Page 40 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 40
TEST CFMOTO 800MT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Explore Edition
ξει τις κρύες ημέρες του Χειμώ- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι θα χρειάζεται να πατάμε το εικο-
να (όταν ανεβαίνει) μόλις κα- νίδιο της πινέζας για να βλέπουμε
ταλάβει ότι η σέλα του οδηγού Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό τις μετρήσεις του υπολογιστή τα-
είναι θερμαινόμενη 3 θέσεων Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις ξιδίου.
Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41 χλστ
και κρατάει ζεστά τα πολυτιμό- Διαδρομή (χλστ.) ΑΕ,ΑΣ,ΠΕ Κινητήρας
160
τερα όργανα της εύρυθμης λει- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος,
τουργίας του ανθρώπινου εί- αμορτισέρ χωρίς μοχλικό KYB 8-βάλβιδος κινητήρας των 799κ.
χλστ ΑΕ,ΠΕ
δους… Σαν μην έφτανε αυτό, Διαδρομή (χλστ.) 150 εκ με δύο εκκεντροφόρους επικε-
προσπαθεί να τεντώσει τα χέρια Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS + CBS φαλής, με αντικραδασμικό άξονα
Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS + CBS
σαν άλλος τσοπεράς για να φτά- ανάμεσά τους και κομβία στροφά-
σει να ζεσταθεί και λίγο παραπάνω από τα θερ- λου με περιεχόμενη γωνία 75ο είναι εξοπλισμέ-
μαινόμενα γκρίπ, επίσης 3 θέσεων που διαθέτει. νος με ψεκασμό της Bosch και προερχόμενος από
Η «μουρμούρα» ολοκληρώνεται με την θέση που την KTM 790 Adventure. Για την επίτευξη μείω-
είναι τοποθετημένα τα πίσω πατάκια φέρνοντας τα σης τριβής και θορύβου τα πιστόνια είναι σφυρή-
πόδια προς τα εμπρός, καθιστώντας τις διαδρομές λατα με επίστρωση DLC, συμβάλλοντας στην από-
μεγάλων αποστάσεων να χρειάζονται πιο συχνές δοση του, η οποία ανέρχεται στους 95 ίππους στις
στάσεις. Κάτι που θα επηρεάσει μετά από πιο πολύ 9.000σ.α.λ και με ροπή 75Nm στις 7.500σ.α.λ..
ώρα και τον αναβάτη. Θέση σε αυτόν τον «σκλη- Το ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire με το 6-τάχυ-
ρό» αγώνα εργονομικών στοιχείων παίρνει η ρυθ- το κιβώτιο που διαθέτει θα συνεργαστεί άψογα με
μιζόμενη καθ’ ύψος ζελατίνα που θα πρέπει να τον υγρό πολύδισκο συμπλέκτη ολίσθησης και το
σταματήσουμε για να την τοποθετήσουμε στο ση- Quickshifter για πιο ξεκούραστες, γρήγορες αλλα-
μείο που θέλουμε. Η απόσταση που χωρίζει την γές στο ανεβοκατέβασμα των σχέσεων ταχυτήτων.
σέλα από το έδαφος είναι στα 825χλστ πατώντας Η χαρά των παλαιών μοτοσικλετιστών που οδη-
με σιγουριά κάτω στο έδαφος. Η θέση του τιμονιού γούσαν χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα θα μείνει
είναι σε τέτοια θέση που θυμίζει λίγο Cruiser στυλ ανεξίτηλη μιας και υπάρχει η δυνατότητα πλήρης
επιτυγχάνοντας έτσι πιο ξεκούραστες γωνίες χε- απενεργοποίησης αυτών μέσω των 6 προγραμμά-
ριών για να μην επέλθει γρήγορα η κούραση στις των που διαθέτει, Sport , Rain,Offroad, Allterrain,
ωμοπλάτες. Η TFT έγχρωμη οθόνη των 8 ιντσών OffroadPlus, AllterrainPlus. Στον τομέα της ασφά-
είναι σαν έχεις μαζί σου μία ταμπλέτα με IP67 προ- λειας συναντάμε τα εξής συστήματα, αντιμπλοκα-
στασία σε βροχή και σκόνη. Πλήθος ενδείξεων και ρίσματος τροχών ABS, αντιμπλοκαρίσματος τρο-
λειτουργικών διευκολύνσεων δεν θα μας αφή- χού σε φρενάρισμα εντός της στροφής Cornering
σουν σε ησυχία, μιας και η χρήση του ενσωματω- ABS, συνδυασμένης πέδησης CBS, αντιολίσθησης
μένου χάρτη πλοήγησης, Bluetooth διασυνδέσεις πίσω τροχού TCS και προειδοποίησης ανίχνευσης
για μουσική-τηλέφωνο-Wi-Fi, απεικόνιση πίεσης οχήματος στα πλαϊνά – πίσω μέρος της μοτοσικλέ-
και θερμοκρασίας ελαστικών, τάση μπαταρίας, μέ- τας A.R.A.S.. Το πιο σημαντικό που θα παίξει ρόλο
ση-στιγμιαία κατανάλωση, ταχύμετρο, στροφόμε- σε καθημερινό επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαβ-
τρο, θερμοκρασία κινητήρα, επιλεγμένης σχέσης βατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η οποία θα κυ-
ταχύτητας, μετρητής υπολειπόμενων χιλιομέτρων, μανθεί σε εκτός πόλης στα 5,7λτ/100χλμ και σε
θέση 12V παροχής ρεύματος, 2 θύρες USB και με μεικτό κύκλο στα 6,1λτ/100χλμ.
σημαντική απουσία την ένδειξη της εξωτερικής Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
θερμοκρασίας θα μας πληροφορούν κάθε ώρα και Η ραχοκοκαλιά του Ελέφαντα είναι το Α και το
στιγμή. Κάθε φορά που ενεργοποιούμε την 800MT Ω για να μπορέσει να κουβαλήσει όλο αυτό τον
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40