Page 58 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 58

TEST        Yamaha XSR 700

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Legacy
         Πλαίσιο  -  Άναρτήσεις    -        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τόσο  στο  κομμάτι  του  «γκαζιού»
        Φρένα                                                                 και του στριψίματος, όσο και στην
         Το πλαίσιο, όπως και ο κινητή-       Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό, περιμετρικό  «αντίπερα όχθη», δηλαδή το φρε-
        ρας, είναι ίδιο με αυτό του MT-     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    νάρισμα.
        07 και πρόκειται για ένα ατσά-        Διαδρομή (χλστ.)       πιρούνι    Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας,
                                                                       130
        λινο,  περιμετρικό  πλαίσιο  που    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Ανάρτηση με    χρειάστηκαν  43,25  μέτρα  για  να
        διατηρεί  την  ισορροπία  που                               μοχλικό   ακινητοποιηθεί  από  τα  100  χλμ./
                                                                       130
        απαιτείται μεταξύ ακαμψίας και      Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/298, ABS   ώρα, μια επίδοση που το κατατάσ-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        ευελιξίας,  ενώ  συμβάλει  και      Φρένα Π (χλστ.)      Δ/245, ABS   σει πάνω από όλες τις υπόλοιπες
        στη  διατήρηση  του  βάρους  σε                                       μοτοσυκλέτες της Yamaha με τον
        χαμηλά επίπεδα (190 κιλά πλήρες υγρών) και συν- CP2 κινητήρα.
        δέεται με ένα χαλύβδινο υποπλαίσιο.                    Οι αναρτήσεις του είναι αυτό που χρειάζεται το
         Στον τομέα των αναρτήσεων, η XSR 700 Legacy  μοντέλο για να μπορεί να επιτελέσει το διττό του
        εφοδιάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρο- ρόλο  ως  μια  Scrambler  μοτοσυκλέτα,  αν  και  η

        μής  130mm  μπροστά  και  ένα  μοχλικό  σύστημα  ρύθμισή τους είναι ελαφρώς πιο προσανατολισμέ-
        αντίστοιχης διαδρομής πίσω, που πιάνει στο ψα- νη στο χώμα. Εκεί, σε λογικά πλαίσια, το XSR 700
        λίδι.                                                 Legacy δείχνει ακόμα περισσότερο τον fun χαρα-
         Το  σταμάτημα  της  μοτοσυκλέτας  αναλαμβά- κτήρα του, κάτι στο οποίο βοηθάει η σωστά μελε-
        νουν δύο δίσκοι 298mm μπροστά και ένας δίσκος  τημένη εργονομία της όρθιας θέσης οδήγησης, με
        245mm πίσω, με τετραπίστονη και διπίστονη δα- το  ντεπόζιτο  να  δημιουργεί  φυσικό  «κλείδωμα»
        γκάνα αντίστοιχα.                                     για τα γόνατα.
         Οι ζάντες είναι  από κράμα αλουμινίου, με δια-        Οδηγώντας    σε  ρετρό  χαλαρούς  ρυθμούς    θα
        στάσεις 17” εμπρός και πίσω, ενώ η Pirelli προ- δεις την κατανάλωση να φτάνει μέχρι και στα 4,5
        μηθεύει τα τακουνάτα ελαστικά που τις ντύνουν,  λίτρα ανά 100 χλμ., με τη μέση κατανάλωση να

        τα  MT  60  RS,  διαστάσεων  120/70  μπροστά  και  βρίσκεται  στα  5-5,1  λίτρα,  γεγονός  που  δείχνει
        180/55 πίσω.                                          ότι πρόκειται και για μια καθημερινή μοτοσυκλέτα
         Στο δρόμο                                            που δεν θα «σε στραγγίξει».
         Ανεβαίνοντας στη σέλα του XSR 700 Legacy, ξέ-         Βγαίνοντας στην εθνική οδό, όλα κυλούν εξαι-
        ρεις  ότι  έχεις  να  κάνεις  με  ένα  ήδη  γνωστό  και  ρετικά  μέχρι  τα  160  χλμ./ώρα,  από  εκεί  και  πέ-
        δουλεμένο σύνολο, με μικρές αλλαγές που το κά-

        νουν ιδιαίτερο. Ο CP2  κινητήρας έχει ωραία ροπή
        σε όλο το εύρος, με τη δύναμη να έρχεται γραμμι-
        κά, χωρίς «ξαφνιάσματα», ενώ στον τομέα της επι-
        τάχυνσης, χρειάζονται 1,82” ώστε το XSR 700 να
        φτάσει τα 50 χλμ./ώρα και 4,3” για να φτάσει τα
        100. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει
        ως  βασικό  στόχο  τις  επιδόσεις,  όμως  όπως  δεί-
        χνουν οι μετρήσεις τα καταφέρνει μια χαρά σε αυ-
        τό τον τομέα.
         Βασικό προτέρημα του XSR 700 Legacy είναι η          Στην καρδιά του XSR 700 Legacy βρίσκεται ο

        εμπειρία και η αίσθηση οδήγησης που σου δίνει         γνωστός CP2 κινητήρας της Yamaha που εφοδιάζει
        και σε αυτό το κομμάτι τα καταφέρνει περίφημα,  όλα τα 700άρια της Ιαπωνικής εταιρείας.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63