Page 66 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 66
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 450NK
Στο δρόμο υγρά) κάνει το χειρισμό της ακόμα πιο εύκολο. Ο
Αυτό που παρατηρεί κανείς αμέσως μόλις ανέβει ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση είναι κάτι πολύ
πάνω στο 450NK και αρχίσει να γράφει τα πρώτα σημαντικό για τους περισσότερους που θα βρε-
χιλιόμετρα, είναι η εύρυθμη και γλυκιά λειτουργία θούν στη σέλα της και εδώ η CFMOTO έχει κάνει
του κινητήρα. Η απόδοση της ισχύος γίνεται γραμ- εξαιρετική δουλειά, με τον ήχο που βγαίνει από
μικά, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η μέγιστη ροπή μπο- το τελικό της εξάτμισης να «γεννάει όνειρα» στους
ρεί να έρχεται στις 7.600 σ.α.λ., αλλά ένα σεβαστό νέους αναβάτες της Α2, αλλά και να γεμίζει ευχα-
ποσοστό της είναι διαθέσιμο από πολύ χαμηλότε- ρίστηση τους παλαιότερους.
ρα, κάνοντάς σε να μην νοιώθεις μειονεκτικά που- Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να αποσβέσουν τις
θενά μέσα στην κίνηση. περισσότερες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων,
Όταν βγάζεις το 450ΝΚ έξω από τους λεωφο- ενώ ακόμα και όταν χρειάστηκε να αρπάξουμε λί-
ρειόδρομους και σε διαδρομές με περισσότερες γο πιο δυνατά τα φρένα, η απόδοσή τους ήταν ικα-
στροφές, θα δεις ότι πρόθυμα σε ακούει και γί- νοποιητική για την κατηγορία, με ωραίο αρχικό
νεται ένα ευχάριστο παιχνίδι, χωρίς να μεταφέ- δάγκωμα, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειά-
ρει οποιαδήποτε αίσθηση ανασφάλειας στον ανα- στηκαν 44,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η μοτο-
βάτη, ενώ το χαμηλό της βάρος (165 κιλά χωρίς συκλέτα από τα 100 χλμ./ώρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66