Page 66 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 66

TEST        CFMOTO

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  450NK























































          Στο δρόμο                                           υγρά) κάνει το χειρισμό της ακόμα πιο εύκολο.  Ο
          Αυτό που παρατηρεί κανείς αμέσως μόλις ανέβει  ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση είναι κάτι πολύ
        πάνω στο 450NK και αρχίσει να γράφει τα πρώτα  σημαντικό για τους περισσότερους  που θα βρε-
        χιλιόμετρα, είναι η εύρυθμη και γλυκιά λειτουργία  θούν στη σέλα της και εδώ η CFMOTO έχει κάνει
        του κινητήρα. Η απόδοση της ισχύος γίνεται γραμ- εξαιρετική δουλειά, με τον ήχο που βγαίνει από

        μικά, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η μέγιστη ροπή μπο- το τελικό της εξάτμισης να «γεννάει όνειρα» στους
        ρεί να έρχεται στις 7.600 σ.α.λ., αλλά ένα σεβαστό  νέους αναβάτες της Α2, αλλά και να γεμίζει ευχα-
        ποσοστό της είναι διαθέσιμο από πολύ χαμηλότε- ρίστηση  τους παλαιότερους.
        ρα, κάνοντάς σε να μην νοιώθεις μειονεκτικά που-       Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να αποσβέσουν τις
        θενά μέσα στην κίνηση.                                περισσότερες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων,
          Όταν  βγάζεις  το  450ΝΚ  έξω  από  τους  λεωφο- ενώ ακόμα και όταν χρειάστηκε να αρπάξουμε λί-
        ρειόδρομους και σε διαδρομές με περισσότερες  γο πιο δυνατά τα φρένα, η απόδοσή τους ήταν ικα-
        στροφές, θα δεις ότι πρόθυμα σε ακούει και γί- νοποιητική  για  την  κατηγορία,  με  ωραίο  αρχικό
        νεται  ένα  ευχάριστο  παιχνίδι,  χωρίς  να  μεταφέ- δάγκωμα, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειά-
        ρει οποιαδήποτε αίσθηση ανασφάλειας στον ανα- στηκαν 44,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η μοτο-

        βάτη, ενώ το χαμηλό της βάρος (165 κιλά χωρίς  συκλέτα από τα 100 χλμ./ώρα.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71