Page 36 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 36
TEST Ducati
Multistrada V4 Rally
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
θεί με στόχο ακόμα πιο άνετες διαδρομές για οδη- μή, ενώ τα πτερύγια από τους διαχύτες μπορούν να
γό και συνεπιβάτη. Η σέλα είναι δύο επιπέδων με κλείσουν για να μειωθεί η ροή του αέρα όταν ο και-
άπλετο χώρο και μπόλικο αφρώδες, είτε κάθε- ρός είναι κρύος. Η έγχρωμη οθόνη των 6,5 ιντσών
σαι μπροστά είτε πίσω. Διαθέτει δύο θέσεις ρύθ- αποτελεί μια πραγματική εγκυκλοπαίδεια πληρο-
μισης στα 870 ή 890 χιλιοστά, ενώ στον κατάλο- φοριών, ενώ η περιήγηση στο μενού των ρυθμί-
γο των αξεσουάρ υπάρχουν επιλογές με ύψος από σεων της γίνεται πανεύκολα μέσω του εύχρηστου
805-905 χιλιοστά που καλύπτουν κάθε είδους σω- joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Επίσης
ματότυπο. Έχει θερμαινόμενη λειτουργία, όπως και μέσω του Ducati Connect, ο οδηγός μπορεί να συν-
οι χειρολαβές, και μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτη- δέσει το smartphone του και να διαχειριστεί τηλε-
τα για το κομμάτι του συνοδηγού μέσω διακόπτη, φωνικές κλήσεις, μουσική και εφαρμογές πλοήγη-
ώστε να απολαμβάνει και αυτός τη θαλπωρή της. σης. Το ντουλαπάκι έχει μετακομίσει στο αριστερό
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του συ- μέρος κάτω από το τιμόνι και διαθέτει θύρα φόρτι-
νεπιβάτη. Η ουρά έχει επιμηκυνθεί και οι βάσεις σης USB και χώρο για μικροπράγματα άμεσης πρό-
των πλαϊνών βαλιτσών είναι τοποθετημένες πιο πί- σβασης.
σω ώστε να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος, Κινητήρας – Ήλεκτρονικά
ενώ και τα πίσω μαρσπιέ έχουν μεγαλώσει βελτι- Το Rally χρησιμοποιεί τον V4 Granturismo της σει-
ώνοντας τη στήριξη του. Η μελέτη των αεροδυνα- ράς Multistrada απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήμα-
μικών ροών εγγυάται τη μέγιστη δυνατή άνεση στα τα του, δηλαδή χαμηλό βάρος και μικρές διαστά-
ταξίδια, με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήμα- σεις, κορυφαίες επιδόσεις και μεγάλα διαστήματα
τα και τον ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα να εξασφαλί- σέρβις. Πιο συγκεκριμένα, ο υδρόψυκτος κινητή-
ζουν επαρκή θερμική και αεροδυναμική προστασία. ρας με χωρητικότητα 1.158κ.εκ. αποδίδει 170 ίπ-
Η ζελατίνα έχει ψηλώσει και φαρδύνει κατά 22 και πους στις 10.750σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 12,3 kg-m.
44 χιλιοστά αντίστοιχα και σε συνδυασμό με τους στις 8.750σ.α.λ., ενώ τα διαστήματα μεταξύ των ερ-
νέους πλαϊνούς εκτροπείς, περιορίζουν σημαντι- γασιών συντήρησης έχουν επιμηκυνθεί, με την αλ-
κά τη ροή του αέρα προς τα πίσω. Συμπληρωματι- λαγή λαδιών να προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ.
κά, τα κανάλια που μεταφέρουν φρέσκο αέρα στα και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!)
πόδια του αναβάτη έχουν πλέον μεγαλύτερη διατο- χλμ., νούμερα ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36