Page 20 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 20

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Αυτορυθμιζόμενη ζελατίνα ετοιμάζει η Honda για την Goldwing



               Goldwing έχει υπάρξει μια πλατφόρμα για τε-     Αυτές, μαζί με έναν αισθητήρα πάνω στο τιμόνι δί-
               χνολογικές δοκιμές εδώ και δεκαετίες και τώ- νουν πληροφορίες στην ECU που ελέγχει τη ζελα-
        H ρα η Honda συνεχίζει στην ίδια νόρμα, δου- τίνα μέσω του ίδιου ηλεκτρονικού συστήματος που
        λεύοντας πάνω σε μια αυτορυθμιζόμενη ζελατίνα.        πρωτοείδαμε στην Goldwing του 2018.
          Ίσως φαντάζει περιττό να ασχοληθεί κανείς σε τέ-     Στην πιο απλή μορφή του, το μικρόφωνο πιάνει το

        τοιο βαθμό (που θα απαιτεί κάμερες ώστε να ρυθμίζει  θόρυβο του αέρα και το σύστημα, σε συνδυασμό με
        τη ζελατίνα σωστά ανάλογα με τη θέση οδήγησης του  τις πληροφορίες που έχει για την ταχύτητα της μοτο-
        αναβάτη) με το συγκεκριμένο θέμα, όμως η Honda  συκλέτας, ανεβάζει ή κατεβάζει τη ζελατίνα για να
        δουλεύει πάνω σε πολλά συστήματα που ενεργοποι- μειώσει το θόρυβο.
        ούνται με ηχητική εντολή για τις μελλοντικές εκδόσεις   Αυτός ο αυτοματισμός φέρνει και την ανάγκη για
        της Goldwing και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει η  κάμερες, καθώς μπορεί το αυτόματο σύστημα να φέ-
        φωνή του αναβάτη να είναι καθαρή και όσο το δυνα- ρει τη ζελατίνα σε ένα σημείο που να εμποδίζει τον
        τόν περισσότερο να μην αλλοιώνεται από τον αέρα.      αναβάτη (για παράδειγμα η πάνω άκρη της να πα-
          Η αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που κατέθε- ρεμβαίνει στο πεδίο ορατότητάς του).
        σε  η  Honda  δείχνει  ένα  μικρόφωνο  συνδεδεμένο     Οι κάμερες λοιπόν, όπως εξηγεί η πατέντα, είναι

        στο κράνος του αναβάτη (αν και άλλες πατέντες δεί- εστιασμένες στα μάτια του αναβάτη και έτσι απαγο-
        χνουν ένα μικρόφωνο στο ντεπόζιτο για τον χειρισμό  ρεύουν στη ζελατίνα να σταματήσει σε συγκεκριμέ-
        των  συστημάτων)  και  ένα  ζευγάρι  κάμερες  πάνω  να σημεία που θα εμπόδιζαν το οπτικό πεδίο και αντ’
        στους καθρέπτες, οι οποίες αντικρίζουν το πρόσω- αυτού στέλνουν τη ζελατίνα στο επόμενο ιδεατό ση-
        πο του αναβάτη.                                       μείο που δεν δημιουργεί πρόβλημα.








































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25