Page 24 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 24

TEST         Honda

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  NX500
               ίσω  στις  δεκαετίες  του  1980-1990  ακού-    Τεχνικά χαρακτηριστικά
               γαμε  και  βλέπαμε  στις  μοτοσικλέτες  της                                 Eπιδόσεις
                                                              Κινητήρας
        ΠHonda,το όνομα NX Dominator, αρκετά συ-              Τύπος             4Τ, 2Κ, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  2,2
        χνά. Τα χρόνια πέρασαν, ονόματα έρχονται και φεύ-     Κυβισμός (κ.εκ.)       471   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   6,2
        γουν,  αλλά  κάποια  επιστρέφουν  στον  στίβο  «μά-   Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  67 Χ 66,8  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3η  7,3
                                                                                    10,7
                                                              Συμπίεση (:1)
        χης». Το CB 500X «φορέθηκε» για πρώτη φορά το         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)   47,6/8.600  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  46,5
                                                                                 43/6.500
        2013 μαζί με τις χαμηλές εκδόσεις, CB 500F και        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)   Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Τροφοδοσία
        CBR500R, συνθέτοντας ένα τρίπτυχο επιτυχίας. Η        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,5
                                                                                     4,5
        ροπή του δικύλινδρου κινητήρα που τραβάει από         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   178
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        τις χαμηλές στροφές και τα απροβλημάτιστα, οικο-
        νομικά χιλιόμετρα που θα διανύσει, ήταν το μυστι- σεις στον κινητήρα ως προς την επίτευξη να επέλ-
        κό που τις οδηγούσε στις πρώτες θέσεις. Το 2016  θουν καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Το 2022 έχει
        εξοπλίζεται με ψηλότερη ζελατίνα, μεγαλύτερο ρε- αρχίσει να παίρνει έναν άλλο δρόμο ανεβαίνοντας
        ζερβουάρ και με το τηλεσκοπικό πιρούνι να φέρει  κοστολογικά, αλλά και να εξοπλίζεται με καλούδια
        ρύθμιση  ως  προς  την  προφόρτιση  ελατηρίου.  Το  όπως επιτάσσει η εποχή. Τη θέση του τηλεσκοπι-
        2019 συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του με το  κού πιρουνιού πήρε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της
        αναβαθμισμένο πλαίσιο και με σημαντικές επεμβά- Showa SFF-BP, από μία δισκόπλακα μπροστά γίνα-






















































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29