Page 49 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 49

TEST        Royal Enfield Super

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Meteor 650 Celestial








































        ότητα κατασκευής από την άλλη συνάδει με τη νέα  «προδώσει» τη μέση μου μετά από λίγο. Όμως με το
        εποχή της Royal Enfield και όσοι θυμούνται την μα- που ανέβεις πάνω τα πράγματα δείχνουν (και εν τέ-
        κροβιότερη  εταιρεία  κατασκευής  μοτοσυκλετών  λει είναι) διαφορετικά. Η σέλα έχει γενναία ποσότη-
        (από  το  1901  παρακαλώ)  από  τα    Εξοπλισμός - τιμή                τα  αφρώδους,  τόσο  για  τον  ανα-
        “πέτρινα” χρόνια της θα εκπλαγούν                                      βάτη όσο και για τον συνεπιβάτη,

        θετικά και ευχάριστα με το που έχει   ABS / Ρυθμ.                l/8   ο οποίος επωφελείται και από την
                                                                         8/Ο
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
        φτάσει πλέον η συνολική ποιότητα      Στροφόμετρο                  l   πλάτη, ενώ η θέση οδήγησης είναι
                                                                           8
        των Enfield.                          Immobilizer                  l   αναπάντεχα άνετη, με το τιμόνι το-
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
          Άνεση – Εργονομία                   Μερικός χιλιομετρητής        l   ποθετημένο  στη  σωστή  ακριβώς
          Αντικρίζοντας  το  Super  Meteor,   Ένδειξη βενζίνης             l   θέση για να κάνει την οδήγηση ξε-
        η πρώτη αυθόρμητη σκέψη ήταν…         Δείκτης θερμοκρασίας         8   κούραστη και τις γωνίες όσο το δυ-
                                              Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           8
        ωχ,  άλλο  ένα     Cruiser που θα     Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/8   νατόν πιο φυσικές για ένα Cruiser.
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l     Φεύγει λοιπόν το πρώτο, ευχάρι-
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               8   στο, σοκ και πάμε παρακάτω. Στο
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         l/8   «καντράν»  έχουμε  δύο  οθόνες
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     (στρογγυλές βεβαίως βεβαίως) με
                                                -: δε διατίθεται               την αριστερή που είναι και η μεγα-
                                                                               λύτερη να έχει όλες τις πληροφο-
                                                              ρίες, όπως ταχύμετρο, χιλιομετρητή κ.λ.π. ενώ η δε-
                                                              ξιά φιλοξενεί το Turn-by-Turn Navigation, το οποίο
                                                              χρησιμοποιείται  μέσω  της  εφαρμογής  της  Royal
              PHOTO GALLERY                                   Enfield στο κινητό. O χειρισμός της οθόνης είναι πο-

                                                              λύ απλός και γίνεται από ένα κουμπί που βρίσκεται


                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54