς μελωδικούς ήχους.
ο μπροστινός τροχός βρίσκεται συνέχεια στον αέρα, Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
παράγοντας γερές δόσεις αδρεναλίνης! Αν παρό- Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της Multistrada που
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 28