Page 50 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 50

TEST        Royal Enfield Super

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Meteor 650 Celestial
        στο αριστερό μέρος του τιμονιού     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τό δύο δοκών), κρατάει τη μοτοσυ-
        και κάνει τις αλλαγές μεταξύ των                                      κλέτα  σταθερότατη,  ενώ  της  δίνει
        χιλιομετρητών (Odo, Trip A, Trip      Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό δύο δοκών    και την απαραίτητη ευελιξία για να
        B). Ενδιαφέρουσα είναι η ύπαρξη       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   (Featherbed)    στρίψει, περισσότερο από ότι θα πε-
        του Trip F, το οποίο μπαίνει αυτό-    Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι    ριμέναμε από ένα Cruiser. Συνεργά-

        ματα στη «ρεζέρβα» και βγαίνει        Διαδρομή (χλστ.)        43χιλ   ζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι
                                                                       120
        και  πάλι  αυτόματα  όταν  βάλεις   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό    της Showa 43mm μπροστά, με δια-
        βενζίνη. Μια θύρα USB αναλαμ-         Διαδρομή (χλστ.)    αμορτισέρ, ΠΕ  δρομή 120mm και διπλά αμορτισέρ
                                                                       101
        βάνει  τη  φόρτιση  των  συσκευ-    Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/320, 2Ε, ABS  πίσω, διαδρομής 101mm με ρυθμι-
        ών του αναβάτη, αλλά βρίσκεται      Φρένα Π (χλστ.)   Δ/300, 2Ε, ABS  ζόμενη προφόρτιση.
        σε μια σχετικά άβολη θέση, στο αριστερό καπάκι, το     Στον  τομέα  των  φρένων,  συναντάμε  έναν  δίσκο
        οποίο όμως κλειδώνεται.                               320mm με διπίστονη δαγκάνα της ByBre (θυγατρική
          Κινητήρας                                           της Brembo) μπροστά και έναν δίσκο 300mm με δι-

          Η Super Meteor 650 έχει στην καρδιά της τον «κλα- πίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας πίσω.
        σικό» δικύλινδρο, τετραβάλβιδο εν σειρά κινητήρα       Οι ζάντες έχουν διάμετρο 19” μπροστά και 16” πί-
        των 648cc που μας συστήθηκε στα τέλη του 2017,  σω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να προέρχονται
        μέσω των Interceptor και Continental GT. Πρόκειται  από την CEAT και να έχουν διαστάσεις 100/90 και
        για τον πρώτο κινητήρα της Royal Enfield που συνερ- 150/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
        γάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο συ-      Στο δρόμο
        μπλέκτης του είναι υγρός, ολίσθησης. Αποδίδει 47,6     Όπως αναφέραμε πιο πάνω, η αίσθηση με το που
        ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 52 Nm ροπής στις 5.250  ανεβαίνεις πάνω στο Super Meteor 650 δεν είναι η
        σ.α.λ. με το 80% της διαθέσιμης ροπής να έρχεται  συνήθης αίσθηση ενός Cruiser. Εργονομικά το σώ-
        από αρκετά νωρίς, κάνοντάς την Super Meteor δια- μα έρχεται σε μια πολύ πιο φυσική θέση, κάτι που

        θέσιμη και για αναβάτες διπλώματος Α2, ενώ δεν θα  κάνει την πολύωρη παραμονή πάνω στη σέλα πιο
        απογοητεύσει και πιο έμπειρους αναβάτες που ανα- εύκολη. Άλλο ένα σημείο που δεν ομοιάζει με ένα
        ζητούν μια ευκαιρία για Cruising. Το σύστημα ψεκα- στερεοτυπικό Cruiser είναι το κομμάτι του στριψίμα-
        σμού της Bosch καταφέρνει να κρατήσει την κατα- τος. Ο «υπερμετεωρίτης» στρίβει πέραν των αρχικών
        νάλωση σε λογικά επίπεδα, με τη μέση τιμή της να  προσδοκιών και είναι αρκετά πρόθυμος στην αλλα-
        φτάνει τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.                 γή κατεύθυνσης, για τα μέτρα των Cruiser. Ανεβά-
          Η λειτουργία του είναι στρωτή και η ροπή όπως  ζει εύκολα και γραμμικά ταχύτητα, χωρίς να νιώθεις
        προαναφέραμε υπάρχει από χαμηλά, βοηθώντας την  πουθενά ότι ζορίζεται, κάτι που το κάνει ιδανικό για

        Super Meteor να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα από στάση  μικρές ή και μεγάλες αποδράσεις από την πόλη. Στον
        σε 2,58” σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ενώ για τα  κατάλογο των αξεσουάρ υπάρχουν και πλαϊνές βα-
        100 χλμ./ώρα θα χρειαστεί 7”. Θα φτάσει με περίσ- λίτσες, οι οποίες στιλιστικά κουμπώνουν ωραία πά-
        σια άνεση μέχρι τα 140 χλμ./ώρα, ενώ μετά θα χρει- νω στο Super Meteor. Το μόνο μας παράπονο ήταν
        αστεί λίγο παραπάνω υπομονή για να δεις τα 160,  ότι θα θέλαμε η ζελατίνα να είναι ρυθμιζόμενη (ή λί-
        που είναι και η τελική του ταχύτητα στις περισσότε- γο πιο ψηλή), καθώς στο 1.88 δεν μας κάλυπτε εντε-
        ρες συνθήκες.                                         λώς, όμως για τους περισσότερους αναβάτες θα εί-
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        ναι ακριβώς στα μέτρα τους.
          Συνδεόμενοι με την τελευταία πρόταση της προ-        Το χαμηλό κέντρο βάρους του κάνει τα 241 κιλά
        ηγούμενης ενότητας, ακόμα και στα 160 χλμ./ώρα,  του να εξαφανίζονται ακόμα και σε μικρές  ταχύτη-

        το  ατσάλινο  πλαίσιο  τύπου  Featherbed  (σωληνω- τες, ενώ το πλάτος του (παρά το ότι φαίνεται αυξημέ-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55