Page 36 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 36

TEST         Ducati
                                                          Multistrada V4 Rally
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
































        θεί με στόχο ακόμα πιο άνετες διαδρομές για οδη- μή, ενώ τα πτερύγια από τους διαχύτες μπορούν να
        γό και συνεπιβάτη. Η σέλα είναι δύο επιπέδων με  κλείσουν για να μειωθεί η ροή του αέρα όταν ο και-
        άπλετο  χώρο  και  μπόλικο  αφρώδες,  είτε  κάθε- ρός είναι κρύος. Η έγχρωμη οθόνη των 6,5 ιντσών
        σαι μπροστά είτε πίσω. Διαθέτει δύο θέσεις ρύθ- αποτελεί  μια  πραγματική  εγκυκλοπαίδεια  πληρο-
        μισης στα 870 ή 890 χιλιοστά, ενώ στον κατάλο- φοριών,  ενώ  η  περιήγηση  στο  μενού  των  ρυθμί-
        γο των αξεσουάρ υπάρχουν επιλογές με ύψος από  σεων  της γίνεται πανεύκολα μέσω του εύχρηστου
        805-905 χιλιοστά που καλύπτουν κάθε είδους σω- joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Επίσης
        ματότυπο. Έχει θερμαινόμενη λειτουργία, όπως και  μέσω του Ducati Connect, ο οδηγός μπορεί να συν-
        οι χειρολαβές, και μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτη- δέσει το smartphone του και να διαχειριστεί τηλε-

        τα για το κομμάτι του συνοδηγού μέσω διακόπτη,  φωνικές κλήσεις, μουσική και εφαρμογές πλοήγη-
        ώστε να απολαμβάνει και αυτός τη θαλπωρή της.  σης. Το ντουλαπάκι έχει μετακομίσει στο αριστερό
        Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του συ- μέρος κάτω από το τιμόνι και διαθέτει θύρα φόρτι-
        νεπιβάτη.  Η  ουρά  έχει  επιμηκυνθεί  και  οι  βάσεις  σης USB και χώρο για μικροπράγματα άμεσης πρό-
        των πλαϊνών βαλιτσών είναι τοποθετημένες πιο πί- σβασης.
        σω  ώστε  να  δημιουργηθεί  περισσότερος  χώρος,       Κινητήρας – Ήλεκτρονικά
        ενώ και τα πίσω μαρσπιέ έχουν μεγαλώσει βελτι-         Το Rally χρησιμοποιεί τον V4 Granturismo της σει-
        ώνοντας τη στήριξη του. Η μελέτη των αεροδυνα- ράς Multistrada απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήμα-

        μικών ροών εγγυάται τη μέγιστη δυνατή άνεση στα  τα του, δηλαδή χαμηλό βάρος και μικρές διαστά-
        ταξίδια, με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήμα- σεις, κορυφαίες επιδόσεις και μεγάλα διαστήματα
        τα και τον ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα να εξασφαλί- σέρβις. Πιο συγκεκριμένα, ο υδρόψυκτος κινητή-
        ζουν επαρκή θερμική και αεροδυναμική προστασία.  ρας με χωρητικότητα 1.158κ.εκ. αποδίδει 170 ίπ-
        Η ζελατίνα έχει ψηλώσει και φαρδύνει κατά 22 και  πους στις 10.750σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 12,3 kg-m.
        44 χιλιοστά αντίστοιχα και σε συνδυασμό με τους  στις 8.750σ.α.λ., ενώ τα διαστήματα μεταξύ των ερ-
        νέους  πλαϊνούς  εκτροπείς,  περιορίζουν  σημαντι- γασιών συντήρησης έχουν επιμηκυνθεί, με την αλ-
        κά τη ροή του αέρα προς τα πίσω. Συμπληρωματι- λαγή λαδιών να προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ.
        κά, τα κανάλια που μεταφέρουν φρέσκο αέρα στα  και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!)
        πόδια του αναβάτη έχουν πλέον μεγαλύτερη διατο- χλμ., νούμερα ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41