Page 56 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 56

TEST         Yamaha XSR 700

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Legacy
        κάνουν ωραία αντίθεση με το έντονα χρωματισμέ-        Τεχνικά χαρακτηριστικά
        νο ντεπόζιτο.
                                                              Κινητήρας
         Στο κομμάτι της ποιότητας, η Yamaha συνεχίζει        Τύπος       4T, 2K, Υ/Ψ, 4β, 2ΕΕ  Eπιδόσεις  1,82
                                                                                           0-50 χλμ./ώρα (δλ.)
        να διατηρεί ψηλά τα στάνταρ της, με το XSR 700        Κυβισμός (κ.εκ.)       689   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,3
        Legacy να έχει μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης,        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80 Χ 68,6  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  5,1
                                                                                     11,5
        ενώ η συναρμογή των υλικών και η βαφή των επι-        Συμπίεση (:1)     73,4/7750  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)    12
                                                                                           Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        μέρους τμημάτων συνιστούν ένα άκρως ποιοτικό          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    6,8/6500  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  43,25
        σύνολο.                                               Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός
         Άνεση – Εργονομία                                    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   14
                                                              Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  5
         Το XSR 700 Legacy έχει μια αρκετά όρθια θέ-
        ση οδήγησης, με τα μαρσπιέ να δημιουργούν «σω- γω του στενέματος που αναφέραμε προηγουμέ-
        στές» γωνίες για τα πόδια του αναβάτη. Η σέλα από  νως, βοηθάει και αναβάτες «μικρότερων διαμε-

        την πλευρά της έχει ικανή ποσότητα αφρώδους,  τρημάτων»  να  πατάνε  με  ασφάλεια  και  τα  δύο
        αλλά στενεύει αρκετά μπροστά και στις μεγάλες  πόδια στο έδαφος.
        αποστάσεις θα κουράσει τον αναβάτη, σε συνδυ-          Η στρογγυλή οθόνη κρατάει τα ρετρό στοιχεία
        ασμό με το ψηλά τοποθετημένο φαρδύ τιμόνι. Το  που είναι απαραίτητα σε ένα τέτοιο μοντέλο και
        μερίδιο  του  συνεπιβάτη  εκ  πρώτης  όψεως  φαί- δίνει την κατάλληλη πληροφόρηση στον αναβά-
        νεται λίγο, όμως στην πραγματικότητα είναι αρ- τη.  Ο χειρισμός της γίνεται είτε από τα δύο κου-
        κετά  γενναιόδωρο  και  έτσι  το  XSR  700  Legacy  μπιά που υπάρχουν στα δεξιά της, είτε από έναν
        μπορεί με άνεση να φιλοξενήσει δύο άτομα. Το  μοχλό στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, με εύ-

        ύψος της στα 855mm φαντάζει αρκετό, όμως λό- κολο και κατανοητό τρόπο.













































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61