Page 38 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 38
TEST Ducati
Multistrada V4 Rally
Το 6-τάχυτο κιβώτιο συνοδεύ- κινητήρα, στο traction control, στο
εται από συμπλέκτη ολίσθησης Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι anti wheelie με προκαθορισμένες
και υποβοήθησης για ελαφρύτε- παραμέτρους ανάλογα το πεδίο
ρη λειτουργία στη μανέτα του συ- Τύπος Αλουμινίου μονοκόκ χρήσης, ενώ επιτρέπουν πλήρη
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
μπλέκτη αλλά και για την απο- Ανεστραμμένο πιρούνι 50χιλ, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ παραμετροποίηση σύμφωνα με
φυγή μπλοκαρίσματος του πίσω Διαδρομή (χλστ.) 200 τις προσωπικές προτιμήσεις του
τροχού κατά τη διάρκεια έντονης Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αναβάτη. Το Multistrada V4 Rally
αμορτισέρ, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
επιβράδυνσης σε απότομα κατε- Διαδρομή (χλστ.) 200 επωφελείται από την χρήση ρα-
βάσματα. Το Multistrada V4 Rally Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, ABS ντάρ εμπρός και πίσω, που συνερ-
εξοπλίζεται με σύστημα εκτεταμέ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS γάζονται με συστήματα Adaptive
νης απενεργοποίησης κυλίνδρων Cruise Control (ACC) και ανίχνευ-
απενεργοποιώντας τους δύο πίσω όχι μόνο στο ρε- σης τυφλού σημείου Blind Spot Detection (BSD).
λαντί –βλέπε V4-, αλλά και σε συγκεκριμένες συν- Το σύστημα έχει παραχθεί σε συνεργασία με την
θήκες κίνησης, ενεργοποιώντας τους άμεσα όταν Bosch και ελέγχει τα οχήματα που κινούνται μπρο-
χρειαστεί η επιπλέον ισχύς. Έτσι οι δύο πίσω κύ- στά και πίσω από τη μοτοσυκλέτα. Το Cruise control
λινδροι είναι αδρανείς έως τις 3.800σαλ., πετυχαί- με εύρος λειτουργία από 30 έως 160 χλμ./ώρα, δι-
νοντας χαμηλότερες θερμοκρασίες και μειωμένη ατηρεί την ταχύτητα που έχεις επιλέξεις, επιταχύ-
κατανάλωση με τη μέση τιμή να ανέρχεται στα 7,4 νοντας ή επιβραδύνοντας απαλά ανάλογα με τις
λίτρα και την αυτονομία να ξεπερνάει τα 400 χιλιό- πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω της ανί-
μετρα σε κάθε ανεφοδιασμό. χνευσης του ραντάρ. Παράλληλα η λειτουργία τυ-
Το Rally ενσωματώνει μια νέα χαρτογράφη- φλού σημείου χρησιμοποιεί το οπίσθιο ραντάρ για
ση Enduro κατάλληλη για χρήση εκτός δρόμου, η την παρακολούθηση οχημάτων που πλησιάζουν
οποία «κόβει» την ιπποδύναμη στους 114 ίππους από πίσω, και φωτίζει μια λυχνία LED στον πίσω
αλλά με δυναμική απόκριση στο γκάζι. Το Sport και καθρέφτη ως προειδοποίηση. Σημειώστε ότι για τη
το Touring έχουν μέγιστη ισχύ 170 ίππων αλλά δι- λειτουργία του Adaptive Cruise Control χρειάζεται
αφορετική απόκριση, ενώ το Urban περιορίζει την να είναι ενεργοποιημένο το traction control.
ισχύ στους 114 ίππους με ομαλή απόκριση στο γκά- Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
ζι. Εκτός από τον κινητήρα, τα 4 διαφορετικά mode Το Multistrada V4 Rally χρησιμοποιεί ένα αλουμι-
οδήγησης, παρεμβαίνουν και στις ρυθμίσεις της νένιο monocoque πλαίσιο για υψηλή ακαμψία και
ηλεκτρονικής ανάρτησης, στο ABS, στο φρενάρισμα διατήρηση του βάρους χαμηλά, ενώ το υποπλαίσιο
διατηρεί την παραδοσιακή σωληνοειδή του διάταξη.
Οι τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά ελεγχόμε-
νες αναρτήσεις Skyhook DSS EVO έρχονται με αυ-
ξημένη διαδρομή στα 200 χιλιοστά και 30% μεγαλύ-
τερο εύρος προφόρτισης στο πίσω μέρος και εκτός
από την δυνατότητα ρύθμισης και αντίδρασης τους
Το Rally χρησιμοποιεί τον V4 Granturismo της
σειράς Multistrada με 170 ίππους και μέγιστη
ροπή 12,3 kg-m ενώ εξοπλίζεται με σύστημα
εκτεταμένης απενεργοποίησης κυλίνδρων
για χαμηλότερα θερμικά φορτία και μειωμένη
κατανάλωση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38