Page 42 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 42

TEST        CFMOTO 800MT

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Explore Edition














































        όγκο, για αυτό η CFMOTO είναι εξοπλισμένη με  των 260 χιλιοστών και μία διέμβολη δαγκάνα με
        ένα  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  στρόγγυλης  δι- την υπογραφή της J.Juan αμφότερα. Η συμβολή
        ατομής, φέροντας ξεχωριστό υποπλαίσιο, ζυγίζο- των ακτινωτών τροχών με τους 19 ιντσών μπρο-

        ντας συνολικά 16 κιλά και μαζί με το πίσω ψαλί- στά και 17 ιντσών πίσω, όπου σε συνδυασμό με τα
        δι αλουμινίου δημιουργούν ένα άκαμπτο σύνολο  λάστιχα πρώτης τοποθέτησης τα Michelin Anakee
        προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα. Τα 231  Adventure  2ct  προσφέρουν  καλύτερη  αίσθηση
        κιλά που είναι με πλήρης υγρά δεν θα δυσκολέ- και απόδοση σε μεικτής χρήσης τερέν. Συναντάμε
        ψουν ιδιαίτερα σε επιτόπιες μανούβρες και ελιγ- ρυθμιζόμενες μανέτες και στον τομέα της ασφα-
        μούς διηθήσεων ανάμεσα από άλλα οχήματα.Για  λείας το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει
        την αποφυγή ταλαντώσεων του τιμονιού χρησιμο- το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών κατά

        ποιείται stabilizer, ενώ οι αναρτήσεις της KYB το  την διάρκεια της στροφής, το λεγόμενο Cornering
        εξοπλίζουν  μπροστά  με  ένα  πλήρες  ρυθμιζόμε- ABS.
        νο ανεστραμμένο πιρούνι ως προς την απόσβεση           Οδηγώντας
        επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου και απόσβε-           Η 800ΜΤ Explore Edition είναι μία μοτοσικλέτα
        ση συμπίεσης με διαδρομή 160 χιλιοστά. Η πίσω  σε προσιτή τιμή η οποία θα σε ταξιδέψει με την
        ανάρτηση έχει διαδρομή 150 χιλιοστά όπου ρυθ- ίδια άνεση όπως θα σε μεταφέρει και καθημερι-
        μίζεται  ως  την  προφόρτιση  ελατηρίου  και  από- νά στις δουλειές σου. Η άνετη θέση που δημιουρ-
        σβεση  επαναφοράς.  Ικανοποιητικές  είναι  οι  τε- γείται από τις γωνίες των ποδιών μέχρι και των χε-
        τραπίστονες δαγκάνες εμπρός με 2 δίσκους των  ριών είναι σε ιδανική θέση τύπου «Γ», το στυλ του
        320  χιλιοστών,  ενώ  πίσω  συναντάμε  έναν  δίσκο  τιμονιού που είναι τοποθετημένο ως cruising μο-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47