Page 12 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 12

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Ηοnda Africa Twin 2024 –



        Με σημαντικές αλλαγές έρχεται το νέο μοντέλο




               Honda φέρνει αναβαθμίσεις για το 2024 τό- πέντε θέσεις ζελατίνας, χωρίς όμως το Africa Twin
               σο  στην  CRF1100L  (Africa  Twin),  όσο  και  να χάνει την ξεχωριστή του εικόνα. Η σέλα είναι
        Η  στην έκδοση Adventure Sports.                      επίσης νέας σχεδίασης, ενώ πλέον η Africa Twin

          Μεγαλύτερη απόδοση, καλύτερο DCT, Tubeless  θα κυκλοφορεί με Tubeless ελαστικά.
        ελαστικά                                               Νέες αναρτήσεις
          O κινητήρας των 1.084cc έχει δεχθεί αναβαθμί-        Η  απλή  έκδοση  θα  έχει  πλήρως  ρυθμιζόμε-
        σεις στην εισαγωγή και στο σύστημα εξάτμισης, κάτι  νες αναρτήσεις Showa για το 2024, με διαδρομή
        που θα παράγει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και  230mm μπροστά και 220mm πίσω, ενώ στην έκ-
        μεσαίες περιοχές, ανεβάζοντας και τη μέγιστη ρο- δοση Africa Twin ES, θα υπάρχει το αναβαθμισμέ-
        πή στα 112 Nm. Όσον αφορά την ιπποδύναμη, αυτή  νο  σύστημα  Showa  Electronically  Equipped  Ride
        παραμένει στους 102 ίππους.                           Adjustment (Showa EERA), που επιτρέπει την αλ-

          Η  Honda  έχει  αντίστοιχα  «πειράξει»  το  κιβώτιο  λαγή της προφόρτισης του αμορτισέρ εν κινήσει και
        DCT για να συμβαδίσει με τη νέα ροπή. Επίσης έχει  παίρνει πληροφορίες όπως η ταχύτητα της μοτοσυ-
        επενδύσει στο να γίνονται πιο γρήγορα τα κατεβά- κλέτας ή η συμπεριφορά του πιρουνιού για να κά-
        σματα και στο να γίνεται καλύτερη αναγνώριση της  νει αυτόματα μικρορυθμίσεις. Επίσης η έκδοση ES
        κλίσης της μοτοσυκλέτας, ώστε να αποφεύγονται οι  θα έχει στο στάνταρ εξοπλισμό θερμαινόμενα γκριπ
        αλλαγές σχέσεων στη μέση της στροφής, κάτι που  και θύρα φόρτισης ACC.
        μπορούσε να συμβεί σε παλαιότερες εκδόσεις του         Μια  IMU  έξι  αξόνων  ελέγχει  το  HSTC  (Honda
        DCT.                                                  Selectable  Torque  Control),  το  τριών  επιπέδων
          Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι παραμέ- Wheelie Control, το Cornering ABS (που μπορεί να
        νουν ίδια με τις εκδόσεις του 2023, όμως υπάρχουν  ρυθμιστεί για την οδήγηση εκτός δρόμου) και το σύ-

        μικρές διαφορές στη σχεδίαση της μούρης, με στό- στημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέ-
        χο την καλύτερη ένταξη της νέας, ρυθμιζόμενης σε  τα στρίβει.




























                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17