Page 65 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 65

TEST        CFMOTO

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  450NK
        λιστική παρά πρακτική σημασία.      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι             Πρόκειται  για  έναν  δικύλιν-
        Το  450ΝΚ  διατίθεται  σε  τρεις                                      δρο, υγρόψυκτο, εν σειρά κινητή-
        χρωματισμούς,  Nebula  Black          Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό  ρα 449cc με στρόφαλο στις 270°,
        (Μαύρο),  Nebula  White  (Λευ-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          ο οποίος αποδίδει 46 ίππους στις
        κό) και Zephyr Blue (Μπλε).         Ανεστραμμένο Τηλεσκοπικό πιρούνι    9.500 σ.α.λ. και 39 Nm ροπής στις
                                                                     37 χιλ.

          Όσον αφορά την ποιότητα, το       Διαδρομή (χλστ.)           130    7.600 σ.α.λ. Η CFMOTO τον εφο-
        450NK  βαδίζει  σε  υψηλά  στά-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Κεντρικά    δίασε  με  δύο  αντικραδασμικούς

                                                     τοποθετμένο αμορτισέρ, ΠΕ
        νταρ με τη μοτοσυκλέτα να μην       Διαδρομή (χλστ.)           130    άξονες,  σφυρήλατα  έμβολα  και
        παρουσιάζει  δυσκολίες,  τριγ-      Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/320, 4Ε, ABS  κεφαλή μαγνησίου. Συνεργάζεται
                                                              Δ/220, 1Ε, ABS
                                            Φρένα Π (χλστ.)
        μούς  ή  αστοχίες,  ακόμα  και                                        με εξατάχυτο κιβώτιο και συμπλέ-
        δουλεύοντάς την στις «κόκκινες περιοχές».             κτη ολίσθησης, με την τελική μετάδοση να γίνεται
          Άνεση – Εργονομία                                   με αλυσίδα.
          Η απόσταση της σέλας από το έδαφος, η θέση           Στις μετρήσεις μας χρειάστηκαν μόλις 2,17” για
        των μαρσπιέ και η απόσταση του τιμονιού από τη  να φτάσει το 450NK τα 50 χλμ./ώρα από στάση,
        σέλα,  δημιουργούν  φυσικές  γωνίες  που  δεν  θα  ενώ το «φράγμα» των 100 χιλιομέτων έσπασε σε

        κουράσουν τον αναβάτη κατά την οδήγηση  και,  5,72”.
        ίσα-ίσα,  θα  του  δώσουν  ένα  βολικό  «πιλοτήριο»    Η  λειτουργία  του  ήταν  πραγματικά  μια  ευχάρι-
        για το χειρισμό της 450NK.                            στη έκπληξη, με τη δύναμη να έρχεται γραμμικά,
          Η σέλα του αναβάτη βρίσκεται στα 795mm και  στρωτά αλλά χωρίς να νοιώθεις σε καμία περίπτω-
        για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι μεγάλη και  ση «λίγος», ενώ η ροπή που χρειάζεσαι έρχεται
        άνετη, όμως δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για  σε μεγάλο εύρος των στροφών, δείχνοντας ότι η
        τη σέλα του συνεπιβάτη που πρακτικά αποτελεί- CFMOTO σχεδίασε έναν κινητήρα που έχει ξεπε-
        ται από ένα μικρό κάλυμμα πάνω στο πλαστικό της  ράσει οποιεσδήποτε «παιδικές ασθένειες» μπορεί
        ουράς, με ελάχιστη ποσότητα αφρώδους.                 να εμφάνιζαν προηγούμενα μοντέλα της. Ευχάρι-
          Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια  στη αναβάθμιση σε σχέση με το 450SR είναι και η

        οθόνη TFT 5”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας, η  έλευση του Traction Control στο 450NK.
        οποία έχει και διαφορετικές λειτουργίες εμφάνι-        Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        σης, όλες τους όμως είναι πληρέστατες ως προς          Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με
        τις πληροφορίες που διαθέτουν στον αναβάτη.  Ο  ένα  ανεστραμμένο  τηλεσκοπικό  πιρούνι  37mm
        χειρισμός της γίνεται από τους διακόπτες στα αρι- της Kayaba μπροστά με 130mm διαδρομή, ενώ πί-
        στερά του τιμονιού, με το μενού και την πλοήγηση  σω βρίσκουμε ένα  κεντρικά τοποθετημένο αμορ-
        να είναι απλά και κατανοητά.  Τέλος, το 450NK δι- τισέρ ίδιας διαδρομής, ρυθμιζόμενο ως προς την

        αθέτει θύρα τύπου  C/Type A για την φόρτιση των  προφόρτιση.
        συσκευών του αναβάτη.                                  Τα φρένα είναι ένας τομέας στον οποίο διαφέ-
          Κινητήρας                                           ρει από το «ξαδερφάκι του», το 450SR, καθώς το
          Ο κινητήρας, όπως προαναφέρθηκε, είναι γνω- 450NK  εφοδιάζεται  με  ένα  δισκόφρενο  320mm
        στός από το 450SR και είναι ένας κινητήρας που η  μπροστά  με  τετραπίστονη  δαγκάνα  J.Juan  και
        CFMOTO ανέπτυξε από την αρχή μόνη της, παρά  έναν δίσκο 220mm πίσω, με μονοπίστονη δαγκά-
        τις πολλές και διάσημες συνεργασίες που έχει με  να Hangte.
        Ευρωπαϊκές εταιρείες. Σύμφωνα με δηλώσεις της          Οι  ζάντες  είναι  17”  εμπρός  και  πίσω  και  ντύ-
        ίδιας, ο κινητήρας αυτός δοκιμάστηκε 4.500 ώρες  νονται με ελαστικά της CST, διαστάσεων 110/70

        στο όριο χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα.               μπροστά και 150/60 πίσω.

                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70